12.08.12. helsinki katsomo A 12, RIVI 16

girl gone wild

kiitos aivan vatusti sinä leveäperseinen ruma akka joka seisoit ja kuvasit mun edessä niin etten nähnyt mitään ja jouduin istumaan portailla. Et sitten pyynnöstä huolimatta suostunut istumaan alas. Jos haluut stondata keikalla, maksa 3 kertaa vähemmän ja osta kenttälippu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maksoin jotain 152€ ja jouduin kattoo sun leveetä persettäs. Hitto että olit ruma nainen.

7

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä nautin..

girl gone wild
      with an attitude
      fake tits
      and a nasty mood

• madonnaaa
    • 10+112

Joo, itse jouduin katselemaan keski-ikäisen naisen "tanssimista" :D

• Aapo RIchie

Kyllä tuolla katsomossa tuntui olevan muutama NIIN FIILIKSISSÄ, ETTÄ ON PAKKO BAILATA!?! En myös ymmärrä, miksi tulaan istumapaikoille seisomaan ja heilumaan, kun kentällä se olisi enemmän kuin pakollista ja ennenkaikkea LUVALLISTA. Itse kyllä aika tiukasti käskin eräänkin bailaajan istua, sillä sen verran leveyttä (MITÄ SE ANU SAAGIM SANOIKAAN!!!) oli, ettei mitään takaa nähnyt.

• hedero

Parasta koko keikalla oli, että edes osa yleisöstä tanssi. Ei stadionillakaan tarvitse istua kuin kirkon penkillä, vaikka istumapaikan olisi ostanutkin.

Itse kylläkin pidin takamukseni kiinni penkissä, mutta omakin fiilis kohosi, kun sai nähdä kaikenlaisia kehoja tanssahtelemassa. Hauskaa ja rentoa! Hyvä likat!

• dgfgfgffgfgfs

Suosittelen näille istujille kirkkokonsertteja.

Niissä ei tanssiminen häiritse.

Itse lopetin isot konsertit tunnelman puutteen vuoksi. Pitää istua paikallaan.

• leveäääääääääääää

Saagim sanoi kyllä että huomasi suomalaisten naisten leveät olemukset ja monet mussuttivat makkaraa karkkia.....
      huomasin aivan saman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      71
      7448
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      71
      7186
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      152
      5886
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4827
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3780
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3417
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3348
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2833
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2442
    Aihe