Joo eli lihottaako läkerol pastillit?
Vihaan kroppaani YLI KAIKEN! olin joskus tosi ihanan laiha, sitten pakotettiin "tervehtymään" ja tälle ällölle ylensyönti-linjalle oon nyt sitten jämähtänyt, ja oon OIKEASTI tosi pyöree, BMI jo koht 25!! :'((( Haluaisin edes jotenkin laihtua, ja noi läkerol pastiliit vaikuttaa ihan hyvältä tavalta kun ovat niin vähäkalorisia. Liikun myös tosi paljon, en syö ikinä karkkeja tai muita herkkuja, mut oon silti ihan sika lihava! YÄK!! Auttakaa! ;(
läkerol pastilit? lihottaako?
3
638
Vastaukset
- Fransa
- ihmeitä
Kyllä varmaan saat syödä melkoisen määrän pastilleja ennen kuin lihot! Kyseisten pastillien kalorimäärää en tiedä, mutta useamman askin päivässä voit varmasti vetää.
Minua vaan aina ihmetyttää nämä, jotka aikovat alkaa jollekin tietylle dietille,on se sitten Vichy-dietti tai porkkana päivässä dietti. Nimittäin mitä sen JÄLKEEN?Vai aiotteko yrittää pysyä hengissä ja toimivina ihmisinä 10- 20- 30 kenties 50vuotta tuolla tavoin?
Sitä kun on takuuvarmaa, että paino nousee kun alatte syödä vaikka kaksi porkkanaa päivässä, jos se nyt ylipäätään edes onnistuisi pitemmän päälle tuolla ruokavaliolla.
Jos onnistut, ja vietät esim.30-vuotispäivääsi pelkkiä Läkeroleja syötyäsi vuositolkulla, olet kyllä takuuvarmasti otsikoissa kissan kokoisilla kirjaimilla!
Vatsasi ja elimistösi kunnosta ei nyt puhuta. - Anonyymi
Ngl mitä broidille kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen183784Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223708Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä962656SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot202574"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita292312Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642246Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman182238Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue581778- 901611