Suhteesi piiskaamiseen

Herra Utelias

Millä summalla suostuisit elokuvaan piiskattavaksi?
Millä summalla antamaan piiskaa?
Onko väliä mitä sukupuolta toinen osapuoli on?

22

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.33 molempi parempi

      Riippuu mihin elokuvaan, miten tai millä piiskattaisiin/piiskaisin - molempi parempi.
      Luulen kuitenkin että - ihan privatisti, kunnon piiskaus koivu-pajuraipoilla, pemmillä ja rottingilla olisi kuitenkin mun juttu.
      Itse olen kasvanut kovassa kurissa ja nuo välineet ovat tuttuja, ukko heilutti remmiä ja koivuraippaa vielä ennen kuin olin täyttänyt 17v.
      Tästä kaikesta jäänyt fetissi piiskaukseen - jos joku nuorempi koulutettava löytyisi, voisin alkaa ankaraksi kouluttajaksi. Tai vastaavasti itse voisin olla koulutettavana, itseäni vanhemmalla miehelle/miesporukalle.
      Mutta tuo elokuva juttu jäi nyt jotenkin mieleen..........................

      • Herra Utelias

        Tämä elokuva on vain tälläinen teoreettinen kysymys, että paljollako sellainen asia olisi sovittavissa. Esim. jos joku rontti mies ottaisi ja piiskaisi sinut ulkopuolisten nähden oma-aloitteisesti ilman sinun lupaa, niin paljonko tuon rontin pitäisi maksaa sinulle rahassa, että et haastaisi häntä käräjille pahoinpitelystä?

        Tuo toinen vaihtoehto on sinulle ilmeisesti ihan ilmaiseksi hoidettava asia, jos sinä nuoria miehiä mielelläsi piiskaisit.

        Mutta tuo on minusta erikoista, että sama henkilö sekä antaa että ottaa mielellään selkäsaunoja. Kumpi niistä lienee mieluisampaa?


      • parempi..
        Herra Utelias kirjoitti:

        Tämä elokuva on vain tälläinen teoreettinen kysymys, että paljollako sellainen asia olisi sovittavissa. Esim. jos joku rontti mies ottaisi ja piiskaisi sinut ulkopuolisten nähden oma-aloitteisesti ilman sinun lupaa, niin paljonko tuon rontin pitäisi maksaa sinulle rahassa, että et haastaisi häntä käräjille pahoinpitelystä?

        Tuo toinen vaihtoehto on sinulle ilmeisesti ihan ilmaiseksi hoidettava asia, jos sinä nuoria miehiä mielelläsi piiskaisit.

        Mutta tuo on minusta erikoista, että sama henkilö sekä antaa että ottaa mielellään selkäsaunoja. Kumpi niistä lienee mieluisampaa?

        Riippuisi paljon tilanteesta, fiiliksistä, miesten/poikien ikähaarukasta - ja tietysti siitä mikä olisi homman nimi.
        Kunnon piiskauksen otan mielelläni" jos miesten joukko niin päättää ja syy vaikka keksitty. Mutta jos näihin puuhiin ruvetaan on menon oltava sen mukaista - ankaraa.


    • orjapoika 23.

      Piiskaaminen on tullut tutuksi, jo kotipuolessa. Isäpuoli piti meidät pojat ojennuksessa ja nuhteessa koivu-, pajuraipalla tai kunnon remmillä. Siinä ei vikinät auttaneet, kun selkäsauna oli tulossa, se tapahtui siinä ja nyt. Olen ollut todistamassa kuinka veljiä on piiskattu ja päinvastoin. Opin jo melko nuorena "nauttimaan" katselusta ja omista löylytyksistäni. Sattuihan se mutta kummasti, jossain vaiheessa, aloin tuntemaan kummaa kutinaa nivusissani.. pakko oli käydä kädellä, olimpa sitten kumpana osapuolena tahansa. Ja monet nautinnon hetket olen kokenut, myös näitä asioita mielessäni kerranneena -) Vanhempien veljieni kanssa nyt myöhemmin juteltuamme ukon kasvatuskeinoista, vain minulle on jäänyt kunnon fetissi, näihin piiskauksiin. Veljille en asiaa tohtinut paljastaa, kun kirosivat koko touhun, kun vielä nuorinamiehinäkin saivat, maistaa ukon käsittelystä, kuten minäkin. Ehkäpä näin ja koin näitä käsittelyjä, perheen kuopuksena, Enemmän kuin he - mene ja tiedä. Mutta sieltä jostain se mieltymys varmasti kumpuaa.
      Mihinkään filmille en varmaankaan suostuisi menemään..? Mutta muutamana vuotena olen kivat opiskelurahat tienannut, kolmen miehen viikonloppu orja/palvelijana. Pienikokoisena kundina, minua silloin viedään kuin entistä laskiäpäriä. Tietyistä asioista on sovittu etukäteen, mutta muuten olen täysin kolmikon armoilla. Vitsat ja remmit ym. ym. .. ovat taas tulleet tutuiksi, mutta se on toinen juttu se.

    • työtarjous..

      Meitäkin olisi mukava miesporukka, joka tarvitsi tuollaista "palvelija poikaa", aina silloin tällöin viikonlopputöihin. Vaan mistäpä löytyisi tuollainen poika. Onko tarjokkaita? Altista palvelumieltä ja vähän kovempaakin menoa olisi tiedossa. Ja hinnoista kyllä varmaan päästäisiin sopimukseen, kun "työehdoista" ensin sovitaan.

      • Remmillä

        Juu piiskaa ois "mukava" saada mutta? MISTÄ? Sais piiskaajan minä tosin nuorekas 48/187/75/mies ja äänekoskella asun paikka täs minun luona ps.oisko ? Täs läheltä ketään saisit/te minut txttillä ekax myöhemmin puh siis ekax txttit 046 550 36 19


      • väljä terska
        Remmillä kirjoitti:

        Juu piiskaa ois "mukava" saada mutta? MISTÄ? Sais piiskaajan minä tosin nuorekas 48/187/75/mies ja äänekoskella asun paikka täs minun luona ps.oisko ? Täs läheltä ketään saisit/te minut txttillä ekax myöhemmin puh siis ekax txttit 046 550 36 19

        Haluaisin antaisit remmiä ja panitis minua kunnolla.
        Nuorena tehtiin poikien kanssa näin,


    • sietäisin saada

      "Tämä elokuva on vain tälläinen teoreettinen kysymys, että paljollako sellainen asia olisi sovittavissa. Esim. jos joku rontti mies ottaisi ja piiskaisi sinut ulkopuolisten nähden oma-aloitteisesti ilman sinun lupaa, niin paljonko tuon rontin pitäisi maksaa sinulle rahassa, että et haastaisi häntä käräjille pahoinpitelystä?"

      Jonkun olisi vaan jäljitettävä jotenkin meitä halukkaita kurituksen saajia, jotka fantasioivat aidosta piiskan saannista, mutta eivät uskalla eikä ehkä halua tarjoutua sellaiseen vapaaehtoisesti. Sitten vaan ykskaks yllättäen antaisi sellaiselle kunnon piiskauksen kaikkien nähden, ja filmaisi sen videolle. Voisi olettaa, ettei tuollainen halukas vetäisi piiskaajaa käräjille. Vaikka itse en ole saanutkaan aidosti piiskaa, niin kyllä luulisin minusta näkevän kiihottumisen, jos minut riisuttaisiin väkisin, ja sitten piikattaisiin sopivan aidosti.

      Tietysti yleisessä jakelussa oleva filmi pitäisi tuottaa myös "näyttelijöille", jos siitä tunnistaisi henkilöt. Mutta jos laitettaisiin pussipäähän, ja anonyymisti vietäisiin jonnekkin filmauspaikalle piiskattavaksi, niin nautintohan se vain olisi.

      Muuten aika mielenkiintoinen tuo filmiajatus. Jos ihan oikeassa juonellisessa elokuvassa tapahtuisi tuollainen oikea piiskaus. Onhan siitä esimerkkejäkin, ainakin nyt tulee mieleen se J.Turkan Seitsemänveljestä. Siinä annettiin Eerolle porukalla selkäsauna, jostakin rikkeestä.

    • koivuraippaa

      Taitaa olla piiskurit vähissä, verrattuna meihin jotka kunnon selkäsaunaan olisimme halukkaita alistumaan.

    • ankarasti

      Ehkä se kuitenkin voi järjestyä ?!

    • pari päivää istumatt

      Mitenhän se järjestyisi, että oikein monihaaraisella koivuraipalla saisin kunnon opetuksen?

    • m.23

      Etsitty on miestä joka panisi nuorenmiehen ojennukseen, oikein perinteisesti. Ei vain tunnu löytyvän. Mihinkään elokuvaan en kyllä suostuisi.
      Mutta piiskaajan armoilla kyllä muuten olemaan.

    • armotta alasti

      Minä ainakin olen koko ikäni saanut itseni tyydytettyä aika helposti, kun alan peilin edessä kuvitella, kuinka minut riisuttaisiin väkisin alastomaksi usean miehen/pojan voimin, läiskittäisiin pyöreät pakarat armotta punaisiksi, sitten runkattaisiin ja sormin rasvattaisi persereikä liukkaaksi ja halukkaaksi ottamaan sisään kovaa kyrpää.

      Miksi ei sitten voisi tekijät ottaa toiminnan filmille, kun tunnistamisen estäisi jollakin naamarilla. Kuritukseeni liittyy aina seksuaalista kiihottumista fantasioissani, mutta eihän sitä tiedä miten reagoisin jos oikeasti alkaa kipu voittaa kiihottumisen. Nuorempana kun piiskasin itseäni niin aidosti kuin itseä vain voi, niin kyllä usein laukesinkin piiskauksen kiihotuksesta johtuen.

    • löytyykö?

      Kuka kurittais ja kouluttais, pienikokoista 23 vuotiasta.

    • Lavastaja

      Tuosta elokuvan teosta, että paras tulisi, jos siitä tehtäisiin sellainen dokumentti. Kuvaukset voisi aloittaa loppukohtauksesta, jossa se selkäsauna annettaisiin. Joku riski kaveri piiskaisi oikeasti vastanäyttelijän. Kuritettava saisi olla asiasta mitä mieltä haluaa, mutta remmistä tulisi. Ohjaaja olisi valinnut sellaiset näyttelijät, että asia onnistuu.

      Sitten tehtäisiin loput elokuvasta, silloin ei kannattaisi enää jättää kesken, kun selkäsaunakin tuli jo saatua.

    • nm. 23

      Kumman paljon tällä palstalla näitä piiskattavia, yleensä tuntuu että asia on päinvastoin.
      Itse myös olisin valmis piiskausterapiaan, sen verran on kolttosia tullut tehtyä.
      Edellisestä kerrasta on kulunut jo liian kauvan ja kurittaja muuttanut muille maille.
      Nyt vain haaveksin, kunnon isosta ja lihaksikkaasta miehestä joka laittaisi vikuroivan nuorenmiehen ojennukseen, sen suuremmitta kyselyitä tai kuuntelematta avun ja lopetuksen pyyntöjä.
      Tuo filmausjuttu olisi tosi kiinnostava, löytyyhän tuolta niitä oikein kunnon raippaus ja piiskaus filmejä. Mutta suurimmassa osassa on niin lavastettu tunnelma, ettei tunnu todelta.

      • pelkkää fantasiaa

        Taitaa olla niin, että filmeissä on aidon piiskauksen esittäminen kielletty. Itseänikin kiinnostaa vain sellainen aito toiminta, jossa otettaisiin joku väkisin piiskattavaksi. Helppo sellainen olisi filmata, jossa esim. joku poikaporukka piiskaisi jonkun ohikulkevan pojan/miehen, ihan vain huvitellakseen. Minut ainakin olisi saanut piiskata joku, vaikka itse en pystykkää harkitusti tarjoutumaan siihen. Sillä silloin siitä menee jännitys ja yllätysmomentti, jos itse pitää riisuutua ja olla kohteena vapaaehtoisesti.


      • Filmikriitikko
        pelkkää fantasiaa kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että filmeissä on aidon piiskauksen esittäminen kielletty. Itseänikin kiinnostaa vain sellainen aito toiminta, jossa otettaisiin joku väkisin piiskattavaksi. Helppo sellainen olisi filmata, jossa esim. joku poikaporukka piiskaisi jonkun ohikulkevan pojan/miehen, ihan vain huvitellakseen. Minut ainakin olisi saanut piiskata joku, vaikka itse en pystykkää harkitusti tarjoutumaan siihen. Sillä silloin siitä menee jännitys ja yllätysmomentti, jos itse pitää riisuutua ja olla kohteena vapaaehtoisesti.

        Joka tapauksessa nuo Youtuben filminpätkät ovat aidompia taistelutilanteita, kuin nuo kaupalliseen tarjontaan valmistetut esittelypalat. Se aitous niissä erityisesti viehättää. Kun hakee nalgadas- ja tapa na bunda-sanoilla, niin löytyy varsin sähäkkää menoa. Harmi ettei ymmärrä kieltä.


    • Aikamatkalainen

      Lavastettuja ovat, aitoja olisi kivempi katsella. Toimitushan on parhaimmillaan siinä vaiheessa, kun kaveri pyöräytetään polven päälle voimaa käyttäen ja pakarat ovat paljaana. Jotenkin sitä osaa eläytyä siihen hetkeen parhaiten, koska kummallekin osapuolelle selviää, juuri tuolloin, kuinka tämä homma päättyy. Jos on housunsa menettänyt ja mahalleen toisen polvelle päätyy, niin ei siitä enää juuri karata. Kipu on viimeinen korsi, joka sen kamelin selän katkaisee. Oikeassa tilanteessa sitä joutuu heittäytymään silloin toisen armoille.

    • Jotakin tiedän siitä

      On luultavasti mailman noloin asia joutua toisen miehen piiskaamaksi. Häpeää siinä aiheuttaa moni seikka:
      - sinut alistetaan pikkupojan asemaan
      - toinen mies katselee väkisin intiimit paikkasi
      - paljastut voimiltasi huomattavan heikoksi, et pysty edes itseäsi puolustamaan
      - sivullinen määrää sinun asioistasi
      - parut kurittajan kynsissä
      - sinut pakotetaan nöyrtymään
      - muut saavat tietää asiasta
      - sinua kiusataan siitä
      - saat olla "varpaillasi", jos et halua tilanteen toistuvan
      - nolottaa, kun joudut kohtaamaan miehen, joka pystyy sinut piiskaamaan
      - kurittajalla on sinuun rautainen henkinen ote
      - tietenkin kaikki haluavat tietää, kuka, miten ja minkätakia
      jne.
      Eo. voi päätellä, että piiskaus on ollut melkoisen tehokas rangaistusmuoto.

      • Noloin

        En lukenut koko ketjua, mutta väitän tietäväni nolomman tilanteen kuin toisen miehen piiskauksen. Olin 12-vuotias, kun aiheutin pienen vamman naapurin vuotta nuoremmalle tytölle. Sen jälkeen, kun tyttö oli käynyt äitinsä kanssa lääkärillä ottamasa muutaman tikin päähännsä, he tulivat kertomaan meille tapahtumasta. Äitini piiskasi minut aina siten, että olin alastomana ja piiskaus tapahtui seisallaan. Hän piti minusta vasemmasta olkavarresta vasemma kädellä ja piiskasi oikeialla kädellä. Todella kova piiskaus tapahtui näin vuotta nuoremman tytön ja hänen äitinsä nähden ja sen jälkeen jouduin pyytämään tytöltä piiskattuna ja alastomana anteeksi. Tätä nolompaa tilannetta en osaa kuvitella.


    • Veljen koulussa

      Minulta leikasi siivet n. 18-vuotiana kaksi vuotta nuorempi pikkuveli. Meillä oli aina tiukkaa vääntöä siitä kumpi on pomo. Olin kyllä huomannut, että hän oli fyysisesti minua vahvempi ja painoikin reilusti enemmän. En tiedä oliko se lihasta vai läskiä, mutta hänellä sitä kertyi joka puolelle kehoa. Itse pysyin helposti laihana, jopa vastoin tahtoani.

      Kun se suuri koitos siten lopulta tuli, niin veli nykäisi minut mahalleni lattialle ja asettui harteilleni istmaan.Olin menettänyt pelin, ei minulla olut mahdollisuuksia karata 90 kiloisen kaverin alta.

      Mutta homma ei jäänyt siihen: veli repi minulta vyön ja keinotteli pakarani paljaaksi ja sain maistaa omaa vyötäni. Sitä soppaa tulikin sitten niin paljon ja niin kuumana, että piti huutaa ja kiroilla. Veli oli hävyttömän röyhkeä, ei se minua päästänyt ennen kuin nöyrryi. Meikäläistä hävetti vietävästi ja veli hieroi suoloja haavaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe