Nyt kaivataan kokemuksia joskus vuosina 1992-1994 Lastenlinnassa epilepsian vuoksi hoidossa olleita. Muistatteko että siellä olisi ollut psykiatria tai professoria tai muuta vastaavaa joka olisi tehnyt jotain ns. kokeita teille kysymyksien ja koskettelun avulla? Kuulostaa ehkä hullulta, mutta muistan selvästi,että siellä oli sellainen vanha mies joka kyseli elämästäni ja kertoi sen jälkeen mitä minulle tulee tapahtumaan elämäni aikana epilepsian ja muun elämän suhteen. Tiedän myös yhden toisen epilepsiaa sairastavan henkilön, joka kertoi minulle,että on ollut kyseisen miehen vastaanotolla. Itse olin tuohon aikaan vähän päälle 10-vuotias eikä vanhempani olleet mukana tässä tutkimuksessa. Tämä mies osasi ennustaa elämääni hyvin, näin jälkikäteen muistan, että ne asiat joista hän kertoi, ovat osittain toteutuneet. Miehen nimeä en muista. Ilman tuon toisen epilepsiaa sairastavan henkilön kertomusta samasta miehestä, epäilisin itsekin muistanko kaiken oikein.
Lastenlinnan psykiatri, professori tai joku muu vastaava
minä vain
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798