olisko hoitajalle töitä tiedos kellään
töitä ?
12
201
Vastaukset
- Www.ahs.ax
Www.ahs.ax
- Saahan sitä hoitaa
Mihin haluat töihin ja oletko nyt hakemassa töitä Ahvenanmaalta?
Ahvenanmaa on yksikielisesti ruotsinkielinen ja se asettaa vaatimuksia. - Ålands Pelle
Sinä vinninaama suomalainen etsi työsi sieltä venäjältä
missä asutkin paskakoipi.Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.
- Ei kiinnosta rasismi
ahvennainen kirjoitti:
Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.
Kenen enää luulet haluavan teidän rasistien työpaikoista?
- Olipa opetus
Jospa se olikin ruotsalainen svedupelletti, ja ne ovat tunnetusti
oppimattomia puupäitä?No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.
- 5454545
ahvennainen kirjoitti:
No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.
Mutta jospa se on svedupelle finninaama joka tykkää poikien perseistä.
- Sitä saatte lierot
Tunnetusti suomenruotsalaiset ja Ahvenanmaalaiset ovat rasisteja
mikä näkyy kansalaisten eriarvoistamisena. Lapsiin kohdistuva
eriarvoistaminen on jo epäinhimistä ja se pitäisi saada pakolla
loppumaan Ahvenanmaan kiihkoisilta ruotsittajilta. Jos siihen ei
löydy mitään normaaleja konsteja on kansamme otettava ohjat
omiinkäsiinsä ja silloin hurriloisille alkaa helvetti maanpäällä.- ÅlandFinland
Ompas omituista tekstiä taas :D
Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.
Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.
Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)
Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.
Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti. - Käynyt monesti
ÅlandFinland kirjoitti:
Ompas omituista tekstiä taas :D
Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.
Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.
Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)
Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.
Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti.Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta. Käynyt monesti kirjoitti:
Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta.Miksi sitten tulet tänne, jos täällä on niin kamalaa? Mitä muuten on "tympeä ruotsalaisuus"?
Mutta se on mielenkiintoista, että ihmiset jotka eivät ole täällä koskaan käyneet tai jopa monesti ovat täällä käyneet (satamassa vaihtaneet laivaa?) kertovat totuuden siitä, millaista täällä on elää ja asua, sen sijaan me, jotka asumme täällä, vain valehtelemme. Miksi? En ole koskaan ennen kuullut, että ihmisellä voi olla sellainen taipumus, että hän kehuu ja ylistää Ahvenmaata ilman syytä. Onko asiaa tutkittu tieteellisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628