Ono teillä vinkkejä, kun minun miehen kaveri, kundi pitää minua uhkana, jostain syystä? Se esittää ystävää ja haukkuu minua seläntakana. Kundi löysi nuoren muija itselle ja aattelin että sen paskanjauhaminen loppuisi, olen kysynyt miksi se inhoaa minua,ja se kieltää että ei ole mitään vastaan. Mutta se kokee minun itsevarmuuden uhaksi? Olen ajatellut että sanon asiat suoraan, ja ilmeiseti se ei voi kestää sitä! Se haluaa myös että eroamme, koska sen pinnallinen ihminen. Vaikka olen todella kaunis ja hoikka, niin en kelpaa hänen maailmaan. Mutta olen kauan aikaa sitten ajatellut että mulle on ihan sama vihaako tuo säälittävä laiheliini minua, yritti koittaa iskeä minut, ja arvasin hänen tyhmän aatteen, meinasin vihjata tästä minun miehelle, että kiva ystävä sulla! Mutta en halua riko heidän välejä. Mutta olen miettinyt että kaveri on " sairas" normaalit ihmiset ei riko välejä,eikä ole kaksinaamaisia. Luulen että tämä miehen kaveri on todella epävarma itsestään ja esittää kovista,mutta näen heikot ihmiset. Kaveria ärsyttää minun itsevarmuus.sen se haluisi rikkoa, hänellä on paljon vihaa maailmaa kohtaa,se on sääli.
Kaksinaamainen "ystävä"
Katariina 35
0
364
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773