töitä ?

mie

olisko hoitajalle töitä tiedos kellään

12

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Www.ahs.ax

      Www.ahs.ax

    • Saahan sitä hoitaa

      Mihin haluat töihin ja oletko nyt hakemassa töitä Ahvenanmaalta?
      Ahvenanmaa on yksikielisesti ruotsinkielinen ja se asettaa vaatimuksia.

    • Ålands Pelle

      Sinä vinninaama suomalainen etsi työsi sieltä venäjältä
      missä asutkin paskakoipi.

      • Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.


      • Ei kiinnosta rasismi
        ahvennainen kirjoitti:

        Meneepäs muualle pelleilemään (kukaan ruotsia taitava ei sekoita v:tä ja f:ää). Alkuperäiselle: Maarianhaminan kaupungin sivulta voi myös löytää töitä, ovat rakentaneet lisäosan Trobergshem-vanhainkotiin ja sitten www.ams.ax, sieltä löytyy kaikki Ahvenanmaalla avoinna olevat työpaikat.

        Kenen enää luulet haluavan teidän rasistien työpaikoista?


    • Olipa opetus

      Jospa se olikin ruotsalainen svedupelletti, ja ne ovat tunnetusti
      oppimattomia puupäitä?

      • No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.


      • 5454545
        ahvennainen kirjoitti:

        No siinä tapauksessa se on ruotsia taitamaton pelletti, kuten sanottu ruotsia taitava ei kirjoita vinninaama veellä.

        Mutta jospa se on svedupelle finninaama joka tykkää poikien perseistä.


    • Sitä saatte lierot

      Tunnetusti suomenruotsalaiset ja Ahvenanmaalaiset ovat rasisteja
      mikä näkyy kansalaisten eriarvoistamisena. Lapsiin kohdistuva
      eriarvoistaminen on jo epäinhimistä ja se pitäisi saada pakolla
      loppumaan Ahvenanmaan kiihkoisilta ruotsittajilta. Jos siihen ei
      löydy mitään normaaleja konsteja on kansamme otettava ohjat
      omiinkäsiinsä ja silloin hurriloisille alkaa helvetti maanpäällä.

      • ÅlandFinland

        Ompas omituista tekstiä taas :D
        Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
        Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
        Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
        Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
        Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.

        Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.

        Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)


        Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.

        Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti.


      • Käynyt monesti
        ÅlandFinland kirjoitti:

        Ompas omituista tekstiä taas :D
        Itse olen asunut Ahvenanmaalla vuoden ja oikein on hyvä paikka.
        Ruotsinkieli ei oikein taivu vielä mutta eipä ole haitannut, eilenkin kun olin kaupassa niin kassalla oleva nainen puhui sujuvaa suomea ja ihan ylpeasti vielä.
        Hyvin oon kaikki asiat saanut hoidettua suomeksi joten en ymmärrä näitä kiihko juttuja.
        Sit mitä noihin lapsellisiin homo juttuihin tulee niin heteroita on ollut tähän mennessä kaikki kehen oon tutustunut.
        Mantereella asuesani homoja oikein vilisi joka paikassa.

        Rasismia en ole vielä huomannut mikä lienee johtuu siitä että täällä on niin paljon ulkomaalaisia tosin ne on töissä toisin kuin mantereella olevat maahanmuuttajat.

        Ai niin ne jotka ei tiedä niin täällä suurin osa asuvista on Ahvenanmaalaisia ei ruotsalaisia eikä suomalaisia :)


        Loistava ja kaunis paikka suosittelen ainakin lomailemaan tulemista.

        Jos raksamiehiä lukee tätä niin täällä on ihan hyvin töitä ja suomellakin pärjää raksahommissa hienosti.

        Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
        suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
        suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
        mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
        tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
        on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
        kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
        Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
        aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta.


      • Käynyt monesti kirjoitti:

        Niimpä sama virsi toistuu Ahvenanmaa on kaunispaikka siellä
        suomenkieliset saavat samat palvelut mitä mantereellakin.
        suomalaisilla on muitakin mahdollisuuksia matkustella mitä
        mennä vihamieliseen rasistipaikkaan, että on turha nuoleskella
        tuollaisilla kehuilla mitkä on täyttä puppua. Tyypillinen ruotsalaisuus
        on erittäin kieroa ja kaksinaamaista, mutta joillakin on taipumuksia
        kehua ja ylistää Ahvenanmaata, vaikka tilanne olisikin ihan perseestä.
        Olen muuten ollut siellä monesti mutta eipä ollut mitään kehumisen
        aihetta koko saarella vain oli tympeää ruotsalaisuutta.

        Miksi sitten tulet tänne, jos täällä on niin kamalaa? Mitä muuten on "tympeä ruotsalaisuus"?
        Mutta se on mielenkiintoista, että ihmiset jotka eivät ole täällä koskaan käyneet tai jopa monesti ovat täällä käyneet (satamassa vaihtaneet laivaa?) kertovat totuuden siitä, millaista täällä on elää ja asua, sen sijaan me, jotka asumme täällä, vain valehtelemme. Miksi? En ole koskaan ennen kuullut, että ihmisellä voi olla sellainen taipumus, että hän kehuu ja ylistää Ahvenmaata ilman syytä. Onko asiaa tutkittu tieteellisesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe