Onko kenelläkään tietoa mitä lisälaitteita siihen on mahdollisuus liittää. Elinikäinen karttapäivitys kuuluu kauppaan, ei tulut tarkennettua tarkoittaako se minun vai laitteen ikää. Käytän bluetooth ominaisuutta handsfree puheluihin.
Mukana oli jokin lanka-antennin tapainen, mitähän sillä mahdetaan tehdä?
Ostin Gamin Nuvi 2495 LMT
10
401
Vastaukset
- jotain ostin, en tiä
et siis tiedä mitä oikein ostit. Onhan siinä opas mukana ja netistä saat käyttöohjeen.
- Autoilija aaa
Ilmeisesti sitten en. Netistä en ole löytänyt selitystä sille antennin tapaiselle johtimen pätkälle enkä Garminnin sivuilta ladatusta käyttöohjeestakaan. Todennäköisesti se siellä on, kun vaan kahlaa läpi. Lisävarustesivulla ei ole kuin verkkolaturi ja jokin lisäteline.
- garmin-mies
Autoilija aaa kirjoitti:
Ilmeisesti sitten en. Netistä en ole löytänyt selitystä sille antennin tapaiselle johtimen pätkälle enkä Garminnin sivuilta ladatusta käyttöohjeestakaan. Todennäköisesti se siellä on, kun vaan kahlaa läpi. Lisävarustesivulla ei ole kuin verkkolaturi ja jokin lisäteline.
Se taitaa olla ulkoinen antenni gps-vastaanottimelle. Tällöin voit sijoittaa gps:n johonkin muualle kuin tuulilasiin ja laitat vain sen antennin lasin lähelle. Tätä tarvitaan myös silloin, kun autossa sähkölämmitteinen tuulilasi, sen läpi kun gps ei osaa mitään.
- EKSY-en
Autoilija aaa kirjoitti:
Liikennevastaanottimen lisä-antenni.
Kuva.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSDlBGFrSAoIdJpFh5WZEd74fe5_hmuWHsa5dUKFNNl_nIHtV04 - Autoilija bee
En löytänyt kuin ulkomaankielisen käyttöohjeen. Missähän osoitteesa suomenkielinen ?
- Auts!
Autoilija bee kirjoitti:
En löytänyt kuin ulkomaankielisen käyttöohjeen. Missähän osoitteesa suomenkielinen ?
Täällä.
http://support.garmin.com/support/manuals/manuals.htm?partNo=010-01001-01&language=fi&country=FI
Oletko ihan oikeasti noin tyhmä ja laiska, ettet itse osaa etsiä?
- GArmin-12
Ei tuohon nyt hirveästi lisälaitteita ole saatavilla paitsi tietenkin erilaisia kiinnitystelineitä.
Eräs mielenkiintoinen lisälaite on ecoRoute HD. Se on pieni dongeli joka tökätään auton OBD-liittimeen (diagnostiikkaliitin) ja töllöin tämä dongeli kommunikoi navin kanssa Bluetoothin avulla. Navin kautta näkee sitten monia auton antureiden ilmoittamia arvoja kuten myös auton virhekoodeja. Se mitä reaaliaikaisia arvoja näkee riippuu ihan autossa olevista antureista - kalliimmat autot ilmoittavat enempi arvoja kuten ahtopaineen ja imuilman massan (MAF). - Garmin-12
Niin, ja se elinikäinen karttapäivitys tarkoittaa luonnollisesti laitteen elinikää. Päivitys on siis sidottu laitteen sarjanumeroon ja niin pitkään kun laite on hengissä saat siihen myös ladattua veloituksetta karttapäivitykset.
- autnav
olisit ostanut sellaisen laitteen jossa on käyttöohjeet mukana
- Garministi
HUUOHH:
"autnav:
olisit ostanut sellaisen laitteen jossa on käyttöohjeet mukana"
Ja tuosta sait sitten näillä palstoin niin tyypillisen vastauksen "järjen jättiläiseltä" eli todennäköisemmin joltakin alamittaiselta teiniskidiltä!
No, tulihan tuolla aikasemmin jo jonkin sortin selviäkin vastauksia kysymyksiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783