missä kohdassa Obaa markkinat pidetään?
Oban markkinat
7
657
Vastaukset
En mä tiä missä kohtaa ne oli,mutta taksikuskille sanottiin jotta halutaan oban markkinoille.Vei meidät semmoiseen kohtaan jossa oli hedelmiä.sitte monta käytävää vaaatteita ja kaikenlaasta tavaraa.Oli oikeasti paremmat markkinat kuin alanyan pe markkinat.Saa meneen koko pvän oban markkinoilla.
- turkinreissaaja111
Siinä ne on ihan oban keskustassa. Jos meet sitä päätietä Alanyasta Itään päin, eli 35-katua pitkin niin Alanium-kauppakeskuksen jälkeen ennen Koctas-rautakauppaa alkaa hedelmäkauppiaiden yksi sivukatu. siitä on helppo suunnistaa sisään.
- A
Minä päivänä ne markkinat ovat?
- masasul
maanantaisin, aamusta hämärään....
- A
Kiitos tiedosta :)
- 3+10
Sinne kannattaa varata paperia (tai jopa pyyhe) mukaan. Kojut on rakennettu yhteen pötköön katoksen alle ja siellä alla ei vaihdu ilma ollenkaan. Hiki valui solkenaan vaikka oli vain paikallaan ja ihmetteli :D
- obamarkkinointi
Markkinat alkaa blue wave hotellin edustalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762