VITTU MÄ VIHAAN MUN BROIDII !

minäsevaaaa

se soitti mulle keskel yötä ku olin mun poikaystäväl yöt sit se selitti eka kaikkee omiaa ja sit se halus puhuu mun poikaystävän kans ja sekoili sille kaikkee et se tulee tappaa sen ja sillee....eiks toi mee jo vähä yli ? ja siis mä oon 15.v ja mun broidi 17.v ja nyt mun poikaystävä ei uskalla tulla meille :/

16

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeeejeeee

EI SAATANA SUN BROIDIS ON JOKU IHA PIMEE USKO POIS SIIT TULEE SARJAMURHAAJA!!!!!!! tai sit se haluu suojella sua omalla oudolla tavallaan.

• nainen 20

ittelläni oli edellises suhtees kans tilanne jossa edesmennyt veljeni soitti mulle ja halus puhuu exäni kanssa. oli se exä sit nii kimpaantunu siit et mun broidi halus vaa suojella mua sen kaahailuilta.

Eli älä sun veljeäs syytä, koska tää vaa tietää jotai sun miehestä joka on joltain rakkaudesta sokeelta näkemättömissä.

• Vituttaa kun kuolleet soittelee.

• täytyy sanoo et melkonen veli sulla!!

• Samajuttu
        mulku kirjoitti:

täytyy sanoo et melkonen veli sulla!!

Sun veljes on vaan mustasukkainen susta. Koska teillä on viimeks ollut jotain?

• tomeglenjututonparhaita!
        Tomegle kirjoitti:

Vituttaa kun kuolleet soittelee.

Tomegle mä fanitan sua! :DD

• Samajuttu kirjoitti:

Sun veljes on vaan mustasukkainen susta. Koska teillä on viimeks ollut jotain?

mun veljeni? saa olla melkonen tilanne jos mun veli on mustasukkanen musta... katsos kun moista henkilöä ei ole.

• kysy pois

Kysy veljelt, et mitä helvettii se tarkotti ja selitteli siellä puhelimessa.

• Iqiqo!1?+404bn

Mitä helvettiä? Uhkas tappaa sun poikaystävän!?
      Miksi ihmeessä...mun isoveli ei suojele mua ollenkaan,
      sun veljes käyttäytyy kun ois sun isäs (yliyliylisuojelevainen)

• tom3gle11

näit unta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tomegle on idiootti. Aionkin kirjoittaa hänestä runon

• tom3gle11 kirjoitti:

näit unta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tomegle on idiootti. Aionkin kirjoittaa hänestä runon

Kiitos kiitos, sovitaanko vielä ihan dokumenttielokuvan tekemisestä, kun olen jo näköjään niin kuuluisa, että minulle tehdään omia runoja?

• t0meglefani

Kou tomegle juu aar the best (: voin tehä elokuva

• sherlock6969

ime broidis munaa nii kyllä se siitä leppyy

• No huh huh.. :D Oliks sil vähä tylsää,tai mahtokoha se olla vähä huppelissa? :D

• joop

Katsos tomegle...Hän varmaan tarkoitti, että nyt edesmennyt mutta ei vielä silloin. Eikä ollu tarkotus v*ttuilla.

• Esiteini

Ok, tuttu tunne. Munki veli on aaika ärsyttävä. Koko ajan tulee hakkaamaan ja tekeen käsilukkoja enkä mä pysty tekee mitää! Jos kiusataan: --> http://www.mll.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      141
      2789
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      231
      2127
    3. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      52
      1946
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      195
      1903
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      26
      1700
    6. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      142
      1525
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      80
      1436
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1168
    9. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      311
      1014
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      885
    Aihe