Alanyaan menijöitä 3.9.?

Döner

Menossa AI-matkalle ensimmäistä kertaa ja ylipäätään menossa Turkkiin ensimmäistä kertaa. Onko ajankohta millainen turistirysän osalta ja onko ylipäätään muita suomalaisia menossa?

10

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0685286

Syyskuun alusta suomalaisten määrä tippuu , mutta ennen kaikkea ns. laatu muuttuu. Eli lapsiperheet ja teinit katoavat koska koulut ovat alkaneet, ja tilalle tulee varttuneempaa matkailijaa.

• kippis ja tervemenoa

Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...

• Pysyykö kuitenkin
        kippis ja tervemenoa kirjoitti:

Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...

hutsujen määrä vakiona?

• guprelius

35: 100:taan.

• Döner

Yesh! Itselleni on parempi, että on vähemmän lapsia pyörimässä altailla yms. Heh, hieman onnekkaasti kävi siis. Känniääliöt ei haittaa kunhan eivät minulle tule örveltämään. Voisin sanoa, että taidan kiertää muut suomalaiset kaukaa :D jospa muut eurooppalaiset tarjoaisivat parempaa seuraa...

• Seinäjoki

Minä menen

• VihaanSuomalaisiaValkois

Minäkin kierrän suomalaiset tosi kaukaa.
        Muutin sen takia Turun Varissuolle etten suomalaisiin törmäisi.
        Rakastan muslimeita koska ne eivät ryyppää. Muita huumeita kyllä vetävät verkot tötteröllä.

• Döner

Sain tippurin hotellin uima-altaan vedestä ja jouduin sairaalaan ruokamyrkytyksen takia.
      Alanya oli paska mesta.
      Ei enää ikinä sinne.

• Ostin menolipun omalle altaalle takaisin.
      Vältettävä saksalaisia ja suomalaisia,alle 50vuotiaita.

• hähähäähähäääää

Vanheneva homo on säälittävä näky.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 133
      3688
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      81
      3193
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2406
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      241
      2320
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2196
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      949
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe