Mulla tommonen. Sisältääks 90tkm huolto vaihteistoöljyn vaihdon? Ajattelin skipata sen säästääkseni vähän rahaa, mutta vaihteistoöljyn vaihtoa en jätä väliin. Tosin lasissa jo 94tkm... Kiva jos sais vastauksen :)
Onko Tampereella tai lähistöllä muuta huoltopaikkaa kuin Autokeskus (marmoritiski)? Aika hintava paikka.
Sebring -05 2.7 90tkm huolto?
7
402
Vastaukset
- seba-06
Jos vaihdatat vaihteistoöljyt muualla kuin merkkiliikkeessä niin varmistu että heillä on testeri jolla voidaan opettaa vaihteisto uudelleen (epäilen että muilla kuin merkkiliikkeillä ei tähän mahdollisuutta). Vaihteistolle tehdään öljynvaihdon jälkeen opetus testerillä että oppii taas oikeat arvot uuden öljyn kanssa ja toimisi parhaalla mahdollisella tavalla.
- sebring-05
Tiedätkö yhtään vaihdetaanko öljy tuossa 90tkm huollossa?
Tuon vaihteiston uudelleenopetuksen tiedän, mutta en sitä et se johtuu öljystä... Kiitti vinkistä. - sebring-05
Tuon vaihteiston uudelleenopetuksen tiedän, mutta en sitä et se johtuu öljystä... Kiitti vinkistä. - voyager24
sebring-05 kirjoitti:
Tuon vaihteiston uudelleenopetuksen tiedän, mutta en sitä et se johtuu öljystä... Kiitti vinkistä.jos ei oo viel ku kerran vaihdettu niin ehdottomasti on jo aika vaihtaa! Öljyn vaihto maksaa n.2 tankillista, vai mitä ;)
- El Pollo del Muerta
Mielestäni auton huolto on väärä paikka säästää, saattaa kostautua myöhemmin kalliimpina korjauksina.
- jps77w
Valkeakosken autohuolto on edullinen ja hoitaa hommat hyvin. Erikoistunut Chrysleriin ja Nissaneihin, huoltavat tietty muitakin.
- sebringismi
Lielahdessa on huoltoykkönen. Siellä vaihdatin lootaan öljyt ja suorittivat ns. lootan opetuksen asiaankuuluvasti. Samalla sammuttivat airbag ja abs valot. Airbag vaati 2 kpl uutta ohjain yksikköä ja abs yhden anturin pyörään. Koko jutun hinta oli 1,5 vuotta sitten noin. 1400 euroa. En tiedä oliko edullisin, kun en edes kysynyt autokeskukselta. Tyytyväinen olin kaikinpuolin palveluun. Kysessä oli siis 2.7 sebring vuodelta 2002.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935