Kertokaapas miehet mitä mieltä olette isokokoisista naisista.Siis todella isokokoisista (=sairaalloisen ylipainoisista).
Suostuisitteko panemaan,ja jos ette,niin miksi?
TODELLA isokokoinen nainen
46
5029
Vastaukset
- make69hla
minusta todella iso nainen on yksinkertaisesti upea:)
- Espoon mies
En ole koskaan kokeillut mutta kiinnostaisi. Siinä on jotain selittämätöntä vetoa!
- Suleiman
Kyllä tykkään tosi paljon lihavista naisista, rehevistä upeista muodoista.
Kerros vähän, kuinka iso olet. - Hehtolitra
Suleiman kirjoitti:
Kyllä tykkään tosi paljon lihavista naisista, rehevistä upeista muodoista.
Kerros vähän, kuinka iso olet.No,olen tosi iso.Pituuttaa vaivaiset 170 cm,mutta painoa 130 kg.
- Isojen perään
Kyllä suostun panemaan. Miellään panisi, jos vain panemaan pääsisin isoa naista. Isot naiset tuntuvat yleensä vaan välttelevän hoikempia miehiä.
- Näin on
Etkös edes sitä tiedä, että isokokoisella tarkoitetaan pitkää naista. XL-malli on ainakin 180-senttinen. Painon kanssa sanalla ei ole mitään tekemistä.
- Lihavien ihailija
Ai suostuisinko panemaan? Minua ei edes kiinnosta panna kuin todella isokokoisia naisia. Ja tällä tarkoitan lihavia. Mitä lihavampi, sen ihanampi.
- marttakaisa
Hienoa kuulla. Olen iso nainen ja tykkään kamalan kamalan hirveästi seksistä. Mieheni väittää, että kokoni ei häiritse, mutta silti hän ei minua ( eikä tietääkseni ketään muutakaan) halua. Ihanaa edes tietää, että joku voisi minuakin haluta, vaikka mitään ei koskaan toteutuisikaan. Elän vain haavemaailmassa.
- Lihavien ihailija
Tee haaveistasi totta!
- Anonyymi
Kyllä sinua halutaan
- kielimiespks
Ei hätiä marttakaisa. Meitä on monia jotka haluasisi antaa kaltaisellesi pehmoiselle kyytiä :)
- HoikkaPoikana
Mä EN pane ihrapalloa..kaluni ei suostu mokomille seisomaan, se on varma se. Kaluni EI ole sontatalokko, joka kaikilla tunkioilla seisoo.. anteeks vaan, tää on pakko sanoa.
- isot kiihottaa
Ilman muuta suostun, koko tuo minulle myös ihan mukavaa lisäkiinnostusta. Samalla pitää muistuttaa, että isolla naisella ei välttämättä ole löysät paikat. Tähän aina tahdotaan laittaa yhtäläisyys, mutta muunlaisia kokemuksia on aikoinaan tullut.
- big mama
Isot naiset on kiihottavimpia. Onneksi mulla on tosi iso nainen itselläni. Hän on haaveideni täyttymys.
- Tonnikeiju 0,25t
Kovasti kehutaan miten isoista tytöistä tykkäätte ja mitä isompi, sitä parempi. Mutta eipä tunnu yli 200 kiloiset enää kelpaavan.
- biglover
Kyllä kelpaisi ja oikein mielellään, mutta jotenkin tuntuu että kun vähänkään isompaa naísta yrittää lähestyä tällainen hoikka / normaalivartaloinen mies, niin se ei sinnepäin taas tunnu kelpaavan.
- lihavien ihailija
Varmasti kelpaa!
- llpolio
moni niitä panee mutta kuka haluaa puolisoksi
- Stone.
Tästä ketjusta käy hyvin ilmi kuinka älytön epätasapaino suhde markkinoilla vallitsee. Toivottomat miehet panee tasan mitätahansa liikuvaa,eikä välttämättä tartte edes liikkua. Kuollutkin käy.
- Yx Iso vaan
Epätasapainosta tuli mieleen....et mikä siinä on, et jos ikää on tyyliin 25 ja kokoa löytyy niin ne oman ikäiset miehet kattoo lähinnä halveksuen, mut sit nää 50 ällötykset tulee ehotteleen ties mitä. Aivanko ne kookkaammat nuoret naiset ei sais haluta nuoria ja kivan näköisiä miehiä niinkö kaikki muutkin. Nää 50:set vissiin luulee, et isokokoiset naiset on niin epätoivosia, että lähtee kenen tahansa matkaan. Mut en mä ainakaan, mut en ole kyllä koskaan ketään ikävästi torjunut vaan kauniisti kieltäytynyt kaikista ehdotuksista.
Mua ei ole oman ikäiset tullu koskaan edes jututtaan missään kuppiloissa, mut nää ällöt 50:set sitäkin useemmin.Eipä se taida siitä kiinni olla. Nuoremmat on vaan ujompia kun eivät kehtaa kavereilleen näyttää todellisia mieltymyksiään.
- lihavien ihailija
Ei ne viisikymppiset varmaankaan ajattele että isot naiset ovat epätoivoisia, vaan koska haluavat isompaa naista mieluummin kuin laihaa naista.
- nam nam
N-e-s-u kirjoitti:
Eipä se taida siitä kiinni olla. Nuoremmat on vaan ujompia kun eivät kehtaa kavereilleen näyttää todellisia mieltymyksiään.
Se on juurikin näin, mut se on vaan todellisten "miesten"etu, jotka uskaltaa olla oma itsensä.
Muistan hyvin itsestäni nuoruudesta, selvin päin en kavereiden seurassa "kehdannut" iskee reheviä tyttöjä, silti tosi usein kännistä herätessäni olin tosi upeen lihavan tytön vieressä. Olin ihastunut, mut jostain syystä en voinut/kehdannut alkaa seurusteleen tämän kanssa.
Taas seuraavan kännin jälkeen heräsin entistä rehevänmän ja ihananman daamin vierestä.
Nyt on ikää jo 48v. ja nyt uskallan ja myös nautin siitä mistä mies nauttii. - xxxxln49
lihavien ihailija kirjoitti:
Ei ne viisikymppiset varmaankaan ajattele että isot naiset ovat epätoivoisia, vaan koska haluavat isompaa naista mieluummin kuin laihaa naista.
Isot naiset ei ole epätoivoisia. Epätoivoista on kyllä 50 - 60 v. miesten seuran löytyminen. Nuoremmat kyllä tyrkyttää itseään mutta ei kiitos.
lihava nainen on ihana, paras mahdollinen mitä olla voi
- minä poika en
muuten valkaa kaikki käy, kaikki naijaa jotka suostuvat tavara ei panemisesta huonone.
- mä vaan
kyl kyl suostuisin
ei naisen tarvi olla luuviulu
olis se ihanaa - Nainenxl-69
Niin on monta mielipidettä kun on mielipiteen antajaakin. Itse reilun kokoinen olen ja avioliitossakin. Nautin seksistä todella paljon rakkaan mieheni kanssa. Ei noi muodot ole estäneet olemasta aviopuoliso/seksikumppani. Itsehän kiloni kannan.. Se vaan on niin, jotta täytyy löytää vaan se oikea :)
Oikein hyvää syksyä teille kaikille, nautitaan elämästä! :) - Perse-Einari
Ei naisen haluttavuus pelkästä painosta ja koosta ole kiinni. Myönnän, etten kiihotu lihavuudesta, ja kadulla katson ennemmin hoikkia naisia, mutta toisaalta jos nainen on muuten sopiva seksikumppani, painolla ei ole mitään merkitystä.
- kunwe
parasta!
Missä asennoissa isompaa naista onnistuu parhaiten panemaan jos on hoikka mies ja iso nainen?
- isoa naista pannut
se onnistuu kaikissa asennoissa mut tietysti takaapäin on helpompi panna kun ei ole maha edessä. olen ollu ISON naisen kanssa ja hommat onnistu ihan hyvin, joka asennossa.
- justin dustin
Mulla on iso nainen vaimona.. 175 ja paino noin 140kg.. on mistä saa kiinni mutta läskit kyllä tulee tielle ja lisäksi hän on niin vitun saamaton ja laiska että mikään muu ei kiinnosta kuin facebook ja jääkaappi.. joten seksielämä tuollaisen kanssa on aika köyhää, hyvä jos kerran viikkoon antaa ja silloinkin se tuntuu olevan jotenkin vain velvollisuus :(
- Ari xxxxx
Itellä tosi iso nainen, ja en vaihtais mihinkään muuhun
- hyi helvetti
ei ikinä. läski ei vain kiihota. on paskapuhetta sanoa että sisin on tärkein eikä ulkonäöllä ole väliä.
- Mikä nainen!
Jos tuon seurassa ei kalu kovenisi, niin silloin on päässä pahasti vikaa.
http://www.google.fi/images?hl=fi&q=xl missi johanna salminen&gbv=2&gs_l=heirloom-hp.1.4.0i30l6.3641.10906.0.16422.9.9.0.0.0.0.125.735.8j1.9.0...0.0...1c.1.7y-RaxiPVGw&sa=X&oi=image_result_group - korkkarirunkku
Kyllä lihavat naiset ovat parhaita.
http://static.iltalehti.fi/viihde/puuma_johanna201211PP_vi.jpg
Samalla tuossa kurkkasin niin kylläpä Johanna sai kassit tyhjenemään mukavasti.- ymmmm
Öö? Onks toi Johanna siis miesten mielestä LIHAVA?
- weeeess
on sellaisten mielestä jotka tykkäävät poikamaisesta kropasta
- laihat parempia
hyi vittu jotai läskejä ei kiitos
Isokokoinenkin voi olla todella sexy, Tosin mielestäni tuohon vaikuttaa myös naisen pään sisältö ja kuinka kilonsa kantaa. Tiedän muutamia isoja tyttöjä ja he ovat todella himoittavia pakkauksia.
Mulle kelpaa ehdottomasti :)
- Big lover
Tosi jees, mutta kasvojen täytyy olla kauniit.
Ei se pelkkä massa ja kurvit riitä, mutta jos yhdistyy nätteihin kasvoihin ja myönteiseen luonteeseen niin johan maistuu! olen 53v mies ja tykkään yli kaiken isoista naisista mutta tuntuu vaan vaikealta löytää teitä. Te naiset joilla on runsaat muodot niin ottakaa yhteyttä, tutustutaan ja vietetään tuleva kesä yhdessä. Osoitteeni on [email protected]
Onkohan meissä 53 miehissä jokin geeni juttu. Täällä Uudeltamaalta myös Ssbbw naisista pitävä ne ovat aivan ihania. T. [email protected]
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855