Hei
Jos minulla on ilmainen wordpress blogi ja sen toiminnot riittävät minulle, mutta haluaisin hankkia fi-verkkotunnuksen, niin riittääkö että ostan fi-tunnuksen viestintävirastolta?
Vai tarvitseeko minun myös ostaa nimipalvelin-palvelut esim. siirtymällä wordpress.com:min maksulliseen versioon?
Ilmainen wordpress blogi ja fi-verkkotunnus
4
358
Vastaukset
- et edes
saa fi-domainia ennen kuin nimipalvelut on kunnossa.
- wannabe web admin
Kiitokset tiedosta.
Minulta saa nimipalvelut kympillä ( alvi) / vuosi jos tarvetta. Rekisteröit .fi domainin ja laitat nimipalvelimiksi nettica palvelimet tuon ohjeen mukaan rekisteröintivaiheessa:
Step One: Changing Your DNS Servers
http://www.nettica.com/Articles.aspx?A=1
.. ja heti, kun maksu tipahtaa mun tilille niin aktivoin palvelimet rekisteröimällesi domain nimelle. Voit tehdä asian myös toistapäin niin ei tule ficoralta virheviestiä.
Postia vaan mulle niin asia hoituu. Voin myös tehdä .fi rekisteröinnin puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556