Minun mielestä ovat hyvää porukkaa ja saavat elää omaa elämää, ja miksei niiden kanssa voi olla tekemisissäkin kun ei sekaannu niiden elämään.
Ihan hyvin voi vaikka jotain moottoripyörän osia käydä kyselemässä, mutta antaa olla rauhassa kuten yleensä toisten ihmistenkin annetaan olla.
NIIN ellei sitten ole joku kerrostalokyylääjä..
Mitäs sitten noiden moottoripyöräjengiläisten kanssa..
12
788
Vastaukset
- olis kiva tietää
Kerros yks esimerkki jostain niitten tekemästä hyvästä työstä jonkun hyväksi.
Sitä ei lasketa jos antavat sun käydä osia kyselemässä.- Solifer Taavitson
Älkää hyvät ihmiset tuomitko, myös henkilöillä joiden yläoksista puuttuu neulasia, täytyy olla jotakin harrastamista. Kukin kyvyillään.
- Ei raadoille
No ei ensiksi ole sellaisia kusipäitä kuten sinä ...
- löytyykösellaista?
No kerro itse poliisin nimi joka ei ikinä ole tehnyt rikosta?
- Kyllä löytyy
Poliisimestari Sisu, Aku Ankassa!
- !!
Poliisimestari Sisu käy aika usein höyhentämässä Iinestä.
Zoofilia on rikos Ankkalinnassakin.- Sisun puolesta
Iines-neiti on jo yli viisikymppinen ankka! Jos sillä vielä höyhenet kostuu niin kyllä Sisu saa ihan vapaasti käydä polkemassa pyrstöllä.
- kaikenlaisiajuttuja
Tämä menee jo noooh filosofioinnin ja sarkasminkin puolelle, mutta keskusteltiin kerran ruokapöydässä veljen ja isän kanssa kotipaikalla, justiin tällaisesta asiasta: jos pidät mustallllaisia rehellisinä, niin kerro jonkun sellaisen nimi joka ei ole ikinä varastanut?
- ei tullut nimeä.
Vähän sama kuin että kysyt poliisin nimeä joka ei ole ikinä syyllistynyt rikokseen.
Nimiä tarvittaisiin :)
Meillä on monestikin aika hyviä keskusteluja kotona ruokapöydässä kun on isä ja veljeksiä läsnä.- Peräkammaristako?
Ja äiti nyrkin ja hellan välissä? Saako syödä keittiössä?
- pelottava muija
Joissakin paikoissa se hellan väliin laittaja on äiti.
- kaikenkeskipisteessä
Yhteiskunnan säännöt on samat kaikille. Jos alkaa noudattaa omia sääntöjä, joutuu äkkiä silmätikuksi.
- euiiusius
Näkee että keskustelun aloittaja on KARSTULASTA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702432Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291245
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1531129- 1411091
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997