Hei.
Olen huomannut itse introverttinä, että jään yleensä työelämässä syrjään ja minua varmaan pidetään hiljaisuuteni takia jopa ylimielisenäkin tai muuten vaan hankalasti tutustuttavana ihmisenä. Tykkään olla ihmisten seurassa ja kuunnella juttuja, mutta tuntuu kun itse sanon jotain, sanat kaikuvat kuuroille korville.
Täytyy myöntää, että olen hieman kateellinen niille ihmisille, jotka imevät magneetin lailla ihmisiä ympärilleen ja joiden seurassa ihmiset viihtyvät. Työhaastatteluissakin paikan saavat yleensä ne "hyvät tyypit", jotka taitavat puhumisen taidon, mutta joiden työnteko jää yleensä tyhjänpäiväisen lörpöttelyn jalkoihin. Harmi, että tälläiset hiljaisemmat yksilöt koetaan yleensä vaikeiksi tapauksiksi, vaikka heillä voisi olla paljon annettavaa yritykselle.
Haluaisin kuulla, onko muilla samankaltaisia kokemuksia/ ajatuksia asiasta?
Introverttinä työelämässä
2
352
Vastaukset
- Elämän tosiasioita
Ne jotka pitää eniten meteliä itsestään, tunkevat aina ittensä jokapaikkaan,
ovat aina jokapaikassa suuna päänä mielistelijöineen, ne on net jotka etenee
myös työelämässä. Tuppisuut jäävät sivurooleihin, joihinkin renkipoika ja
piika hommiin. On kyse sitten kouluista, työpaikoista, viihteenviettopaikoista
ynnä muista. Elämän realiteetteja, näinhän se täällä menee. - väsyttää
Sama täällä, tuntuu siltä että minua ei kutsuta esimerkiksi työpaikan yhteisiin rientoihin. Tai jos kutsutaan, niin en osaa olla rennosti. Tämä vaivaa minua suunnattomasti, en oikein osaa tuoda itseäni esiin esim. suuremmissa kokouksissa. Välillä en edes jaksa tuoda itseäni esille, olen jotenkin todella tylsistynyt jatkuvaan päälle puhumiseen ja itsensä korostamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289