Lännen kiinteistöpalvelu kokemuksia?

Juhani Virtala

Tuossa kävi juuri äsken huoltomies korjaamassa keittiönkaapin ovea joka tipahti melkein pienen 2-vuotiaani niskaan ITSESTÄÄN. Huoltomies totesi että "kyllä tämä on ihan itse revitty". Vastasin että "varmasti voi ollakkin koska tein siitä ilmoituksen muutonyhteydessä mutta asialle ei tehty mitään". Mies mumisi jotain... Tämän jälkeen kysyin että "eilen jäi tuo suihkun kahva vaimolla käteen niin satutko tietämään että kuka sen tulisi korjaamaan". HUOLTOmies vastasi että "en tiedä yhtään, en". Kummastelin mielessäni että eikö tämä mies ole juuri se oikea tyyppi ja ihmettelin myös että olipas todella surkea tapa vastata. (Ensimmäisiä asioita joita minä opin työelämässä, oli että koskaan ei vastata "en mää tiedä".)

Noh ajattelin että juntti mikä juntti... Päätin soittaa isännöitsijälle ja kysyä että kuka tämän tulee korjamaan? Isännöitsijä vastasi että "tietenkin se huoltomies joka siellä kämpässäsi tällähetkellä on" "annas luuri hänelle".
Annoin puhelimen miehelle ja hetken hän kuunteli ja antoi luurin takas.
Päätin mennä sohvalle makoilemaan (selässä muutama välilevynpullistuma siksi makaan mielummin kuin seison). Huoltomies huusi keittiöstä " on se vaan niin helppoo maata sohvalla, valittaa ja vinkua". Vastasin kaverille että "mitäköhän se sinulle kuuluu mitä minä omassa kodissani teen" hän sanoi "ilmeisesti makaat ja valitat".

Valistin miestä hetken omasta elämästäni ja pitkästä työurastani metallilla, lopuksi korostin että "tietenkään tämäkään ei sinulle kuulu paskan vertaa".

Mies käski näyttämää tämänjälkeen että "missä se rikkinäinen suihkun kahva on?" Kysäisin että "etkö sinä talonmiehenä tiedä mikä on suihkun kahva". Menin vessaan katsomaan ja mies ilmoitti että "kiinnihän tämä on!".
Ilmoitin herra huoltomiehelle että "teillä on kuulkaa vessan pidee juuri kädessänne ja suihkunkahva on täälä ja edelleen irti".

Hän valisti minua ja kertoi suihkun kahvan virallisen nimen(jota en enää muista) ja ilmoitti että "OLET SINÄKIN YKS VITUN IDIOOTTI".
Rupesin välittömästi tivaamaan miehen henkilöllisyyttä mutta 3 kertaa hän kieltäytyi kertomasta kuka hän on tai kuka hänen esimiehensä on. Hän pakkasi kamansa ja lähti ovesta... THE END

Kuulostaako ammattimaiselta? Kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

38

7701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmhhhhmmmhhh

      Kovaa oli teksti, mutta mikä olikaan taloyhtiön nimi?

    • oho hupsista

      Lännen Kiinteistöpalvelu Oy:ssä on otettu käyttöön jokaiseen huoltomieheen
      ulottuva laadun ja tuloksellisuuden mittausjärjestelmä. Yrityksen sisäisillä
      mittauksilla arvioidaan tuloksellisuutta olemassa olevien sopimusten ja lisätyötehtävien kannattavuuden kautta. Laatua mitataan sisäisillä teknisillä tarkastuksilla ja asiakastyytyväisyysmittauksilla.

      • oon vaan huoltomies.

        Vittu nyt haloo hei suihkunkahva kuuluu asukkaan vastuulle. Mä en vittu tajua miks meidän ammatissa pitää niellä se kaikki paska. Ainiin mehän ollaan vaan huoltomiehiä.


      • kohtalontoveri
        oon vaan huoltomies. kirjoitti:

        Vittu nyt haloo hei suihkunkahva kuuluu asukkaan vastuulle. Mä en vittu tajua miks meidän ammatissa pitää niellä se kaikki paska. Ainiin mehän ollaan vaan huoltomiehiä.

        Juuh nää on just näitä asukkaita en jaksa ilmoittaa huollolle vaan ilmoitan kun huoltomies tulee tänne. Koittakaas nyt ymmärtää te siellä sohvanpohjalla makaavat että nykyään huoltoyhtiön pitää kirjata joka ikinen keikka huoltokirjaan jotta on mustavalkoista kun laskutetaan työ asukkaalta joka kuuluu hänen vastuulleen. Ja mäkin olen vaan huoltomies jolla ei myöskään taida olla ihmisarvoa.


      • Huolto vai ei huolto
        oon vaan huoltomies. kirjoitti:

        Vittu nyt haloo hei suihkunkahva kuuluu asukkaan vastuulle. Mä en vittu tajua miks meidän ammatissa pitää niellä se kaikki paska. Ainiin mehän ollaan vaan huoltomiehiä.

        Juu "vaín huoltomiehiä" ja osaamattomia luusereita melkoinen osa kyllä, näin on nähty- eí toki kaikki!
        Kannattaa ryhdistäytyä ja ottaa asenne että olette palvelualalla, ja kunnioittaa myös asukkaita ja heidän toiveitaan ja pyyntöjään - siinä määrin että tajuatte hehän ovat se teidän työnanatajnne ei se ''firmanne sinänsä"!

        Meneekö jakeluun, ei varmaan ( vrt. edellinen kommentoija)!?


      • Anonyymi
        oon vaan huoltomies. kirjoitti:

        Vittu nyt haloo hei suihkunkahva kuuluu asukkaan vastuulle. Mä en vittu tajua miks meidän ammatissa pitää niellä se kaikki paska. Ainiin mehän ollaan vaan huoltomiehiä.

        Ainii tehän olette vain ex kadulla eläjiä ja suoneen piikittäjiä. Jostain syystä kaikki tämän edellä mainitun kategorian sankarit ohjataan huoltomies-koulutukseen! 😂 Vittu mitä vammaisia siä onkin saanut nähdä….


    • mopiko

      Ei kuulu asukkaalle kun tää ap on vuokraloordi!

    • Huoltomies 00

      Jos huoltomies on puupää, niin se on puupää!!! muutakin huoltomiehet aikaa röyhkiä, minä maksan niiden palkkoja, vastinetta kiitos!! muuten olette kohta työttömiä!

    • Hommat kusee kaikki

      Hason kiinteistöissä Helsigíssä on muuan "ammattimies".com osakeyhtiö... joilla vastaavasti samakaltaista toimintaa ja ''osaamista''!
      He suorastaan hyökkäävät asukkaan päälle jos on heille jotain kerrotatvaa tai pyyntöj, rahat eli hallínnon maksut tuntuu kelpaavan mutta ei työy joita jopa ns. isännöinnin tulisi valvoa, mutta huonosti jos ollenkaan!
      Kai hekin pelkäävät jo itsekin mikä lie rahanpesufirman ovat rekrytoineet, jos kostoa kun edelytettäisiin myös ulkoistettujen töiden valvontaakin ja tulosta?!

    • nähtyä1

      Vuokralaisen kuuluu ja kannattaa ottaa selvää mikä asunnon korjauksesta kuuluu hänelle tai vuokranantajalle oli se sitten firma tai yksityinen. Aika usein kai jo huoltoa pyytövä asiakas saa vastauksen huoltoyhtiön asiakaspalvelusta, että kuuluuko työ vuokranantajan vai asukkaan maksettavaksi??? Huoltomiehet tekee työtänsä kiinteistöfirmoissa ja ansiokasta, nostan hattua. Asenne voisi olla kohdillaan enempi tai vähempi puolin ja toisin. Tietämättämyyttä osin, älä syytä huoltomiestä jos et ole ottanut selvää mikä kuuluu kenellekin ja tuleeko laskua esim.

    • eero1

      Kyllä voi vastata että "en tiedä", jos ei tiedä. Parempi se kuin ruveta keksimään. Pitää vain jatkaa, että asia selviää kuitenkin minun kauttani, eikä tarvitse soitella muualle. Sitten on hyvä tietenkin muistaa infota se asia. Mutta yleensä kiinteistön huoltomies tietää kuuluuko vesikalusteet asunnossa hänelle.

      Tuossa tapauksessa on molemmilla ollut kuvauksesta päätellen huono hetkensä. Huoltomies on mennyt puolustuskannalle vaarallisesta tilanteesta keittiön kaapin oven takia. Mikä asiakkaan esiintyminen äänensävyineen, kehonkielineen yms. on ollutkaan on aikaansaanut vieläpä hyökkäyksenkin muodossa kun hän raataa ja toinen vain makailee.

      On hyvä asettua toistensa asemaan. Kaikki tekevät virheitä. Lehmä on märehtiväinen ja ihminen on erehtyväinen. Pisin matka on tulla toista ihmistä puolitiehen vastaan. Huoltomieskään ei ole, olkoonkin asiakaspalvelija, pelkkä kaatopaikka ja edelleen asiakkaan tekemisiin ja olemisiin kiinteimistönpalvelija ei ota kantaa. Huono työ ja laiminlyönnit on syytä pahoitella eikä lähteä millekään ristiretkelle voimainkoitoksineen.

      eero härkönen, coor tampere

    • ool

      Se että asukas eli asiakas maksaa käytännössä huoltomiehen palkan niin se ei silti tee asukkaasta esimiestä !

    • huoltomies1

      Ja vielä lisäys, nykyään monet paikat vaativat huoltomiehelle henkilökorttia näkyvälle paikalle. On totta että meidän niskaan sitä lokaa työnnetään paljon mutta osasyynä on myös nuo muutamat yksilöt jotka eivät kykene asiakaspalveluun. Toki on keskimäärin joka talossa se yksi asukas joka luulee tietävänsä kaikki ja jolle ei selkeä puhe mene korviin...

    • qwdsxqwqqqqqq

      No kukin hoitaa työnsä niin kuin parhaaksi katsoo, sama myös työnantajalla että palkkaa kenet parhaakseen katsoo ja päättää työsuhteen kun parhaaksi katsoo.

      Todella epäasiallista käyttäytymistä huoltomieheltä, älä jätä asiaa siihen.
      Työntekijänkään ei pidä eikä tarvitse ketään nuoleskellä ja kumarrella
      mutta pitää osata normaalia käyttymistä mutta mun mielestä myös työntekijä
      saa olla töykeä jos häntäkin kohtaan ollaan töykeitä, sen olen oppinut.
      Tilannetajua myös vaaditaan että ei provosoidu joka asiasta.

      Kukapa on sellainen ihminen joka tulee kaikkien kanssa toimeen?

      Ei mulla tulis mieleenkä'än alkaa epäkohteliaaksi toisen kodissa.

    • Äkerlund

      Lännen kiitseistöpalvelu on todella surkea firma joten jos pystytte vaikuttamaan niin ei muuta ku vaihtoo vaan.

      • Anonyymi

        Lännen kiinteistöpalvelut ja sen alihankkijat on sellanen paska että oksat pois. En suostunu henkareita näyttämään moisille laitapuolen kulkijoille, niin kytille sitten. Just maksan 70e siitä että joku epästabiili vartija oli laitettu paikalle avaan mun kotioven. Odotus kesti 1,5-2h, ja jotain ihme päänrääpimistä kuunnella päälle joltain vajakilta. Sillon kun muutin tähän kämppään ja piti lännen kiinteistöpalvelulta avaimet hoitaa, nii he eivät olleet ensin hoitaneet edelliseltä asukkaalta avaimia! Ei ollu käyny koko kämpässä, eivätkä tienneet mitkä avaimet mulle anto ”no toivon mukaan, ne on noi”. 😂👌 Älkää hyvät ihmiset arvostako tätä kusilafkaa huoltamaan taloyhtiöitänne! Alkaa jo vaikuttamaan asukasviihtyvyyteen…


    • v.ttumikäfirma

      Meille poika ilmoitti tänään kun oli mennyt kämpilleen että siellä käyty ilman lupaa.Oli Lännen kiinteistöpalvelun kaveri käynyt ja jättänyt lapun pöydälle että kävi asuntoa näyttämässä jollekin vielä kiireellisellä näytöllä????Pojalla kaikki paperit pöydällä pankkitunnuksia myöten.Oli huoltomies lappuun laittanut vielä että soittelee mutta jäipähän soittelematta.Poika muuttamassa sieltä ja ei taida oikein olla tuolla firmalla oikeutta mennä sinne ilman vuokralaisen lupaa näyttämään mitään vaikka kuinka kiire olisi näytöllä.Sanoinkin että tutkintapyyntö poliisille kotirauhan häirinnästä ja pirauttaa vielä isännöitsijälle että missä mennään.Mistä vitusta tuo huoltomies tietää että porukka joka asunnossa käynyt näytössä napannut kuvaa noista esim.noista pankkitunnuksista???

      • Anonyymi

        Valitettavasti Suomessa tällainen huoltomiesten sooloilu on hyvin tavallista, johon pitäisi kunnolla puuttua!!! Mulla kävi jumalauta 3kertaa huoltomies mun kämpässä joista yhdestäkään kerrasta ei ilmoittanut! Ihmettelin vaan että ”muistanko väärin, vai oliko postit tossa kun lähin”, ensin jo aattelin et muistan varmaan väärin, mutta illalla sitten vielä tuli mieleen ”ei kyllä ne postit oli siirtyneet!”. Sitten pitää alkaa selvittelee että kuka kämpässä on käynyt, että teenkö rikosilmoituksen vai onko kämpässä käyny jotain muuta. Melkoinen selvittely oli kun isännöitsijääkään ei kiinnostanut paskan vertaa. Lopulta selvisi että huoltomies oli käynyt. Sitten muutin saman pihan seuraavaan taloon, ja siellä sama juttu. Joku oli käyny kämpässä ja selvis posteista. Tälläkertaa soitin suoraan huoltoyhtiön pomolle, joka väitti kiven kovaa kuin jollekkin hullulle, että ”kämpässäsi ei ole kukaan käynyt!!!”. Sanoin, että voisitko nyt kuitenkin kysyä työntekijöiltäsi, niin voin sitten sulkea pois sen että täällä on käynyt varkaita yms. Vastaus ”No kuule minä laitan omat miehet ovellesi, niin saat ihan itse kysyä!”. Sitten ovelleni tulee työmiehiä, jotka kertovat että ovat käyneet!! Joku muukin kerta oli vielä. Se mun kämpässä ravaaminen loppu vasta kun tajusin kertoo vuokranantajalle tästä touhusta. Ikinä ei selvinny mitä pirua ne kämpässä ees duunas, mutta kaikki mun muistitikut (eräs pussi jossa oli läjä tikkuja) ovat mystisesti hävinneet niiden visiittien jälkeen… PROTESTOIKAA TÄTÄ ETTÄ VALTIO EI OHJAA NARKKAREITA JA KODITTOMIA, ALKOHOLISTEJA YMS LAITAPUOLENKULJOITA AINA SUORAAN KIINTEISTÖHUOLTOKOULUTUKSEEN! Miksi juuri nämä tyypit ohjataan tähän koulutukseen?! Mikä järki siinä on? Ei ainakaan yleinen turvallisuus.


    • Hallituksepj

      Vuokranantajan oikeus päästä huoneistoon. Vuokra-aikana ei vuokranantajalla ole oikeutta ilman erityistä syytä päästä vuokrahuoneistoon. Tämän vuoksi laissa on erikseen määritetty ne tilanteet, joissa vuokralaisen on sallittava vuokranantajan pääsy huoneistoon. Vuokralaisen on viipymättä päästettävä vuokranantaja huoneistoon, jos se on tarpeen huoneiston kunnon ja hoidon valvonnan vuoksi. Vuokranantajan on kuitenkin pyrittävä sopimaan vuokralaisen kanssa huoneistoon pääsystä vuokralaisen kannalta sopivaan aikaan.

      • v.ttumikäfirma

        Hei hallituksenpj.Kysymyshän nimenomaan onkin että asunnon näyttö ei todella se syy että huoltomies vie porukkaa katsomaan kämppää,ilmoittamatta siitä vuokralaiselle muuten kun jättämällä lapun pöydälle että soittelen vielä!!!!!Tuossa tapauksessa tuo huoltofirman huoltomies on toiminut väärin kun vienyt porukan katsomaan asuntoa ilman että siitä ilmoittanut etukäteen mitään,kellekkään.Asiasta on tehty reklamaatio isännöitsijälle,joka ilmeisesti juuri nyt lomilla ja huoltofirma katsonut voivan toimia miten haluaa ja mennä asuntoon miten haluaa.Todennäköisesti asiasta tulee vielä tutkintapyyntö poliisille,kotirauhan häirinnästä,koska nuo tunnusmerkit tässä tapauksessa täyttyy.


    • Hallituksenpj

      Juu, ei poliisikaan saa tulla asuntoon ilman etsintälupaa. Kyllä huoltomies on toiminut lain tarkoituksen vastaisesti.

      • v.ttumikäfirma

        Tänään selvisi sen verran että tuon luvan mennä pojan asuntoon luvatta oli antanut Ylöjärven asuntosihteeri.Oli vastannut rekalamaatioon että oli ollut niin kiireinen näyttö asunnolle ja katsojat olivat olleet kauempaa niin olisi kuulema ollut kohtuutonta katsojia kohtaan että olisivat ensin ilmoittaneet pojalle että menevät näyttämään pojan asuntoa.Kyllä on ammattitaito huipussaan.Katotaan nyt kun poika tehnyt tutkintapyynnön poliisille vieläkö asuntosihteeri vetoaa tuohon kiireelliseen näyttöön????Voipi olla että joutuu vielä selittelemään tuota "lupaansa" mennä asuntoon ilman että vuokralainen siitä mitään tietää.Helvetti,puhelimet on keksitty ja soitto sillä ja olisi sopinut ajan näytölle,riippumatta siitä vaikka katsojat olisivat olleet honolulusta..Sitä ei muuten vieläkään ole kuulunut pojalle sitä soittoa jonka lännen kiinteistöpalvelun huoltomies oli luvannut jättämässään lapussa.Poika joutui nyt sulkemaan pankkitunnuksensa jotka olivat olleet pöydällä tuon porukan nähtävillä ja tilaamaan uudet. Koska nyt täysi syy epäillä niiden joutuneen vieraisiin käsiin.Kyllä Ylöjärvellä osataan,selitellä.


    • Hallitusherra

      Lännen Kiinteistöpalvelua en voi suositella kenellekään. Tehtävien hoito on aivan ala-arvoista.

    • Epilästäterveisiä

      Lännen Kiinteistöpalvelu Oy:n laadun taso on todella ala-arvoista kesät/talvet. Talvella he pilaavat nurmikot, joita eivät koko kesänä pysty hoitamaan kuntoon useista yhteydenotoista huolimatta. Aurakoneilla osutaan seiniin, ränneihin, pilataan laatoitukset sekä koristekivetykset osaamatta niitäkään korjata, kuin välttävällä tasolla. Kesällä nurmikon ajamisen taso myös heikkoa, hutaistaan nopeasti jäljestä välittämättä. Laatu on todella huono, niin huono ettei ikinä ole tullut yhtä huonoa kiinteistöhuollon jälkeä vastaan.

      • huonostihoidettu

        otinnyhteyttä Lännen kiinteistöpalveluun lumitöistä, ei mitään vaikutusta. Emme pääse roskiskatokseen, kun on nytkin metrin korkuinen lumieste,emmekä autokatokseen. Pelastustiestä puhumattakaan. Aurailija on tehnyt kasoja, kun ei viitsi puomia siirtää!!! Olomme itse hiekottaneet kerrostalon oven edustan ja on kolattu että voisi kävellä. Miten vanhus pääsee rullaattorila???


    • käräjätörmänkeisari

      yrittäkää päästä lännen kiinteistön sopimuksesta pois. raha kelpaa mutta ei tehdä mitään. naapurin ilmoitti että lattia kupruaa varmaan vesivahinko puhelimen toisessa päässä ei uskottu kesti 3 vk kun tuli mittaaja oho joo täälä on vesivahinko ei sitten viitsinyt laittaa kaveria heti mittaamaan.

    • Tyytymätön

      Meillä oli silleen et tuli ukko korjaan keittiön hanaa ja totesi vaan itseksensä että enpä taida vettä sulkee ja ajatteli vrm että mitään ei tapahtuis no kun hanaa alettiin vaihtamaan niin tuli vedet lattialle Urpo ukkeli haki autosta imurin ja alkoi imuroida sitä vitun vettä. Lopuksi totesi että lattiat voi jättää ja kaikki on okei kosteus tullaan mittaamaan muutaman päivän päästä. Isä sitten sanoi että lattiat veks koska jos lattialla käveli niin vesi tuli sieltä alta,
      .

      Saanko kysyä että mitä vitun ammattitaitoisia älykääpiöitä nää lk palveluiden ukot oikeen on ku kaikki menee aina päin Virtua yms







      Nyt puoli vuotta ollaan odotettu vikojen korjaamista ja naapurilla tulee veet katosta ja naapurin kanssa jutellessa kävi ilmi että "ollaan molemmat samassa tilanteessa ensi vuonna tähän aikaan"

    • Anonyymi

      Outoa lukea näin huonoja kokemuksia, kun itselläni on ihan pelkkää hyvää sanottavaa. Asiakaspalvelussa ollaan ystävällisiä ja ainakin meidän talon huoltomies on mukava ja hauska tyyppi, joka hoitaa työnsä moitteetta ja oma-aloitteisesti. Se on sääli, mutta monessa huolto-/isännöintifirmassa asiakaskokemus voi vaihdella radikaalisti riippuen siitä kenen kanssa pääsee asioimaan.

      • Anonyymi

        Missäs noin hyvin Lännen hoitama kiinteistö?


    • Anonyymi

      Eipä ole kyseisessä firmassa meno muuttunut vuosien varrella yhtään miksikään🤯

      • Anonyymi

        Joo samat vaivat. Tampereella ainakin lumityöt täysin surkeeta käsityömiehiä ollut talven aikana n.kerran kone pikkuinen ville millä hinkataan pihaa . Ja loskan päälle surutta hiekkaa kun pomot käskeneet hiekottaan ,missä ns.maalaisjärki .kysäisin kuskilta ja sen vastaus oli just toi kun esimies käski. Ja toinen ihana selitys ,kun on kiire ja jokapaikassa on lunta ,ihan tosi on vai . Kyl sen jokainen ymmärtää mut vois jokus tulla korjaan niitä jälkiä mitä on kiireessä hutiloitu mutta eipä näy. Meillä ainakin firma vaihtoon ja jos menee huonommaksi niin suuri ihme ,jos sitten kerkeevät paremmin kun vähemmän kohteita. Sääliks käy toimiston väkee joka kuuntelee ei ihan näin ystävällistä vuodatusta.


    • Anonyymi

      Annoin palautetta pienehkön rinteen nurmikon leikkuusta. Pari kertaa soitettiin, että pitää tulla leikkaan nurmikko, huoltomies tuli päältä ajettavalla vetään pyykkinarujen alta, missä kivilaattojen välistä kasvaa heinää, sekä portilla olevan tasaisen alueen. Rinteeseen ei koskettukaan. Taas soitto ja sit tuli mies ja trimmerillä veteli nurmikkoo ja jälki sen näköistä. Soitin vastaavalle, sanoi ettei heillä ole kuin päältä ajettava kone ja trimmeri. Tätä ihmettelin ja sanoin että pyöräsuojasta voi lainata käsikäyttöistä, löi luurin korvaan😅

    • Anonyymi

      Yritys hakee jatkuvasti "ammattimiehiä", osaavat kaverit ei käy, vaan täytyy olla vuosien kokemus.

      • Anonyymi

        Kävin haastattelussa ja se palkka mitä tarjoavat tuolla on sellainen että ammattimiestä ei saa tuolla palkalla.


    • Anonyymi

      Meillä eilen kävi joku vartija LÄNNEN KIINTEISTÖPALVELU firmasta 2h odottelun jälkeen avaamassa oven. Hän myös vaati ”korrektia käytöstä”…. Normaali puhe oli hänelle liikaa. Ihan epästabiili ihminen… Saatana että on mennyt maailma kummalliseks, että kotiavaimia ja kotiovenavauksia hallitsee tänäpäivänä epästabiili natsiyhtiö 😂

    • Anonyymi

      KAIKKI KADULTA OHJATAAN HUOLTOMIES-KOULUTUKSEEN! Sen takia siellä on tällasia ihmisiä… Ovat niiin ylpeitä kun osaavat lampun vaihtaa. 😂 TÄTÄ ASIAA TÄYTYY EHDOTTOMASTI JULKITUODA! Asukkaiden avaimet EI KUULU EPÄSTABIILEILLE IHMISILLE, saatika henkilöllisyystodistuksien tarkastaminen… Suomessa on tällainen(kin) epäkohta. Ite oon pettynyt muutenkin koko Suomeen… Kuka vittu tällasta persereikää haluaa asuttaa näillä verorahoilla!

    • Anonyymi

      VIDEOIKAA TÄSTÄ LÄHTIEN KAIKKI LÄNNEN KIINTEISTÖPALVELUN TOIMINNAT! Omassa kotonaan videointi on sallittu, kun oveensa kiinnittää tarran jossa lukee ”asunnossa videovalvonta”. Tämän jälkeen JULKISEKSI kaikki asiattomat tapahtumat! En tiedä millä lihaksilla se Lännen Kiinteistöpalvelu potkii eteenpäin, mutta JULKINEN HÄPEÄ tuon perseilyn tulee kuitenkin vihdoin lopettamaan, niin lännen kiinteistöpalvelulta, kuin kaikilta niiltä jotka tällaisia toimijoita puoltaa kiinteistöissään, ja yhteiskunnassa noin yleisesti.

    • Anonyymi

      Huoltomieheksi ei ainakaan tänne kannata hakea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe