Nyt on hyvä halli tekeillä, näyttää, että salmenporttiin viimeinkin rakennetaan keilahallia sille paikalle mihin se piti joskus tulla. Voi harrastaa tavan tallaajakin, eikä tarvitse hikihatussa rehkiä.
Keilahalli Pyhäsalmelle
16
588
Vastaukset
- keilaten
TYHMÄÄ ja KALLISTA
- velkaa 0 €
väliäkö tuolla jos on rahaa millä mällätä,toisin ku naapuri kauppaloissa
- +++++???++
velkaa 0 € kirjoitti:
väliäkö tuolla jos on rahaa millä mällätä,toisin ku naapuri kauppaloissa
Eikai se kallista ole, lieneekö hallintekijä naapuri kauppalasta ?
- lfgytftjt
Hyvä kun tulee ! ja kun saisivat elokuvateatterin , asianmukaiseen kuntoon niin a"vot kyl sit kelpaa !
- Kympillä kaksi ateri
Toivottavasti tulee myös EDULLINEN HAMPURILAIS paikka samaan paikkaan..
Tai Pizzeria,jossa olis ne 4.-e hinnat..kyllä kauppa kävis.- lurps!
No jos on keilahalli, niin pitää siihen tulla ainakin anniskeluoikeus B-oikeuksin!
lurps! kirjoitti:
No jos on keilahalli, niin pitää siihen tulla ainakin anniskeluoikeus B-oikeuksin!
Totta kai, keilahalli jossa ei olis vähintään B-oikeuksia ei ole mikään oikea keilahalli.
Ajatuksenakin jo naurettava, sama kuin tanssiravintola ilman parkettia, mölkkyhallihan se olisi.
Luotan että Kiuruvetinen tekee siihen oikean keilahallin, ainakin sano olevan oikea 6-ratainen, hyvä asia.- ihme ja kumma
arto.lohvansuu kirjoitti:
Totta kai, keilahalli jossa ei olis vähintään B-oikeuksia ei ole mikään oikea keilahalli.
Ajatuksenakin jo naurettava, sama kuin tanssiravintola ilman parkettia, mölkkyhallihan se olisi.
Luotan että Kiuruvetinen tekee siihen oikean keilahallin, ainakin sano olevan oikea 6-ratainen, hyvä asia.Jaa että kiuruvetinen, eikö paikallisia yrittäjiä ole kiinnostanut?
- pööööööööööööööööööö
Menkääs nyt horisemaan sinne omalle palstalle.
- ei ole puintiakaan.
Ja auki 24h niin passaa navettamiehillekkin lypsyjen välissä.
- kolopalloilua
suap nähä, riittääkö käyttäjiä?
- hoploj
Viilataanha pilkkua. Sinne keilahalliin _EI_ tule mitään B-oikeuksia, vaan C, mikä taas käytännössä on PULLOkaljaa tms. Siellä teidän kiuruveden hallisakaan ei ole B oikeuksia, ne teidän juomat tulee PULLOSTA, ei hanasta.
Sitte ne 4 euron hampurilaiset? No sehä menee tappiolla reippaastikin? Jos hampurilaisen tekotarpeet maksaa 3,95€ ja se myydään 4€ niin eihä siinä rikastu? No nii ja tehää tästä nyt sitte 24h...olisko käyttäjiä - ei. Kuka hommaa luvat - ei kukaan. Miksi? - nokun ei kannata. eikä niitä saa... Hirvee paperisotku pelkästään jo C-luvista. Ootte te pöhköjä... -.-''- pöhökkö
Mutta oishan se mukava saada tältäkin kylältä kunnon hampurilaiset?
- Intoa täynnä...
Onpas hienoa ,että saatiin Keilahalli vihdoin viimein..Tänään se alkaa,siis keilaaminen. Eikä ole kallista,olen nääs keilannut muallakin ja hinnat paljon korkeammat. Niin ja vielä voi oluen ottaa ja jopa viininkin. Rentoa viikonloppua keilailun parissa!
- 30 ekee tunti
Toivottavasti tuntiveloitus on niin korkea että korvaa hallin käyttökulut ?
Ettei tarvi taas veronmaksajan kukkarolle mennä. - Pelle
Miten niin taas! Eihän se ole toiminut kuin yhden päivän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654