töitä ?

mie

olisko hoitajalle töitä tiedos kellään

12

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Www.ahs.ax

      Www.ahs.ax

    • Saahan sitä hoitaa

      Mihin haluat töihin ja oletko nyt hakemassa töitä Ahvenanmaalta?
      Ahvenanmaa on yksikielisesti ruotsinkielinen ja se asettaa vaatimuksia.

    • Ålands Pelle

      Sinä vinninaama suomalainen etsi työsi sieltä venäjältä
      missä asutkin paskakoipi.

      • Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.


      • Ei kiinnosta rasismi
        ahvennainen kirjoitti:

        Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.

        Kenen enää luulet haluavan teidän rasistien työpaikoista?


    • Olipa opetus

      Jospa se olikin ruotsalainen svedupelletti, ja ne ovat tunnetusti
      oppimattomia puupäitä?

      • No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.


      • 5454545
        ahvennainen kirjoitti:

        No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.

        Mutta jospa se on svedupelle finninaama joka tykkää poikien perseistä.


    • Sitä saatte lierot

      Tunnetusti suomenruotsalaiset ja Ahvenanmaalaiset ovat rasisteja
      mikä näkyy kansalaisten eriarvoistamisena. Lapsiin kohdistuva
      eriarvoistaminen on jo epäinhimistä ja se pitäisi saada pakolla
      loppumaan Ahvenanmaan kiihkoisilta ruotsittajilta. Jos siihen ei
      löydy mitään normaaleja konsteja on kansamme otettava ohjat
      omiinkäsiinsä ja silloin hurriloisille alkaa helvetti maanpäällä.

      • ÅlandFinland

        Ompas omituista tekstiä taas :D
        Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
        Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
        Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
        Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
        Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.

        Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.

        Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)


        Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.

        Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti.


      • Käynyt monesti
        ÅlandFinland kirjoitti:

        Ompas omituista tekstiä taas :D
        Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
        Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
        Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
        Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
        Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.

        Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.

        Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)


        Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.

        Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti.

        Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
        suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
        suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
        mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
        tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
        on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
        kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
        Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
        aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta.


      • Käynyt monesti kirjoitti:

        Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
        suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
        suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
        mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
        tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
        on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
        kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
        Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
        aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta.

        Miksi sitten tulet tänne, jos täällä on niin kamalaa? Mitä muuten on "tympeä ruotsalaisuus"?
        Mutta se on mielenkiintoista, että ihmiset jotka eivät ole täällä koskaan käyneet tai jopa monesti ovat täällä käyneet (satamassa vaihtaneet laivaa?) kertovat totuuden siitä, millaista täällä on elää ja asua, sen sijaan me, jotka asumme täällä, vain valehtelemme. Miksi? En ole koskaan ennen kuullut, että ihmisellä voi olla sellainen taipumus, että hän kehuu ja ylistää Ahvenmaata ilman syytä. Onko asiaa tutkittu tieteellisesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe