Seurustelimme 1,5 v. Ja epäilin aina miehestäni, kun hän käy ulkona. Vaadin, että hän soittaisi mulle paljon, kun hän käy jossain. Tiedän kaikki hänen menneitä, mitä paha hän oli tehnyt (kännissä) ja se menneet syöksyi mun päähän heti, kun hän on viihteellä/ulkona juomas kavereitten kanssa ja siitä sit iso riita joka kertaa. Hän tykkää jutella/katella naisia ja varsinkin kauniista naisista vaikka olen mukana. Riitaa tietenkin taas ja selityksiä aina löytyy. En ole ikinä luottanut häneen yhtään, mutta mielestäni rakastan häntä paljon. Mitä mieltä olette?
Mustasukkaisuus
11
373
Vastaukset
Jos kerrot että se häiritsee ja hän arvostaa sinua ja mielipidettäsi, hän ei enää tiiraile naisia ainakaan läsnäollessasi.
Kyllä se minusta on aika epäkunnioittavaa kuitenkin. Itse en tekisi niin.- Please...
Olen kertonut. Ollaan käyty keskustelu läpi moneen kertaa ja luvattu aina ettei ikinä tekisi sellaista. Mutta aina on vaan sama juttu. Kotona hän taas käyttäytyy ihan eri. Odotan vaan, et milloin loppuu mun jaksaaminen?!! Eikä yhtään kunnioittusta.
Mikä on miehen selitys asialle?
- Please...
Että jos mulle puhutaan niin pitää olla kohtelias puhuu takas. Ja aina mä on se syypää riitaan. Se haukkuu aina, että mietin liikaa, liikaa mustasukkainen ja en ikinä luottaa siihen.
Please... kirjoitti:
Että jos mulle puhutaan niin pitää olla kohtelias puhuu takas. Ja aina mä on se syypää riitaan. Se haukkuu aina, että mietin liikaa, liikaa mustasukkainen ja en ikinä luottaa siihen.
Oletko? Mietitkö liikaa?
Itsekin mustasukkainen, mutta mitä enemmän sitä on miettinyt... mitä se hyödyttää? Jos hän olisi tehdäkseen, olisi hän tehdäkseen mustasukkaisuudesta huolimatta. Jos hän ei halua olla kanssasi, ei hän olisi kanssasi. jnejne
Joko eroat tai teet päätöksen siitä että luotat. Ei siinä oikeastaan ole vaihtoehtoja.
Jos koet, että et voi luottaa, onko suhteella tulevaisuutta?
- Please...
kyllä ehkä mietin liikaa, mutta on aina aihetta miettii. jos haluaa olla kohtelias niin saa olla tietenkin, mut ensinäkin pitää olla kohtelias ja kunnioittaa oma muijaa ensin, eikös vaan? kun ollan josain muitten kanssa ja se on aina niin et ihan kun en olis siinä. Tämä on nyt vaiheessa, en ole tehnyt päätöksen. Tää on todella vaikea päätös. Rakastan häntä, mutten pysty ikinä luottamaan häneen. Kaikki on 50/50, kun kotona välittää niin paljon musta.
Kyllä parisuhteessa kuin parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksiä. Joko hyväksyt miehesi noin tai sitten miehesi pitää muuttaa tapojaan.
Ahdistava tunne jos kokee ettei toinen arvosta.- Please...
Hän vaatii vaan et mun pitää hyväksyy ja luottaa häneen, mitä hän on. Se on todella vaikea mulle. Ehkä parasta on että yritän luottaa häneen vielä kerran, jos tän jälkeen ei vieläkään Tuu mitään niin vois unohtaa koko juttu. Hänkin lupasi myös muuttua. just eilen sovittiin kaikea, mut eihän hän vaikuttanut ymmärtämään, mitä ja miks mua häiritsi?! Saa nähdä sit jatkossa, et tuleeko tästä mitään. Kiitos sulle, kun jaksat kuunnella ja antaa neuvoja, helpotti paljon kun saan purkaa sen jollekin.
Please... kirjoitti:
Hän vaatii vaan et mun pitää hyväksyy ja luottaa häneen, mitä hän on. Se on todella vaikea mulle. Ehkä parasta on että yritän luottaa häneen vielä kerran, jos tän jälkeen ei vieläkään Tuu mitään niin vois unohtaa koko juttu. Hänkin lupasi myös muuttua. just eilen sovittiin kaikea, mut eihän hän vaikuttanut ymmärtämään, mitä ja miks mua häiritsi?! Saa nähdä sit jatkossa, et tuleeko tästä mitään. Kiitos sulle, kun jaksat kuunnella ja antaa neuvoja, helpotti paljon kun saan purkaa sen jollekin.
Täytyy muistaa että pitkissäkin parisuhteissa AINA tulee joskus jonkinlaisia kriisejä. Yleensä ne kehittää ja kasvattaa isoin harppauksin. Joskus toki valitettavasti myös ohjaavat ihmiset omille poluilleen...
Voimia! :)
- Please...
Totta kyllä. Teen parhaani tästä eteen päin ja toivon, että hänkin tekis niin tulis jotain hyvää meiän suhteelle. Tsemppia mulle ja sullekin :)
- Kokemuksen ääni
Please... ! Suhteellanne ei ole tulevaisuutta, mies selvästi kiinnostuneempi muista kuin sinusta, sinun tunteistasi ja siitä pahoitatko mielesi. Et luultavasti joudu tekemään suhteessanne ratkaisua, voisi sanoa että hän on jo henkisesti hylännyt sinut on ajan kysymys milloin hylkää kokonaan. Pahoillai puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346