Missä Jämsän liikkeessä olet saanut huonointa palvelua?

kokemuksia?

Tuli tuossa jäsärin sivuja seuratessa mieleen että kysytäänpä kansalta kokemuksia. Tarkoituksena ei ole luoda tästä mitään mollaus-mustamaalaus-ketjua vaan mukava olisi lukea jaettuja kokemuksia asiallisesti kirjoitettuna!

184

13079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vika kerta.

      Löytötexissä.

      • UPM-Mersumies

        Kyllä jämsässä saa oikein hyvää palvelua kun pistää pätäkkää tiskiin, niin jo alkaa palvelua löytyä...


      • V8123
        UPM-Mersumies kirjoitti:

        Kyllä jämsässä saa oikein hyvää palvelua kun pistää pätäkkää tiskiin, niin jo alkaa palvelua löytyä...

        Voitko kertoa lisää?


    • erehtynyt menemään

      Kangaskuussa tuntee itsensä syylliseksi kun menee kysymään/häiritsemään myyjää.

    • putkimän

      Tarvike keskuksessa on hinnat ja myyjät sekasin..kukaan ei tiiä myytävistä tuotteista mitään..ja sama tuote saatta olla ns ammattiliikkeessä halvempi.

    • myllymäk

      Yksi Mäyrä Akuliinassa on kanssa huono asiakaspalvelija!

    • milkmanne

      Ehdottomasti Akuliinassa , huonoin asiakaskohtelu.

      • Nöyränöyristelijä

        Mäyrä palvelee mieluiten nöyristeliöitä, omiaan ja rahaa.


    • joku tolkku

      No mikäs tästä ketjusta muuta voi tulla, kuin mollaus-mustamaalaus -ketju..?!
      Kas kun ette laittaneet nimiäkin!!
      Mitäs jos tehdään sellainen ketju, että ne jotka moittivat, laittavat oman nimensä
      alle. Saattaa olla, että tulisi lyhyt ketju!

      • Toolkku

        Noo ei tolkulle mitään voi mäyrämäenn sakki on tän kylän häpäsija!!!


      • Katkerakalkki
        Toolkku kirjoitti:

        Noo ei tolkulle mitään voi mäyrämäenn sakki on tän kylän häpäsija!!!

        Oletko katkera, kun sait Akuliinaan porttikiellon yrittäessäsi juoksukaljoja ja hitaana, huonokuntoisena baarikärpäsenä jäit kiinni. Kaljankin jouduit maksamaan ja poliisikin puhutteli. Ymmärrän, että kaikki tapahtunut syö miestä.


      • Anonyymi
        Toolkku kirjoitti:

        Noo ei tolkulle mitään voi mäyrämäenn sakki on tän kylän häpäsija!!!

        Olet tainnu juovuksissa rellestää ja Tuomon lopettanut tarjoilun sulle.


    • pirjanen

      Pajalan luona olevassa kodinkoneliikkeessä. ( sähköäijät? ).

      • Teknitön

        Tekniset se on Pajalan vieressä jossa harvoin palvellaan ja silloinkin huonosti


    • Peilikuva

      Asiallinen, ystävällinen ja fiksusti toimiva asiakas ei saa huonoa palvelua missään liikkeessä. Ainakaan minä en ole saanut. Tämän palstan narisijoiden on syytä mennä peilin eteen.

    • tilanne katsaus

      löytötexissä ikävin henkilökunta,keskenään juoruavat,kantsis pomon hiukan seurata tilanteita.

      • Kokennut

        Ehdottomasti llöytötex. Juoruavat porukassa. Palvelua ei saa . Vaatteitten laatu äärettömäñ huonoa


    • narisia ja valittaja

      Ollaankos me jämsäläiset niin viksuja ja hyviä asiakkaita?

      • Jämsänkoskelainen

        Ette... valitettavasti


    • parasja ainut

      sieväsen simolla- jonotin kerren warren tulppaa melki 3 tuntia

      • Anonyymi

        RIP, Simo. Siinä oli oikea yrittäjä. Aina, vuorokauden ajasta riippumatta se osa löytyi. Tapaninpäivänäkin.


    • PaskaTavaratalo

      tarvike keskus, saatanan ***** tarkistavat minut koska luulivat että varasti?!? Jos ei olisi ollut kiireitä niin olisin sanonut että mitään en tee ellei poliisia kutsuta tänne tarkistamaan minua mutta tyhjensin taskut ja mitään ei löytynyt.. Vituttaa tommonen että epäillään, ikinä ei ole kiva mennä sinne enään kun tuntee itsensä syylliseksi.
      Olenhan minä muutaman kerran huudellut että PERKELE saa rauhassa olla..
      JummiJammi

      PS myy vanhoja karkkeja normi hintaan!! HÄVETKÄÄ

    • yxvaannn

      Olohuone.

    • paskaapalvelua

      pysäkki grilli

      • maksaja

        Ikävä kertoa että hyvää palvelua ei saa okein muualla kun niissä liikennoitsijoiden palveluissa jotka vie asiakkat muualle Jämpsästa..ei ymmäretä edes mikä on asiakaspalaute..mutta huonoita kohtelua saa Akuliinassa!!!
        Rehellisyys ja asikkaiden kunnioitus kohilleen. JOKU MAKSAA NE TEIDÄN LASKUT!!!


    • ex asiakas

      no ehdottomasti sportheinoselta. se naismyyjä on välillä naama mutrussa , ihan ku joku olis virtsannu sen muroihin.

      • hahahahaha

        >ihan ku joku olis virtsannu sen muroihin.<

        :D repesin

        loistava ilmaus


      • Anonyymi

        Asiallisesti kirjoitettu, niinkuin aloittaja pyysi. Hienoa kielenhallintaa! Kyllä minä ilahduin.


    • Tervasmäen akka

      Salmisen puu ja lankku! tervasmäki!
      Ahneuden ja röyhkeyden tyyssija! Aaamen.

      • Lautapää

        Meikeläinen poikkesi kerran ja toista ei taida tulla.


      • kuumat aaaallot
        Lautapää kirjoitti:

        Meikeläinen poikkesi kerran ja toista ei taida tulla.

        vaihdevuotiset ämmät voi olla sitte rasittavia


      • Anonyymi
        kuumat aaaallot kirjoitti:

        vaihdevuotiset ämmät voi olla sitte rasittavia

        Menopaussissa ovat kyllä ukot niin saakelin yrmeitä, totisesti.


    • Zalmiac

      Jämsän poliisi.

      Perusteetonta toimintaa.

      • Putkareissu

        Täysin samaa mieltä. Ei ole tarpeeksi järkeä eikä ostata olla tasapuolisia.


      • POLIISIMATTI
        Putkareissu kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Ei ole tarpeeksi järkeä eikä ostata olla tasapuolisia.

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. POLIISIT OVAT TÄYSIN ARVAAMATTOMIA EIKÄ NIIHIN VOI YHTÄÄN LUOTTAA. MITÄ VAAN VOI TAPAHTUA.


      • Anonyymi
        POLIISIMATTI kirjoitti:

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. POLIISIT OVAT TÄYSIN ARVAAMATTOMIA EIKÄ NIIHIN VOI YHTÄÄN LUOTTAA. MITÄ VAAN VOI TAPAHTUA.

        Rikolliset ja ihmiset jotka ei lakia noudata ja ajattelevat vain omaa napaa inhoavat poliiseja ja haukkuvat virkavaltaa. Itse kannatan poliiseja ja olen aina tyytyväinen kun pieksävät rikollisia. Nimimerkillä lain kuuliainen kansalainen, työllä toimeen tuleva, veronsa maksava, muitakin ihmisiä ajatteleva täysjärkinen Suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikolliset ja ihmiset jotka ei lakia noudata ja ajattelevat vain omaa napaa inhoavat poliiseja ja haukkuvat virkavaltaa. Itse kannatan poliiseja ja olen aina tyytyväinen kun pieksävät rikollisia. Nimimerkillä lain kuuliainen kansalainen, työllä toimeen tuleva, veronsa maksava, muitakin ihmisiä ajatteleva täysjärkinen Suomalainen.

        Eli et ole jämsäläinen?


    • rimakauhu

      Jämsäläisten paha Pohjan Akka on Tervasmäessä olevassa puutavaraliikkeessä.

    • huomannut......

      Sport Heinonen. Omistajat käy ihme kierroksilla :P

    • Tea Pot

      Minä ole saanut Salmisen puutavaraliikeessä erittäin hyvää ja joustavaa palvelua huumorintajuiselta rouvamyyjältä. Enpä löydä moitittavaa Hienoselta tai Tarvikekeskuksestakaan.

    • kakkos nelkku

      Sama täällä.. Tervasmäen Kiken kans on kiva heitää läpää..
      Ei salmisen liike mikään sossu ole!!!!!!

      • oksaton

        Tervasmäen Pamelalla on laatu ja hinta kohillaan.


      • 7tuumaa
        oksaton kirjoitti:

        Tervasmäen Pamelalla on laatu ja hinta kohillaan.

        Ootkos kysynyt?


    • tax-12

      osalla takseista ainakin oli todella ala-arvoista palvelua.

    • 6+5

      Sporttia Heinosesta,
      ei kannata ihmetellä miksi asiakkaat katoavat Jyväskylään...

    • Sukasta77

      Vehkalan tumma naismyyjä on kuin euroopan omistaja! tosi tyly aina!

      • Keke kenkkunen

        Onhan sillä komea kauppatalo, ihan uusikin ja tilava.


    • jodimk,

      Löytöteissä on myyjät aika totista porukkaa. Poikkeuksena Leena ja se mies myyjä.

      • nähty

        ja riidan haluisi puuttu asiohin jotka ei niille kuulu


    • myyjä

      Missään en ole saanut huonoa palvelua Jämsässä.

      Taitaa teissä itsessänne olla jotain vikana jos onnistutte huonoa palvelua saamaan jostain tai sitten muuten vaan on maailmankuva hieman vääristynyt.

    • M24 soikee kierre

      whurtti kauppa. otin kärryn täyteen, sitten kassalla sanottiin, että vain yrityksille laskulla..kumminkin taskut täynnä käteistä pullisteli..

      • M36harvakierre

        Wurthilla ei ole kärryjä. Et ole tainnut edes käydä koko liikkeessä. Ja optikolle kannattaisi sun mennä, koska ovessa jo lukee, ettei ole käteismyyntiä.


    • venäläinenpystyjenka

      Vuonna 1970 Kaipolassa Teuvo Turkin Shell-huoltoasemalla. Siellä oli myyjänä silloin kiero ja ovela nainen, joka veloitti multa petroolista hinnan viidestä litrasta, vaikka kanisteri oli Teboililta tyhjänä 1,50 markan hintaan ostettu 1 gallonan peltinen kanisteri.

      • haistavidu

        Voi saatana, ja sua vielä 50 vuoden päästäkin korpee.


      • pastillli

        joko olet pääsyt yli?


      • venäläinenpystyjenka

        Juu, olen päässyt yli. Ensin pääsin makeasti nauramaan kallepäätalomaisia selkäkeikkanauruja, kun "Mei Teuvo" joutui laittamaan sen huonosti tuottavan baarinsa vuokralle. Nyt olen jo 45 vuotta nauranut, kun siinä on vaihtunut baarinpitäjä kerran vuodessa 45 vuoden ajan ja kukaan ei siinä baarissa menesty... eikä tule menestymään. Pyytää kuulemma 4000 € kuukaudessa vuokraa siitä baarista. Vanhus itse raahustaa kumarassa asemansa pihalla... kait kaatuu bensamittarilta suoraan saattohoitoon? Mulla on vieläkin se vuonna 1969 Meroselta Jämsän Terijoen Bensiiniltä ostettu 1,50 mk maksanut hieno ja virheetön Teboil Silver öljykanisteri. Noin virheetön, lommoton ja hieno peltinen öljykanisteri maksaa nykyään jo 50 € keräilijälle, joka tuommoisen täysin virheettömän kanisterin hyllyynsä haluaa. Siinä on kaatoaukon kaulassa korkin alla vielä se alkuperäinen peltinen "kaatokauluskin" tallessa. Hah, hah, hah, haa... Olis vaan silloin pitänyt ostaa ne petroolitkin mopon ketjujen pesuun silloin suoraan Meroselta sieltä Terijoen Bensiinistä.


      • Kommenttikertoo
        venäläinenpystyjenka kirjoitti:

        Juu, olen päässyt yli. Ensin pääsin makeasti nauramaan kallepäätalomaisia selkäkeikkanauruja, kun "Mei Teuvo" joutui laittamaan sen huonosti tuottavan baarinsa vuokralle. Nyt olen jo 45 vuotta nauranut, kun siinä on vaihtunut baarinpitäjä kerran vuodessa 45 vuoden ajan ja kukaan ei siinä baarissa menesty... eikä tule menestymään. Pyytää kuulemma 4000 € kuukaudessa vuokraa siitä baarista. Vanhus itse raahustaa kumarassa asemansa pihalla... kait kaatuu bensamittarilta suoraan saattohoitoon? Mulla on vieläkin se vuonna 1969 Meroselta Jämsän Terijoen Bensiiniltä ostettu 1,50 mk maksanut hieno ja virheetön Teboil Silver öljykanisteri. Noin virheetön, lommoton ja hieno peltinen öljykanisteri maksaa nykyään jo 50 € keräilijälle, joka tuommoisen täysin virheettömän kanisterin hyllyynsä haluaa. Siinä on kaatoaukon kaulassa korkin alla vielä se alkuperäinen peltinen "kaatokauluskin" tallessa. Hah, hah, hah, haa... Olis vaan silloin pitänyt ostaa ne petroolitkin mopon ketjujen pesuun silloin suoraan Meroselta sieltä Terijoen Bensiinistä.

        Katkeruus näkyy edelleen kommentistasi, joten edelleenkin asia näyttää sinua vaivaavan, mutta hyvä että avauduit asiasta jälleen.


    • naseva kurttu

      Katse kohti peiliä, siellä se pelle on!

    • vaihtoon

      löytötex,töykeitä muijia ja mukamas lajittelee ja siistii kaukaloita,juoruavat ja kyttäävät asiakkaita ja jo kylä tietää,en pitäis montaakaan siellä nykyisistä töissä,jos olisin omistaja.harmi kun ei ole paikalla jatkuvasti,pitäis soittaa itse omistajalle ja kertoa muutamia faktoja heidän töykeydestään.

      • Anonyymi

        Tämän myös huomannut... Juorukerho.. Ja auta armias jos merten kesken hyvän jauhannan kysyy jotain niin juma mitkä mulkoot saat


    • vuodesta toiseen

      Löytötexin akat on tosiaan kovia juoruamaan. Samanlaista huutoa ja mölinää pitävät, kuin Tuurissa Keskisen varastomiehet.

    • TinttiMaariani

      Tiimarissa ei ole tullut enään käytyä, siellä joku paksu vaalea kikkurapää on aivan kamala myyjä. Huutaa muille työntekijöille asiakkaitten kuullen, työharjoittelijan sai itkemään ja veloitti minulta ylihintaa. Sain rahat takaisin kun tappelin lähemmäs puoli tuntia ja jouduin kuuntelemaan koko ajan kuinka hän nyt viitsii tehdä palveluksena rahojen palautuksen vaikka kuitissa oli aivan väärät hinnat.

      Jokapuolelta muualta olen aina saanut hyvää palvelua, joten en usko olevani niin nyrpeä että olisin siksi tiimarista ansainnut moista kohtelua. Enkä todellakaan ole ainoa jolle kyseinen myyjä on ollut töykeä. Sääliksi käy muita tiimarin työntekijöitä, ei ihme että vaihtuvat niin tiuhaan.

      • Tuota ihmettelen

        Mistäs sinä niiden myyjien vaihtumisen tiedät, kun et siellä koskaan käy?


    • harkinta paikallaan

      Kyllä taitaa olla se huonon palvelun kokeminen nyt siellä asiakkaan puolellla, eli miten metsään huudetaan, niin myös metsä vastaa (joten voi miettiä mitä itse tein). Minulla on kokemusta aika monista Jämsän liikkeistä ja aina ei asiat ole mennyt kuin "strömsöössä", mutta ei ole mitään järkeä lähteä näillä sivuilla aiheesta poraamaan. Kertokaa epäkohta myyjälle tai omistajalle. Jos mulla on kiire ja homma tai palvelu ei toimi, niin otan aikalisän ja tulen paremmalla ajalla takaisin.
      ÄLKÄÄ PAHOITTAKO NÄIDEN TYÖNTEKIJÖIDEN MIELTÄ TÄÄLLÄ!
      En ole kauppias ollut kuin v.1966 kukkakaupan lähettiläänä Joensuussa. Jot sillai teille Jämpsän ja -kosken kirjoittelijoille. Tämän kirjoituksen vo yhdistää kymmeniin näillä sivuilla käytäviin kirjoituksiin/valituksiin.

      • Juokslahen Pertsu

        Viimeinkin hyvä ja asiallinen kommentti!! Luulen kuitenkin, että tuut saamaan monta miinus peukkua, mutta älä välitä. Me jämpsäläiset ollaan kuuluisia jo koko Suomessa.


      • harkinta paikallaan
        Juokslahen Pertsu kirjoitti:

        Viimeinkin hyvä ja asiallinen kommentti!! Luulen kuitenkin, että tuut saamaan monta miinus peukkua, mutta älä välitä. Me jämpsäläiset ollaan kuuluisia jo koko Suomessa.

        Kiitti palautteesta. En tiedä (vaikka arvaankin osittain), että koko Jyväskylän eteläinen puoli kärsii tästä sisäsiittoisuudesta. Korpilahti, Saakoski jne. Ulkopuolisena kun tulin Jyväskylään ja siitä etelään näille nurkille, totesin monelle tavalla, "että ulkopuolinen olet". Onneksi kukaan lapsistani ei ole naimisissa täällä. Tää on asia, joka ei ole kenellekkään henkilökohtainen, kannattais kiertää muutakin kuin tahkoa (sitäkin on tullut tehtyä).
        Miinuksia tulee ja saa tulla, päätin vain ottaa kantaa mielestäni ala-arvoisiin keskusteluihin. Olis syytä keskittyä kuitenkin tämänkin seudun tulevaisuuteen.
        Ps. En ole tällä hetkellä missään julkisessa enkä poliittisessa toiminnassa mukana, joku kuitenkin rupee kohta arvuuttelemaan kenestä on kysymys ja se yrittää haalia täällä euro-ääniä! hahahah


      • Juokslahden Pertsu
        harkinta paikallaan kirjoitti:

        Kiitti palautteesta. En tiedä (vaikka arvaankin osittain), että koko Jyväskylän eteläinen puoli kärsii tästä sisäsiittoisuudesta. Korpilahti, Saakoski jne. Ulkopuolisena kun tulin Jyväskylään ja siitä etelään näille nurkille, totesin monelle tavalla, "että ulkopuolinen olet". Onneksi kukaan lapsistani ei ole naimisissa täällä. Tää on asia, joka ei ole kenellekkään henkilökohtainen, kannattais kiertää muutakin kuin tahkoa (sitäkin on tullut tehtyä).
        Miinuksia tulee ja saa tulla, päätin vain ottaa kantaa mielestäni ala-arvoisiin keskusteluihin. Olis syytä keskittyä kuitenkin tämänkin seudun tulevaisuuteen.
        Ps. En ole tällä hetkellä missään julkisessa enkä poliittisessa toiminnassa mukana, joku kuitenkin rupee kohta arvuuttelemaan kenestä on kysymys ja se yrittää haalia täällä euro-ääniä! hahahah

        Minulta ainakin saat vähintään 100 plussa peukkua. En vain jaksa ymmärtää monia, ah mukamas niin älykkäitä ja sivistyneitä kirjoittajia täällä.


      • Peukut on hölynpölyä
        Juokslahen Pertsu kirjoitti:

        Viimeinkin hyvä ja asiallinen kommentti!! Luulen kuitenkin, että tuut saamaan monta miinus peukkua, mutta älä välitä. Me jämpsäläiset ollaan kuuluisia jo koko Suomessa.

        Noilla peukuilla ei ole näillä palstoilla mitään merkitystä. Narisijat peukuttavat omia juttujaan kahmalokaupalla. Ovat keksineet jonkin niksin jonka avulla niitä saa mätkäistyä kerralla mielin määrin. Ne eivät siis kerro viestin kannatuksesta tai lukijoiden erimielisestä näkemyksestä yhtään mitään.


      • Juokslahden Pertsu
        Peukut on hölynpölyä kirjoitti:

        Noilla peukuilla ei ole näillä palstoilla mitään merkitystä. Narisijat peukuttavat omia juttujaan kahmalokaupalla. Ovat keksineet jonkin niksin jonka avulla niitä saa mätkäistyä kerralla mielin määrin. Ne eivät siis kerro viestin kannatuksesta tai lukijoiden erimielisestä näkemyksestä yhtään mitään.

        Kiitokset nimimerkeille "harkinta paikallaan" ja "Peukut on hölynpölyä": Viimeinkin 2 järkevää täällä! Oikein hyvää sunnuntaita teille molemmille!!!!


    • ei sinne

      LÖYTÖTEX ja ne vanhat työntekijät,nuoret fiksuja ja asiallisia.

      • Ääs

        Ääsmarket Jämsässä on kyllä Jämsän nyrpeimpiä kassaneitoja


      • ääsnääs
        Ääs kirjoitti:

        Ääsmarket Jämsässä on kyllä Jämsän nyrpeimpiä kassaneitoja

        varsinkin ne vähän vanhemmat myyjät.naama aina norsun piip ja koskaan ei tietenkään voi tervehtiä


    • gfnmkljo

      Sportia Heinonen tässä äänestyksessä ehdoton ääni harava. Se akka sielä, voi luoja, hakis niihin vaihdevuosi ongelmiinsa lääkäriktä apua ja lopettais "asiakaspalvelutyön"

    • pettynytmies

      Elosen ravintola. Saimme pippuripihvit haisevina, kun kieltäydyin syömästä menivät vielä tutkimaan. Sitten tuli hidas vanha rouva "tarjoilija" ilmeellä : olikos sun pakko tulla tänne... ja ehdotti uutta lounasta jos oikein haluamme joku toinen päivä, nyt kun pihvi oli kuulemma päässyt olemaan lämpöisessä jo kauan... no ei maistunut enää...

      • Anonyymi

        Elosen kahvila keskustassa, lämmin kevätpäivä. Pyysimme päästä sinne katetulle ulkoterassilla. Ovi oli lukossa ja monen väännön ja huokailun jälkeen se tultiin meille avaamaan. Samoin, kun pyysin, oliko se nyt, lasia, kun olivat ottokohdalta loppuneet, tympeä myyjä vain viittasi kädellään minua ottamaan sen tiskin hänen puoleltaan. Se ei palkkaa varmaan alentaisi, jos ihan tavallisesti palvelisi asiakasta, siinä mikään yli-ihminen tarvitse olla. Ja, korostan, itse tietoisesti käyttäydyn aina ystävällisesti ja vielä mieluusti sanon hyvän palautteen, jos aihetta on.
        Kahvila nyt kumminkin on kauppaa, ei mitään hyväntekeväisyyttä. Jota sitäkään ei pidä mulkoasenteella tehdä.


    • Kotkanpesässä

      Rasuan leirintäalueella Kotkanpesässä. Vastenmielinen ja töykeä isäntäpariskunta ja ahdistavan painostava ilmapiiri. En tule koskaan enää.

    • Einegatiivinen

      Mitäs jos etsittäisiinkin kommentteja paikasta jossa olet saanut hyvää palvelua. Olisi varmaan paljon mukavampaa kuulla positiivisia asioita paikkakunnastamme

    • liittohoitaa

      tietty rekkafirma ei maksa palkkojaa ajallaan joten huonosta palvelusta käy hyvin

    • läskiposki-scania

      Ne on perse-persut ajaneet hallituksessa isompien porvarien kanssa niitä kabotaasikuljetuksia suuremmalleen, missä ulkomaalaiset kuskit ajaa rahdit Suomessa yhä enenevässä määrin. Ei riitä töitä eikä palkkoja enää suomalaisille kuskeille. Vielä tulee Soinille seuraavissa eduskuntavaaleissa löylykauha perseeseen.

      • liittohoiti

        kyllä tää rekkafirman mesu ryyppää Lahessa hotellissa henkilökunnan palkat...


    • huippupalvelua

      Silmäasema ilman muuta. Kävin lääkärillä, joka toimi hienosti. Tulin reseptin kanssa myymälän puolelle ja aloin valitsemaan kehyksiä. Kukaan ei tullut auttamaan ja neuvomaan. Siinä kävi välissä useitakin asiakkaita, joita kyllä palveltiin, minua ei oltu huomaavinaan. Kun muut asiakkaat lähtivät, menivät molemmat myyjät takahuoneeseen juoruamaan ja naureskelemaan. Minä istuin tuolille odottelemaan ja vieläkin kävivät palvelemassa muita asiakkaita. Istuskeltuani noin vartin, lähdin reseptini kanssa Instruun ja ostin sitten lasini sieltä.

    • eihämäläisenaikaa

      rautia

    • lamputon

      Naismyyjältä Jokiwatissa. Ylimielinen, ja omaa kännykkää piti vilkuilla useita kertoja asioinnin aikana. Paikan miehet ovat kyllä erittäin hyviä asiakaspalvelussa.

    • Soteinkatse

      No, just siinä kaupassa jossa silmävammaisuus on oma syy.

    • lukijakunsais

      Jämsän kirjastoautossa. Siellä ei nykyisin palvella ollenkaan.Läppäriä tuijottava kuuromykkä ei viitsi edes tervehtiä. Vanhoille ihmisille pitäisi ilmoittaa suullisesti ja mieluusti kirjallisestikin ne jatkuvat poissaolot. Ei kaikilla ole nettiä käytössä.

    • myyjä122253

      oiskohan jokaisella peiliin kattomisen aika?
      ei nimittäin jämsäläiset tunnu osaavan edes tervehtiä kassalla

    • exasiakas

      Silmäasemalla optikko sanoi, että kai sinua joku tulee palvelemaan ja meni takahuoneeseen. Olin ihan hoo Moilasena. No, toinen optikko tuli ja oli asiallinen ja ystävällinen.

    • Exvierailija

      No paskin palvelu on ehdottomasti siinä hotellissa CM:n vieressä. Henkilökunta vie väkisin sviittiin missä ei ole edes telsua. Sänkykin on laveri PRKL. Aamupala ei kuulu ollenkaan tuohon pakettiin,huoneen luovutuskin jo aamulla helvetin aikaisin. Ilmanvaihto on myös huonoa kun päätä särkee ja on huono olo aina kun siellä vierailee.Siis sinne ei kannata missään nimessä mennä ollenkaan,ehdottomasti huonoin palvelu missään ja huoneen laatukin niin ja näin.

      • Ei_tietoa

        Missä on ? Hotelli CM:n vieressä??


      • Tooi

        Tää tarkoittaa varmaan Miekka-hotellia, eihän sinne nykyään enää kovin helposti pääse.


    • taiheinonen

      Salmisen puuliike ja siellä se kärppä.

      • kölvi

        Sepin mesta on paras.


    • jo-tain

      Pakko kommentoida tähän, että ihmettelen suuresti sitä, kun Salmisen puutavaraliike komeilee niin monta kertaa tässä keskustelussa. Vuosien varrella olen asioinut siellä monta kertaa ja aina palvelu on ollut erinomaista nimenomaan Vuokon toimesta, harvasta liikkeestä saa yhtä nopeaa palvelua huumorintajua unohtamatta. Hinnat toki ovat "valmiiksi tingittyjä", eli alennuksia on tuolta turha pyytää. Huonoin palvelu omasta kokemuksestani taitaa löytyä yksityiseltä hammaslääkäriltä Kivipankin läheisyydestä, erittäin kalliit hinnat ja tuolissa istuessaan saa kuulla haukkuja omasta ammattiryhmästään sekä lohjenneen hampaan paikkaus kesti alle kuukauden. Huonoa palvelua saattaa löytää myös Valentino Ristorante -pizzeriasta ja O.K. Auton huollosta. Seppolan Autossa myös hieman omalaatuinen meno.

    • sananvapaus2

      Haukutaan ja kehutaan nyt niin kun toisetkin, huonointa pitäisin Fordin liike, Mellansuoran putkiliike,Sport heinonen, Ok-auto, ja RAUTIA. Parasta, lvikat, Kauko, Seponpuutavaraliike jos jaksaa Kärpän perässä juosta. Hyvät joulut kuiteskin kaikille.

    • Hopallinen

      Seppolan Auton asiakkaana ollut kohta 10 v ja täysin tyytyväinen, varsinkin huoltoon. Ja kokemusta kaikista jms auto liikkeistä

    • Aamulehti
    • mykkä

      Kirjastoautossa taitaa olla nykyään kuuromykkä kuljettaja.Ei se ollutkaan vastasi puhelimeen ja osas puhua kovasti siihen.

    • EiEnääAnaaliin

      Rekkahuorat ovat ylpistyneet !

    • Mitkä

      Mitkä rekkahuoraT?

    • turvenuija_

      SOK:n Ouninpohjan sivumyymälä. Sieltä ei saanut muuta tuoretta, kuin koivuhalot.

    • VeikonKone

      Puhelinvarusteessa ihmiset on ollut vuosia töissä eikä vieläkään osaa käyttää uusia vehkeitä. Menkää Veikon Koneeseen niin palvelu on hyvää ja hommat hoituu ja vehkeet alkaa pelaamaan.

      • raivostuttavapaikka

        Veikon Kone menettelee jos on valmis maksamaan hieman "jämsälisää" hinnoissa ja laitteet ei hajoa. Omalla kohdalla riitti se kun työntekijän mokan seurauksena hajosi satasien arvoinen laite, korvausta kysyessä sama idioottimainen virne jo toisessa polvessa vastauksena. Ei korvata kun laite on ylittänyt takuuajan kolmella viikolla, mutta kaverin liike voi yrittää tehdä jotain...pelkkä laitteen vilkaisu 80€.

        Suosin Giganttia ja Poweria ihan siitä syystä että heillä ei venkoilla takuissa ja korvauksissa, ei muutama satanen voi firmaa konkurssiin ajaa.


      • ainatakuuseen
        raivostuttavapaikka kirjoitti:

        Veikon Kone menettelee jos on valmis maksamaan hieman "jämsälisää" hinnoissa ja laitteet ei hajoa. Omalla kohdalla riitti se kun työntekijän mokan seurauksena hajosi satasien arvoinen laite, korvausta kysyessä sama idioottimainen virne jo toisessa polvessa vastauksena. Ei korvata kun laite on ylittänyt takuuajan kolmella viikolla, mutta kaverin liike voi yrittää tehdä jotain...pelkkä laitteen vilkaisu 80€.

        Suosin Giganttia ja Poweria ihan siitä syystä että heillä ei venkoilla takuissa ja korvauksissa, ei muutama satanen voi firmaa konkurssiin ajaa.

        Se takuu aika. Ei todellakaan ole se vuosi tai jotain. Vaan pitempään. Jos osaatte tänne kirjoittaa. Niin osaatte myös googlata faktaa takuu ajasta. Siitä on paljon juttuja ja itsekin onnistunut saamaan takuuseen laitteen. Vaikka takuuaika oli mennyt umpeen. Ja sen laitteen kustannus arvio oli n. 180€ ja takuuseen meni. Vaikka ylitti ajan. Yksi hyvä konsti on kun kertoo kauppiaalle että "kuningas kuluttaja" on kiinnostunut asiantiimoilta.:)


    • Oikeudenkäynti

      Autopale mutta oikeudenkäynti on vielä kesken niin ei kertoa enempää.

    • Maantieltätullut

      Ehdoton ykkönen Sport Heinonen. Sivusilmällä nähnyt, että työntekijätkään ei aina parasta kohtelua saa.

    • ymmällään

      onks tää nyt liike mut tää hevospaikka olkkolassa. lapset innoissaan menossa ratsastaan niin tylysti sanottiin siel et osaaks ne mitään? todella tympee ilmapiiri. ei mennä enään. olin kyllä kuullut vaan hyvää paikasta. ratsastuskouluko?

      • Eiratsastaja

        Eikös se ollut ihan asiallinen kysymys? Pitäähän se lähtötaso tietenkin ensimmäiseksi selvittää.


    • Anker-Laura-F37

      Pyörämestari Viljo Heposella. Mentiin 50 vuotta sitten koulun jälkeen kysymään Solifer 3-Speed mopon sytytystulppaan irtokipinöitä, niin tiskin takana silloin ollut Eeva sanoi, että "ei niitä nyt ole, kun oamupäivällä myitii juur viimeset".

      • Anonyymi

        Tämä on huippua, kiitos!


    • tarkkana

      Jämsän keskustan liikehuoneista on kohta puolet tyhjänä ja tyhjien määrä olisi vielä suurempi, jos rahanpesijät ely-keskuksen tukemana eivät avaisi kepappiloita niihin. Kepap-kioskien palveluista en osaa sanoa, koska halua riskeerata terveyttäni menemällä niihin.

    • Hienuu-väkii

      Eikös tässä jo olekin kaikki Jämsän yrittäjät tulleet haukuttua? On niillä yrittäjillä hienot ja mukavat asiakkaat, että näin vähän kiitostakin sekaan. :-D

      • Tottaon

        Vaikean kurkkupaiseen takia hoitoa hakenut sai lähetteen korvapolille pesuun.


    • AsioinKoskellanykyisin

      Jämsän apteekissa se mollamaija jolla joskus silmäkin mustana ei pitäisi olla asiakaspalvelussa lainkaan. Simputtaa sairaita ihmisiä.

    • Veronmaksajienpiikkiin

      Kirjastoautossa ei saa enää edes huonoa palvelua. Auto seisoo tallissa päivät. Iltaisinhan se ei ole enää liikkunut pitkään aikaan.

    • asiamiespostinen

      En nyt väitä, että palvelu olisi huonoa, mutta nykyisessä postissa eli R-kiskalla saa liian usein jonottaa ja kauan. Ja jonottaa pitää siinä hemmetin makkarankäryssä. Tilaa on vähän ja ne vinohyllyt siinä tiskin edessä on epäkäytännölliset, kun ei tiedä, miten päin jonotetaan ja mihin tiskille, joita ei kyllä ole kuin kaksi ja niistäkin toinen usein suljettu. Ei tiedä onko ihmiset niitten vinojen hyllyjen takana jonossa vai muuten jotain katsomassa eikä sinne hyllyjen taa edes näe onko siellä ketään vai ei. Jotkut seisoo sitten siinä tiskiltä ovelle päin, kun ei muuten mahdu. Liian pienet tilat. Ja kuka kauheasti haluaa, että R-kioskilla myydään makkaroita? Se kitku ottaa päähän kun siellä kauan joutuu seisoskelemaan.

      • HyvinPelittää

        Jämsänkoskella on hyvä ja asianmukainen posti. Kannattaa käyttää sitä.


      • Hartsa5t

        Makkaroita myydään niin kauan kuin niitä ostetaan. Kyllä niitä sitten joku haluaa.


      • ohitan
        HyvinPelittää kirjoitti:

        Jämsänkoskella on hyvä ja asianmukainen posti. Kannattaa käyttää sitä.

        Ai se eukko k-postilla joka huutaa ja haukkuu asiakkat kaljapaarin ohjeilla..onkohan ees täysikänen


    • surkea.paikka.Postille

      Jämsän postin palvelutiskit on ihan perseestä. Makkarankäristyskone vie ison osan siitä vähästäkin palvelutiskin tilasta. Joka suunnalta pursuaa sivuilta ja palvelutiskin edestäkin suklaapatukkaa ja muuta roinaa niin, että asiakas ei tahdo päästä edes palvelutiskin viereen. Lopulta siinä palvelutiskillä on semmoinen kapea sola asiakkaalle, missä juuri ja juuri saa suoritettua allekirjoituksen.

      • weeeeeeeeee

        No Vit...u pysy sitten kotona.


      • Kaupunginkuningas

        Mulla ei ole mitään ongelmia siinä palvelutiskillä. Hyvinhän siihen mahtuu.. Jos kerran sulla on ongelmia, niin kannattaisi laihduttaa ne kahvat pois.


    • vaiolikonopsakinttu

      Ehdoton ykkönen,Tervasmäen puuliikkeen Pamela.

    • 13.edessä40.takana

      Pyörämestari V.Heposelta. Vein vuonna 1969 Solifer 3 Speedin huoltoon, niin olivat rasvanneet vaijerit vanhalla metallihiukkasia sisältävällä vaihdelaatikko-öljyllä.

    • tiiliataali

      Jämsän cramon jätkä myyjä......... ei paljon ylimielisempää ukkoo ole . vuokrataan tästä lähin vehkeet jostain muualta.

      • Anonyymi

        Oskarin Vuokrakoneen aikaan homma sujui ja palvelu oli ystävällistä.


      • Anonyymi

        Oskarin Vuokrakoneesta sai ennen aina hyvän palvelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oskarin Vuokrakoneesta sai ennen aina hyvän palvelun.

        Samassa mieltä. Oskarin Vuokrakoneessa ymmärrettiin, mitä on palvelu.


    • sivustakuunnelut

      Jämsän Jelpillä yksi töykeä huoltomies joka haukkuu asiakkaat juorujen perusteella..mutta kyllä tyhjät aunnot ja liikehuonestot kertovat sitä karua tosiasiaa että sieltä se palvelu haetaaan mistä sitä ammattitaitosesti ja ystävällisesti saa ja siitä kannattaa jopa maksaa..mutta kyllä ne huonot asiakspalvelijatkin löytää sen peilin!!!

    • Läsnäoloa

      Jämsän Terveys läsnäolotaidotonta ilkeilyä juoruilua, sellasiin asioihin puuttumista jotka ei kuulu työpaille..hakutaan työntekijä. Eritysesti olen pettynyt Paasoseen!!!

      • PalkanmaksaaTerveys

        Olen Terveyden työntekijä ja saanut kiitosta suoraan asiakkailta usein. Negatiivistakin tulee silloin tällöin, mutta se koskee yleensä muuta kuin asiakaspalveluani. Kaikkiin asioihin ei yksittäinen työntekijä voi vaikuttaa terveydenhuollossa, kun työtämme säätelee lait, valtakunnalliset toimintaohjeet, kaupungin ja Pihlajalinnan välinen sopimus, työnantajamme ohjeistus jne. Asiatonta käytöstä ei Pihöajalinnassa siedetä, sen sai eräs juuri äsken karvasta kokea. Jos jostakin työntekijästä on valittamista, oikea osoite on ko. työntekijän lähiesimies, ei tämä palsta.


    • PaskatMestat

      Terveydenhuollossa ja Himoksella.....

    • Mittatulitäyteen

      Jämsän ensiapu. Autopale. Puhelinvaruste. Poliisi. Riverside.

      • Perushäirikkö

        Hyvin kuvaava luettelo. Melkein voi nähdä tämän henkilön silmissään. :)


      • onttopuu
        Perushäirikkö kirjoitti:

        Hyvin kuvaava luettelo. Melkein voi nähdä tämän henkilön silmissään. :)

        Näin olen kuullut ihmisten kommentoivan. Onko sinulla kristallipallo.


    • Enostamitään

      Seppälä. Opetetaanko siellä uusillekkin työntekijöille ettei asiakkaita tarvitse edes tervehtiä

    • eiikänäenään

      Toyota huolto.

    • punahilkka19

      En tiedä huonoimmasta,mutta Sokkarin kassahenkilöt eivät juuri tervehdi saatikka hymyile.

      • Dönner

        Siiis häh! Ei hymyile tai tervehdi. Nyt kyllä heität jotan satuja. Kyllä ne mulle sanoo aina moi, hei tai vaataavaa ja hymyileekin. Varsinkin se yksi kaunis blondi on todella iloinen piristys.
        Voisiko se johtuakin asiakkaan pärstästä? Jos on ulkonäkö tyyliä jurottava kaipolainen, niin eihän niitä kukaan tervehdi.


    • Anonyymi

      keskustelua lukiessa selviää syy miksi ei jämsässä kannata yrittää ,kaikki on joko yli kallista tai on huonoa asiakaspalvelua vaikka myyjä parhaansakkin yrittäis . jokainen muualta ostettu tavara tiputtaa asuntojen hintaa jämsässä koska täällä ei kannata yrittää niin eihän tänne jää kuin työttömät ,paperitehtaan eläkeläiset (jotka ostaa muualta)ja tyhjät asunnot . näin kannatamme kaupungin tyhjentymistä kateudella ja narinalla .hyvä palvelukin voi maksaa jos esim tarvii tunnin neuvoja miten miroaalto uuni toimii tai puhelin ja takana on 4 asiakasta jotka kirjoittaa suomi 24 palstalle olipa huonoa palvelua kun tunnin jos toista joutui odottaa ,kyllä myyjällä olis opittavaa no sehän oli hyvää asiakaspalvelua 1 ostajalle muille huonoa tasapainoileppa siinä kun koskaan mikään ei ole hyvin varsinkaan jos on paperitehtaalla töissä.

    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten, kun Kaipolan Orittu-talossa oli vielä se ns. Riisto-Baari. Baarinpitäjä luuli tulevansa tekemään Kaipolaan oikein kunnon "tiliä", mutta kun asiakaskunta koostui pelkästään pers'aukisista sossun pummeista, niin eipä siinä paljoa kassaan valuuttaa tullut.
      Näille luusereillehan kaupunki maksaa jopa vuokrat, ettei vaan koko elämän pituinen luuserina olo käy liian raskaaksi.
      Baarinpitäjän viimeinen yritys maksavien asiakkaiden saamiseksi baariin ennen koko putiikin sulkemista oli se, että kirjoitti Suomi24 palstalle "mukamas satunnaisena ohikulkijana", kuinka oli poikennut syömään kyseisessä baarissa ja kuinka siellä oli ollut hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. Suositteli tuota "räkälää" muillekin ohikulkijoille hyvänä ruokapaikkana. Nyt sekin pulju on seissyt tyhjillään jo monta vuotta, kun ei sossun pummeilta oikein elantoa baarin pitäjälle irronnut.

    • Anonyymi

      Powerin Manu on hyvinkin asiallinen ainakin rännikaupoilla. Kun ei ole muusta kokemusta.

      • Anonyymi

        Ja jos et osta, niin hoitaa asiallisesti jatkon


      • Anonyymi

        Isä oli kauppamies, poika täysin rosvo...


    • Anonyymi

      Olisi kiva, jos vähän avaisit avausta. Miksi haluat nimenomaa lukea huonosta palvelusta, miksei hyvästä?

    • Anonyymi

      Sportia Heinosessa on aina mukava ja pirteä vastaanotto. Aina mielissään, hyvä ettei nauruun kuole.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Kerran noin vuosi sitte kävin ja ei tarvii toista kertaa mennä. Niin oli "innokas" palvelu. Vaatetavarat niin oudosti järjestelty, että ilman myyjää ei löytäny mitään.
        Tuli siinä liikkeessä tuli kerralla kaksi käyntiä: ensimmäinen ja viimeinen.


    • Anonyymi

      Jämsän Terveys.Iso Ukko ei paljon mitään puhunut enkä puhua saanut minäkään. Hain sitten kuurin poskiontelo- ja korvatulehdukseen yksityiseltä.

      • Anonyymi

        Tuo Iso Ukko on myös erittäin ammattitaitoinen. Arvostan häntä. Mutta myös joskus töykeä. Ei aina tiedä, mille päälle sattuu.


    • Anonyymi

      cittari kotipitsa, ei voi kehua palvelua tai ruokaa

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä, lähes aina on pizzoissa jotain vikaa kun sieltä hakee. Enään en sieltä ota!


      • Anonyymi

        Heillä on alkanut leviämään homma käsiin ihan kunnolla, tiedä sitten miten kestääkö sekin paikka tämän korona ajan toki toimitaanhan siinä ison nimen alla mutta ei tietääkseni ole yrittäjien ainut kotipitsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on alkanut leviämään homma käsiin ihan kunnolla, tiedä sitten miten kestääkö sekin paikka tämän korona ajan toki toimitaanhan siinä ison nimen alla mutta ei tietääkseni ole yrittäjien ainut kotipitsa

        Tässä firmassa ei ainakaan kiirettä pidetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä firmassa ei ainakaan kiirettä pidetä

        Kuka paikan omistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka paikan omistaa?

        Eivät ole jämsäläisiä, jostain muualta.... Mieluummin suosin paikallista yrittäjää kuten Suloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole jämsäläisiä, jostain muualta.... Mieluummin suosin paikallista yrittäjää kuten Suloa

        Onkohan meno moista myös heidän toisessa ravintolassa. Tais olla savossa piäin


    • Anonyymi

      No huonoin palvelu on meillä kotona... Joka helvetin roskasta/lumirippeestä naristaan ja kuljetaan rikkakihvelin kanssa perässä ja marmatetaan...

    • Anonyymi

      sellistä sai kylkiäisenä jommankumman iltapäivälehden, kun tankkasi sadalla markalla.ostokseni oli 99,30,joten "raja pitää vetää johonkin" JA NYT TÄTÄ rajaa on vedetty parikymmentä vuotta.Jokohan mun pitäisi lauhtua vai jatkaa boikottia?

      • Anonyymi

        No ehkä Jämsän ärrä ja eräs parturi-kauneushoitola.... Juoruakkoja töissä....


      • Anonyymi

        Ehkä olisi kannattanut ostaa vaikka suklaata sillä 70 pennillä niin olisi saanut sen iltiksen kaupan päälle...


    • Anonyymi

      Jaaha, että tämmönen kysymys. Melkeen helpompi vastata missä saannu ystävällistä palvelua, pääsee vähemmällä kirjoituksella. Hyvää palvelua minä olen saannut muutaman kerran vanhan Ärräkioskin tiloista.

    • Anonyymi

      Sportia Heinosella! Jos emäntä itse on tiskin takana, kannattaa kääntyä kiireesti kannoillaan ja etsiytyä suorinta tietä ulos...

      • Anonyymi

        Sama kokemus. Käynyt liikkeessä kaksi kertaa vuosien varrella. Kolmatta yritystä tuskin teen, niin on ollut emännältä ynseää kohtelua, vaikka itse yritän olla aina kohtelias ja ystävällinen.
        Rajansa kuitenkin minullakin. Kiitosta vaan, tyhjästä.


    • Anonyymi

      Miksi tämmöinen galluppi? Miksi kaikesta pitää etsiä jotain huonoa? Eikö voisi keskittyä positiivisiin asioihin, vai ettekö te kohtaa sellaisia ollenkaan? Haluatte haukkua ja pahoittaa toisten mielen, oletteko itse jotenkin parempia? Mun mielestä noloa ja säälittävää, käsi pystyyn, kuka samaa mieltä! 🙋‍♂️

      • Anonyymi

        No jos on paskaa palvelua niin vaikea siitä on mitään positiivista löytää.


    • Anonyymi

      K-Raudasta, kauppiaaata riippumatta siitä N-kirjaimella alkavasta valokuvaamosta Keskuskadulla.

    • Anonyymi

      Hallin (Kuoreveden) terkkariasema.

    • Anonyymi

      Veikonkone,tokmanni.

    • Anonyymi

      Jämsänportti ( =Neste) ja K-Rauta. Helppo vastaus.

    • Anonyymi

      ok auto huolto ja tammer

    • Anonyymi

      Minäpä kerron parhaasta palvelusta nuoruusvuosiltani. 1960-luvun lopulla pojat oli päässeet juuri kansalaiskoulusta ja menivät koulun jälkeen Hepo$en Vi££en Pyöräme$tari-liikkeeseen.
      Eeva oli tiskin takana myymässä, kun pojat halusi ostaa mopoon irtokipinöitä. Eeva sanoi, että "voi, voi, kun just oamulla myitiin viimeset, mutta tilataan liseä".
      Pojat lähti happamana ulos ja huutelivat Eevalle vielä lähtiessään Tunturin hyvyyttä.
      Tähän Eeva vastasi, että "Sutsukihan on paras", mjäm, mjäm... maiskutteli vielä lopuksi suutaan.

    • Anonyymi

      Samoin ysitien Neste. Kyllä raha kelpaa ilman kiitosta

    • Anonyymi

      Se ulkolainen lääkäri Hallin terveyskeskuksessa.

    • Anonyymi

      Kaikissa jämsäläisissä liikkeissä olen saanut pelkästään erinomaista palvelua. Ei pienintäkään moitteen sanaa.

      • Anonyymi

        Kommentoijan on täytynyt asioida valn yhdessä liikkeessä ja siellä vain kerran jos ei ole jämpsäläistä tylyyttä kohdannut.


    • Anonyymi

      tammer ja ent, työ joht

      • Anonyymi

        Isännöinti toimistot


    • Anonyymi

      Patalahti, siellä olen saanut paskinta palvelua.

    • Anonyymi

      Neste ja K-rauta, useammin jälkimmäisessä.

    • Anonyymi

      Mölyn sora, huuto kuuluu kaupanpäälle, myös konttorissa!

    • Anonyymi

      Neste 9-tien vieressä

    • Anonyymi

      R kioski. Poika myyjä tuijottaa lattiaan päin kun myy. Eikä tervehdi. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Menin ostaa pimeetä pulloo,raha oli nyrkissä valmiina. Ei myyny,ku mun perä ei kiinnostanu sitä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe