WTF?

hölmistynyt

Jos pistän soluun A2 arvon 1,09 soluun B2 arvon 1 ja soluun kaavan =A2-B2
Eikö tuloksen pitäisi olla tasan 0,09 mutta excel antaa tulokseksi 0,0900000000000001
Miksi näin?

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ 66

Arvaus..
      Oletko kopioinut jomman kumman luvuistasi, taikka linkittänyt luvun muualta / toisesta työkirjasta ? Jos, niin lukusi ei ehkä olekkaan kuvaamasi luku, vaan sinne on jäänyt edellisestä laskutoimituksesta häntää. Saat tämän pois kun katsot asetuksista kohdan "pyöristä kuten näytöllä".

• hölmistynyt

Lukuja ei ole linkitetty/kopioitu muualta, vaan kirjoitettu suoraan ko soluihin.

• Tarkista solun muotoilu

• minä

vähennä desimaaleja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1753
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1256
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      893
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      836
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      805
    6. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      795
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      791
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      654
    Aihe