Painetta kynäruiskuun

mr pressure

6

2880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesa5
    • liikkuva laajakaista

Mun housuissa on valtava kynäruisku ja painetta on ihan mahtavasti.

• eerotapio1

Kynäruiskun ehdottomasti koko maailman paras ilmalähde on paineilmapullo. Vuokraat sen Aga Oy:ltä. Asunnossa saa olla max. 20 kg pullo. Pulloon ruuvataan mittari/säädin, josta näkee pullopaineen ja ruuvilla säädät kynääsi tarpeen mukaan käyttöpaineen. Ei mitään pellevirityksiä, ei tarvi sähköä, ei pidä mitään ääntä. Kompressorin räksytyksellä saa häädön. Muista hengitys/silmäsuojaus ja tuuletus.

• NuoriMaalari

Ittelläni on sellanen pieni bilteman kynäruiskujoskompura mukana, siis kiinni, tosi kätevä, saa säädeltyy painetta, vai oisko motonetin ruisku sittenki.... No mut jotai vuos sitte hommattu kyl, pienoismalli hevosia maalailen enimmäksee, siis itte tehtyi tai sit vanhoja schleich, varmaan kiinnosti toi tieto? :D en oikee tiiä muut laitteista, mä vaa teen kaikkee jännää ja testailen sitä ruiskua, oikee painehan löytyy kokeilemal? Suosittelen hommaa säädettävän

• 8baaria

Ei muuta kuin hankittava iso huoneen kokoinen teollisuus paineilmakompressori, ilmankuivain ja jäähdytyslaitos että saa maalailla pienoismalleja kynäruiskulla :D

• fghndgn

En ole testannut mutta ollut mielessä. Tosin enää en tarvitsekaan kun on kompura. Siitä lähtee 47 db melua mikä on hyvin siedettävää, siihen kun vielä tein äänieristävän laatikon päälle niin ou jee. Ennen käytin paineastioina auton rengasta tai sellaista paisuntasäiliötä. Niitä piti pumpulla pumpata mikä oli kova homma tai sitten kävin huoltsikalla täyttämässä. Ne on aika tilapäisiin maalauksiin jokatapauksessa, ei kokonaisen taulun tekemiseen vaan yksityiskohtien tuunaamiseen. Taskukokoista painepulloa myös kokeillut mutta hinta ja käyttöikä ei kohtaa. Kai ne on johonkin erikoistarkoitukseen jos pitää vaikka kiivetä lipputangon päähän maalaamaan nuppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe