Menossa AI-matkalle ensimmäistä kertaa ja ylipäätään menossa Turkkiin ensimmäistä kertaa. Onko ajankohta millainen turistirysän osalta ja onko ylipäätään muita suomalaisia menossa?
Alanyaan menijöitä 3.9.?
10
422
Vastaukset
- 0685286
Syyskuun alusta suomalaisten määrä tippuu , mutta ennen kaikkea ns. laatu muuttuu. Eli lapsiperheet ja teinit katoavat koska koulut ovat alkaneet, ja tilalle tulee varttuneempaa matkailijaa.
- kippis ja tervemenoa
Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...
- Pysyykö kuitenkin
kippis ja tervemenoa kirjoitti:
Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...
hutsujen määrä vakiona?
- guprelius
35: 100:taan.
- Döner
Yesh! Itselleni on parempi, että on vähemmän lapsia pyörimässä altailla yms. Heh, hieman onnekkaasti kävi siis. Känniääliöt ei haittaa kunhan eivät minulle tule örveltämään. Voisin sanoa, että taidan kiertää muut suomalaiset kaukaa :D jospa muut eurooppalaiset tarjoaisivat parempaa seuraa...
- Seinäjoki
Minä menen
- VihaanSuomalaisiaValkois
Minäkin kierrän suomalaiset tosi kaukaa.
Muutin sen takia Turun Varissuolle etten suomalaisiin törmäisi.
Rakastan muslimeita koska ne eivät ryyppää. Muita huumeita kyllä vetävät verkot tötteröllä.
- Döner
Sain tippurin hotellin uima-altaan vedestä ja jouduin sairaalaan ruokamyrkytyksen takia.
Alanya oli paska mesta.
Ei enää ikinä sinne. Ostin menolipun omalle altaalle takaisin.
Vältettävä saksalaisia ja suomalaisia,alle 50vuotiaita.- hähähäähähäääää
Vanheneva homo on säälittävä näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346