Joo eli lihottaako läkerol pastillit?
Vihaan kroppaani YLI KAIKEN! olin joskus tosi ihanan laiha, sitten pakotettiin "tervehtymään" ja tälle ällölle ylensyönti-linjalle oon nyt sitten jämähtänyt, ja oon OIKEASTI tosi pyöree, BMI jo koht 25!! :'((( Haluaisin edes jotenkin laihtua, ja noi läkerol pastiliit vaikuttaa ihan hyvältä tavalta kun ovat niin vähäkalorisia. Liikun myös tosi paljon, en syö ikinä karkkeja tai muita herkkuja, mut oon silti ihan sika lihava! YÄK!! Auttakaa! ;(
läkerol pastilit? lihottaako?
3
551
Vastaukset
- Fransa
- ihmeitä
Kyllä varmaan saat syödä melkoisen määrän pastilleja ennen kuin lihot! Kyseisten pastillien kalorimäärää en tiedä, mutta useamman askin päivässä voit varmasti vetää.
Minua vaan aina ihmetyttää nämä, jotka aikovat alkaa jollekin tietylle dietille,on se sitten Vichy-dietti tai porkkana päivässä dietti. Nimittäin mitä sen JÄLKEEN?Vai aiotteko yrittää pysyä hengissä ja toimivina ihmisinä 10- 20- 30 kenties 50vuotta tuolla tavoin?
Sitä kun on takuuvarmaa, että paino nousee kun alatte syödä vaikka kaksi porkkanaa päivässä, jos se nyt ylipäätään edes onnistuisi pitemmän päälle tuolla ruokavaliolla.
Jos onnistut, ja vietät esim.30-vuotispäivääsi pelkkiä Läkeroleja syötyäsi vuositolkulla, olet kyllä takuuvarmasti otsikoissa kissan kokoisilla kirjaimilla!
Vatsasi ja elimistösi kunnosta ei nyt puhuta. - Anonyymi
Ngl mitä broidille kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765