Tässä tuli mieleen kysymys, paljonko urosgerbiilin pitäisi painaa? Itse omistan pari ja haluaisin kysyä, paljonko n. 1v 3kk uroksen pitäisi painaa?
Gerbiilin paino?
10
1246
Vastaukset
- Gandhi
Se on melko yksilöllistä. Jotkut on rakenteeltaan sirompia ja toiset raskaampia, joten painotkin luonnollisesti vaihtelee.
- painomittari
Onko siis yli 120g liian paljon? Jostain gerbiilifaktoista luin että uroksen yleisin paino olisi 110g? Omani painoivat jossain vaiheessa 130g ja toinen 128g ja gerbiileillä oli "uimarengas" eli läskiä :c > läskiä /uimarengasta ei ole enää, hyvässä kunnossa gerbiilit ovat, veikkaan että toinen gerbiileistä on muutenkin tämmöinen .. " pullerompi "
Toinen sitten tämmöinen hieman "sirompi"
Niin onko tuo sopiva paino? 100g - 125g? - painomittari
Nyt kummatkin ovat normaalikokoisia, painoa en ole mitannut mutta kummallakaan ei ole "uimarengasta" yllään tai liikaa tyhjyyttä! Eli nyt ovat sopivia, olivat ne aikaisemminkin pikku -kavereitani ;))
- gerbulityttö
mulla painaa 66-85g onko liian vähän
- enoovarma
Kyl se vähän on
- hyppymyyrä
gerbulityttö // jos gerbiilisi ovat naaraita kokeile pitää paino 75g heitteillä!
mutta jos gerbusi ovat uroksia tuo on aivan liia vähän ;(- gerbsutlovet
Mullakin on kaks gerbunaarasta, ne on kohta puoli vuotta vanhoja, ja painaa 65-70g. Ne näyttää tosi laihoilta ja pienikokosilta. Ollaan koitettu siemenillä lihottaa, mutkun touhuu niin hirveesti, et ei niitä pulskemmiks saa. Minkä ikäsenä gerbiilit ei kasva, eli on täyskasvusii?
- Pahvilaatikko
gerbsutlovet// Naaraat ovat luonnostaan aika laihoja, ei niitä kannata lihottaa. Tuo on sopiva paino, älä lihota niitä, voit toki lihottaa mutta muista päästää gerbiilisi joka toinen päivä juoksemaan huoneeseen 1-3 tunniksi, valitse siitä :'3
- gerbulityttö
mun gerbut on kyl uroksii mut millä saan ne lihomaan nyt on paino noussu sinne 70-73 heitteille mutku niil on aina massu täynnnä ja ruokaa riittää.
ne on kyl aina ollu kauheen pieniä. - ttaaiikkaa
Mun toinen gerbiili painaa 100g ja toinen 50g
Onko liian vähän vai liian paljon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046