Mustasukkaisuus

Please...

Seurustelimme 1,5 v. Ja epäilin aina miehestäni, kun hän käy ulkona. Vaadin, että hän soittaisi mulle paljon, kun hän käy jossain. Tiedän kaikki hänen menneitä, mitä paha hän oli tehnyt (kännissä) ja se menneet syöksyi mun päähän heti, kun hän on viihteellä/ulkona juomas kavereitten kanssa ja siitä sit iso riita joka kertaa. Hän tykkää jutella/katella naisia ja varsinkin kauniista naisista vaikka olen mukana. Riitaa tietenkin taas ja selityksiä aina löytyy. En ole ikinä luottanut häneen yhtään, mutta mielestäni rakastan häntä paljon. Mitä mieltä olette?

11

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kerrot että se häiritsee ja hän arvostaa sinua ja mielipidettäsi, hän ei enää tiiraile naisia ainakaan läsnäollessasi.

      Kyllä se minusta on aika epäkunnioittavaa kuitenkin. Itse en tekisi niin.

      • Please...

        Olen kertonut. Ollaan käyty keskustelu läpi moneen kertaa ja luvattu aina ettei ikinä tekisi sellaista. Mutta aina on vaan sama juttu. Kotona hän taas käyttäytyy ihan eri. Odotan vaan, et milloin loppuu mun jaksaaminen?!! Eikä yhtään kunnioittusta.


    • Mikä on miehen selitys asialle?

      • Please...

        Että jos mulle puhutaan niin pitää olla kohtelias puhuu takas. Ja aina mä on se syypää riitaan. Se haukkuu aina, että mietin liikaa, liikaa mustasukkainen ja en ikinä luottaa siihen.


      • Please... kirjoitti:

        Että jos mulle puhutaan niin pitää olla kohtelias puhuu takas. Ja aina mä on se syypää riitaan. Se haukkuu aina, että mietin liikaa, liikaa mustasukkainen ja en ikinä luottaa siihen.

        Oletko? Mietitkö liikaa?

        Itsekin mustasukkainen, mutta mitä enemmän sitä on miettinyt... mitä se hyödyttää? Jos hän olisi tehdäkseen, olisi hän tehdäkseen mustasukkaisuudesta huolimatta. Jos hän ei halua olla kanssasi, ei hän olisi kanssasi. jnejne

        Joko eroat tai teet päätöksen siitä että luotat. Ei siinä oikeastaan ole vaihtoehtoja.

        Jos koet, että et voi luottaa, onko suhteella tulevaisuutta?


    • Please...

      kyllä ehkä mietin liikaa, mutta on aina aihetta miettii. jos haluaa olla kohtelias niin saa olla tietenkin, mut ensinäkin pitää olla kohtelias ja kunnioittaa oma muijaa ensin, eikös vaan? kun ollan josain muitten kanssa ja se on aina niin et ihan kun en olis siinä. Tämä on nyt vaiheessa, en ole tehnyt päätöksen. Tää on todella vaikea päätös. Rakastan häntä, mutten pysty ikinä luottamaan häneen. Kaikki on 50/50, kun kotona välittää niin paljon musta.

    • Kyllä parisuhteessa kuin parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksiä. Joko hyväksyt miehesi noin tai sitten miehesi pitää muuttaa tapojaan.

      Ahdistava tunne jos kokee ettei toinen arvosta.

      • Please...

        Hän vaatii vaan et mun pitää hyväksyy ja luottaa häneen, mitä hän on. Se on todella vaikea mulle. Ehkä parasta on että yritän luottaa häneen vielä kerran, jos tän jälkeen ei vieläkään Tuu mitään niin vois unohtaa koko juttu. Hänkin lupasi myös muuttua. just eilen sovittiin kaikea, mut eihän hän vaikuttanut ymmärtämään, mitä ja miks mua häiritsi?! Saa nähdä sit jatkossa, et tuleeko tästä mitään. Kiitos sulle, kun jaksat kuunnella ja antaa neuvoja, helpotti paljon kun saan purkaa sen jollekin.


      • Please... kirjoitti:

        Hän vaatii vaan et mun pitää hyväksyy ja luottaa häneen, mitä hän on. Se on todella vaikea mulle. Ehkä parasta on että yritän luottaa häneen vielä kerran, jos tän jälkeen ei vieläkään Tuu mitään niin vois unohtaa koko juttu. Hänkin lupasi myös muuttua. just eilen sovittiin kaikea, mut eihän hän vaikuttanut ymmärtämään, mitä ja miks mua häiritsi?! Saa nähdä sit jatkossa, et tuleeko tästä mitään. Kiitos sulle, kun jaksat kuunnella ja antaa neuvoja, helpotti paljon kun saan purkaa sen jollekin.

        Täytyy muistaa että pitkissäkin parisuhteissa AINA tulee joskus jonkinlaisia kriisejä. Yleensä ne kehittää ja kasvattaa isoin harppauksin. Joskus toki valitettavasti myös ohjaavat ihmiset omille poluilleen...

        Voimia! :)


    • Please...

      Totta kyllä. Teen parhaani tästä eteen päin ja toivon, että hänkin tekis niin tulis jotain hyvää meiän suhteelle. Tsemppia mulle ja sullekin :)

    • Kokemuksen ääni

      Please... ! Suhteellanne ei ole tulevaisuutta, mies selvästi kiinnostuneempi muista kuin sinusta, sinun tunteistasi ja siitä pahoitatko mielesi. Et luultavasti joudu tekemään suhteessanne ratkaisua, voisi sanoa että hän on jo henkisesti hylännyt sinut on ajan kysymys milloin hylkää kokonaan. Pahoillai puolestasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe