se soitti mulle keskel yötä ku olin mun poikaystäväl yöt sit se selitti eka kaikkee omiaa ja sit se halus puhuu mun poikaystävän kans ja sekoili sille kaikkee et se tulee tappaa sen ja sillee....eiks toi mee jo vähä yli ? ja siis mä oon 15.v ja mun broidi 17.v ja nyt mun poikaystävä ei uskalla tulla meille :/
VITTU MÄ VIHAAN MUN BROIDII !
16
535
Vastaukset
- jeeeeejeeee
EI SAATANA SUN BROIDIS ON JOKU IHA PIMEE USKO POIS SIIT TULEE SARJAMURHAAJA!!!!!!! tai sit se haluu suojella sua omalla oudolla tavallaan.
- nainen 20
ittelläni oli edellises suhtees kans tilanne jossa edesmennyt veljeni soitti mulle ja halus puhuu exäni kanssa. oli se exä sit nii kimpaantunu siit et mun broidi halus vaa suojella mua sen kaahailuilta.
Eli älä sun veljeäs syytä, koska tää vaa tietää jotai sun miehestä joka on joltain rakkaudesta sokeelta näkemättömissä.- Samajuttu
mulku kirjoitti:
täytyy sanoo et melkonen veli sulla!!
Sun veljes on vaan mustasukkainen susta. Koska teillä on viimeks ollut jotain?
- tomeglenjututonparhaita!
Tomegle kirjoitti:
Vituttaa kun kuolleet soittelee.
Tomegle mä fanitan sua! :DD
Samajuttu kirjoitti:
Sun veljes on vaan mustasukkainen susta. Koska teillä on viimeks ollut jotain?
mun veljeni? saa olla melkonen tilanne jos mun veli on mustasukkanen musta... katsos kun moista henkilöä ei ole.
- kysy pois
Kysy veljelt, et mitä helvettii se tarkotti ja selitteli siellä puhelimessa.
- Iqiqo!1?+404bn
Mitä helvettiä? Uhkas tappaa sun poikaystävän!?
Miksi ihmeessä...mun isoveli ei suojele mua ollenkaan,
sun veljes käyttäytyy kun ois sun isäs (yliyliylisuojelevainen)- tom3gle11
näit unta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tomegle on idiootti. Aionkin kirjoittaa hänestä runon
tom3gle11 kirjoitti:
näit unta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tomegle on idiootti. Aionkin kirjoittaa hänestä runon
Kiitos kiitos, sovitaanko vielä ihan dokumenttielokuvan tekemisestä, kun olen jo näköjään niin kuuluisa, että minulle tehdään omia runoja?
- t0meglefani
Kou tomegle juu aar the best (: voin tehä elokuva
- sherlock6969
ime broidis munaa nii kyllä se siitä leppyy
No huh huh.. :D Oliks sil vähä tylsää,tai mahtokoha se olla vähä huppelissa? :D
- joop
Katsos tomegle...Hän varmaan tarkoitti, että nyt edesmennyt mutta ei vielä silloin. Eikä ollu tarkotus v*ttuilla.
- Esiteini
Ok, tuttu tunne. Munki veli on aaika ärsyttävä. Koko ajan tulee hakkaamaan ja tekeen käsilukkoja enkä mä pysty tekee mitää! Jos kiusataan: --> http://www.mll.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475