Niin, mihin aikaisimpaan kellonaikaan viette lapsen päiväkotiin? Ja mikä on myöhin aika iltavuorosta tulleella hakea lapsi?
Monelta viette aamuvuorolaiset lapsenne tarhaan?
2
329
Vastaukset
- ap
Tuolta jostain luin, että joku olisi vienyt jo 5.45 kun klo. 6 alkoi työt. Mutta uusi kysymys: Jos siis noinkin aikaisin veisi lapsen hoitoon, niin hänethän joutuisi herättämään tosi aikaisin ja aamupalat ja kaikki. Miten jaksaa sitten sinne päiväkodin päikkäriaikaan valvoa?
- pk-sijainen
Lapsi saatetaan laittaa jatkamaan uniaan päiväkotiin tultuaan. Olen ollut pari kertaa vuoropäiväkodissa sijaisena ja yhdessä vuoropäiväkodissa oli käytäntönä laittaa todella aikaisin tulleet lapset joksikin aikaa nukkumaan. Sitten heitä heräteltiin tyyliin klo 07.30 aikoihin ja klo 08 olikin sitten aamupala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283