(Olen 19v tyttö) Olin kolme päivää yötä Ahvenanmaalla Föglön saaristossa. Noin kaksi päivää sieltä tulon jälkeen on alkanut todellisuudentaju järkkyä. Aluksi luulin että oli masennus tai alhainen verensokeri mutta se vain paheni päivä päivältä, en pystynyt enää sisäistämään tietoa tai ihmisten puhetta samalla tavalla, on ollut tärinää, kovaa pääkipua, heikotusta ja pahoinvointia sekä myös ahdistuskohtauksen kaltaisia oireita, muistihäiriöitä, neurologisia muutoksia, aggressiota ja houreiluja kuin olisi jokin skitsofrenia alkamassa. Ehdin jo varata ajan psykiatriselle koska luulin että tapaukseni liittyisi siihen mutta en ymmärrä miten vasta nyt älysi tulla mieleen punkki-epäilys. Eilen illalla pääkoppaan alkoi jomottaa ja polttella aivan älyttömästi, jouduin melkein pakokauhun vaaltaan ja olin vähällä pyörtyä kun luulin että nyt pimenee ihan kaikki. Tänään on koko aamun ollut todella heikko olo, ruumis tuntuu todella sairaalta ja kuumalta vaikka varsinaista kuumetta ole, ei tee mieli keskittyä ja päätä polttaa, on vaikea hengittää.
Olen tutkinut kehoni eikä mitään merkittävän näköistä näppyä tai punkin jälkeä toistaiseksi löydy.
Tauti punkista?
ttfyf4
1
71
Vastaukset
- SpiderMan. .
Ehkp oireesi vähenisivät jos tutkisit enemmän hyönteisiä.
Luultavasti koko juttu on mielesi kuvitelmaa ja kärsit paniikkihäiriöstä.
Toisin sanoen, suojaudut tuntematonta uhkaa vastaan ja kuvittelet.
Mutta joo, tutkituta itsesi... lääkefirmat ilahtuvat uudesta asiakkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389