Keilahalli Pyhäsalmelle

onsehyvä

Nyt on hyvä halli tekeillä, näyttää, että salmenporttiin viimeinkin rakennetaan keilahallia sille paikalle mihin se piti joskus tulla. Voi harrastaa tavan tallaajakin, eikä tarvitse hikihatussa rehkiä.

16

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keilaten

      TYHMÄÄ ja KALLISTA

      • velkaa 0 €

        väliäkö tuolla jos on rahaa millä mällätä,toisin ku naapuri kauppaloissa


      • +++++???++
        velkaa 0 € kirjoitti:

        väliäkö tuolla jos on rahaa millä mällätä,toisin ku naapuri kauppaloissa

        Eikai se kallista ole, lieneekö hallintekijä naapuri kauppalasta ?


    • lfgytftjt

      Hyvä kun tulee ! ja kun saisivat elokuvateatterin , asianmukaiseen kuntoon niin a"vot kyl sit kelpaa !

    • Kympillä kaksi ateri

      Toivottavasti tulee myös EDULLINEN HAMPURILAIS paikka samaan paikkaan..
      Tai Pizzeria,jossa olis ne 4.-e hinnat..kyllä kauppa kävis.

      • lurps!

        No jos on keilahalli, niin pitää siihen tulla ainakin anniskeluoikeus B-oikeuksin!


      • lurps! kirjoitti:

        No jos on keilahalli, niin pitää siihen tulla ainakin anniskeluoikeus B-oikeuksin!

        Totta kai, keilahalli jossa ei olis vähintään B-oikeuksia ei ole mikään oikea keilahalli.
        Ajatuksenakin jo naurettava, sama kuin tanssiravintola ilman parkettia, mölkkyhallihan se olisi.
        Luotan että Kiuruvetinen tekee siihen oikean keilahallin, ainakin sano olevan oikea 6-ratainen, hyvä asia.


      • ihme ja kumma
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Totta kai, keilahalli jossa ei olis vähintään B-oikeuksia ei ole mikään oikea keilahalli.
        Ajatuksenakin jo naurettava, sama kuin tanssiravintola ilman parkettia, mölkkyhallihan se olisi.
        Luotan että Kiuruvetinen tekee siihen oikean keilahallin, ainakin sano olevan oikea 6-ratainen, hyvä asia.

        Jaa että kiuruvetinen, eikö paikallisia yrittäjiä ole kiinnostanut?


    • pööööööööööööööööööö

      Menkääs nyt horisemaan sinne omalle palstalle.

      • ei ole puintiakaan.

        Ja auki 24h niin passaa navettamiehillekkin lypsyjen välissä.


    • kolopalloilua

      suap nähä, riittääkö käyttäjiä?

    • hoploj

      Viilataanha pilkkua. Sinne keilahalliin _EI_ tule mitään B-oikeuksia, vaan C, mikä taas käytännössä on PULLOkaljaa tms. Siellä teidän kiuruveden hallisakaan ei ole B oikeuksia, ne teidän juomat tulee PULLOSTA, ei hanasta.
      Sitte ne 4 euron hampurilaiset? No sehä menee tappiolla reippaastikin? Jos hampurilaisen tekotarpeet maksaa 3,95€ ja se myydään 4€ niin eihä siinä rikastu? No nii ja tehää tästä nyt sitte 24h...olisko käyttäjiä - ei. Kuka hommaa luvat - ei kukaan. Miksi? - nokun ei kannata. eikä niitä saa... Hirvee paperisotku pelkästään jo C-luvista. Ootte te pöhköjä... -.-''

      • pöhökkö

        Mutta oishan se mukava saada tältäkin kylältä kunnon hampurilaiset?


    • Intoa täynnä...

      Onpas hienoa ,että saatiin Keilahalli vihdoin viimein..Tänään se alkaa,siis keilaaminen. Eikä ole kallista,olen nääs keilannut muallakin ja hinnat paljon korkeammat. Niin ja vielä voi oluen ottaa ja jopa viininkin. Rentoa viikonloppua keilailun parissa!

    • 30 ekee tunti

      Toivottavasti tuntiveloitus on niin korkea että korvaa hallin käyttökulut ?
      Ettei tarvi taas veronmaksajan kukkarolle mennä.

    • Pelle

      Miten niin taas! Eihän se ole toiminut kuin yhden päivän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe