onko oikea hinta

exxxx asiakas

Käytin skodaa etuiskareiden vaihdossa 2,5h ja aurauskulmat katsottiin samalla 1h aikaa ja lasku oli 400 euroa.
Meneeko tuoss hommassa noin paljon aikaa?
Muista sovituista töistä ei pidetty kiinni vaan olen nyt tilaamassa jo merkkihuoltoon aikaa,kun ei meinaa tulla valmista.

7

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Kovin on hankala sanoa kun noita skodia on vuosien varrella ollut niin kovin monta eri mallia.

    • pitää arpoa ja arvat

      siis olitko Pärnäselle ja nyt pettyneenä vaihdat merkkihuoltoon. Pirun vaikeea kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa sanomaan niin, että siitä ymmärtäisi kaiken.

    • Ainakin tuo aurauksen tarkastus ja säätö pitää kuulua kyseiseen työhön mukaan automaattisesti yhtenä työn osana. Ja muutenkaan siihen ei saa tuntia kulumaan, vartissa tulee jo valmista.

      • 32

        Siis sehän on ihan korjaamon valinta laskutetaanko siitä erikseen vai sisällytetäänkö työhön.
        Jos homman kunnolla tekee kunnon laitteilla niin kyllä siihen se tunnin verran menee.
        Se että haluaako laskuttaa iskareiden vaihdosta 3,5h vai vaihto 2,5h ohjauskulmat on taas ihan korjaamosta kiinni.
        Tosin sinähän tuon homman teet vanhoilla kengän nauhoilla 15minuuttiin parkkipaikalla....


      • 32 kirjoitti:

        Siis sehän on ihan korjaamon valinta laskutetaanko siitä erikseen vai sisällytetäänkö työhön.
        Jos homman kunnolla tekee kunnon laitteilla niin kyllä siihen se tunnin verran menee.
        Se että haluaako laskuttaa iskareiden vaihdosta 3,5h vai vaihto 2,5h ohjauskulmat on taas ihan korjaamosta kiinni.
        Tosin sinähän tuon homman teet vanhoilla kengän nauhoilla 15minuuttiin parkkipaikalla....

        Höpöhöpö taas kerran. Kyllä näkee taas, ettet ymmärrä asiasta yhtään mitään. Kävisit vaikka sen ammattikoulun ensin ja sitten korjaamolla opettelisit, niin edes vähän tajuaisit näistä perusasioistakin. Sen jälkeen uskaltaisit vaikka rekatulla nimimerkilläsi kirjoitella, kun olisi edes vähän tietoakin takana eikä pelkkiä Esson baarin mielikuvitusteinijuttuja.


      • 9
        sitroen kirjoitti:

        Höpöhöpö taas kerran. Kyllä näkee taas, ettet ymmärrä asiasta yhtään mitään. Kävisit vaikka sen ammattikoulun ensin ja sitten korjaamolla opettelisit, niin edes vähän tajuaisit näistä perusasioistakin. Sen jälkeen uskaltaisit vaikka rekatulla nimimerkilläsi kirjoitella, kun olisi edes vähän tietoakin takana eikä pelkkiä Esson baarin mielikuvitusteinijuttuja.

        No joo. on kyllä se ammattikoulu tullut käytyä ja siitä seuraava koulutusaste.
        Kokemuksiakin on autojen korjaamisesta vasta 7v ja korjaamon pyörittämisestä tulee kohta 10v täyteen.
        Se että mitä merkitystä sillä kokemuksella tai koulutuksella on kommentoimaasi asiaan en ymmärrä.
        Tilanne kun kuitenkin on se että korjaamo saa laskuttaa ohjausklumien säädöstä erikseen tai sisällyttää sen työhön. Siihen et valitettavasti pysty vaikuttamaan halusit vaikka kuinka.
        Meidän korjaamossa veloitamme aina ohjauskulmat erikseen jotta huoltohistoriaan jää maininta siitä että se on tehty ja myös asiakas sen ymmärtää.
        Kokonaishintaahan se tietenkään ei muuta.


    • Jos osatkin sisältyivät tuohon hintaan niin kustannusta voi pitää jopa halpana. Mitä käytettyyn aikaan tulee, niin eipä sekään pahalta vaikuta perustuen muutaman auton kokemukseen itsetehtynä. Tuntiveloitus vaan on niin rasvainen että kaikki hommat tuntuvat kalliilta. Tehtiinhän tuossa ihan oikeuta töitä toisin kuin jossakin Mersun huollossa jossa pelkkä öljynvaihto maksaa samanverran, kokemusta siitäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe