Menossa AI-matkalle ensimmäistä kertaa ja ylipäätään menossa Turkkiin ensimmäistä kertaa. Onko ajankohta millainen turistirysän osalta ja onko ylipäätään muita suomalaisia menossa?
Alanyaan menijöitä 3.9.?
10
446
Vastaukset
- 0685286
Syyskuun alusta suomalaisten määrä tippuu , mutta ennen kaikkea ns. laatu muuttuu. Eli lapsiperheet ja teinit katoavat koska koulut ovat alkaneet, ja tilalle tulee varttuneempaa matkailijaa.
- kippis ja tervemenoa
Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...
- Pysyykö kuitenkin
kippis ja tervemenoa kirjoitti:
Asialliset lapsiperheet vähenevät, tilalle tulee entistä enemmän kaiken maailman örveltäjiä ja känniääliöitä...
hutsujen määrä vakiona?
- guprelius
35: 100:taan.
- Döner
Yesh! Itselleni on parempi, että on vähemmän lapsia pyörimässä altailla yms. Heh, hieman onnekkaasti kävi siis. Känniääliöt ei haittaa kunhan eivät minulle tule örveltämään. Voisin sanoa, että taidan kiertää muut suomalaiset kaukaa :D jospa muut eurooppalaiset tarjoaisivat parempaa seuraa...
- Seinäjoki
Minä menen
- VihaanSuomalaisiaValkois
Minäkin kierrän suomalaiset tosi kaukaa.
Muutin sen takia Turun Varissuolle etten suomalaisiin törmäisi.
Rakastan muslimeita koska ne eivät ryyppää. Muita huumeita kyllä vetävät verkot tötteröllä.
- Döner
Sain tippurin hotellin uima-altaan vedestä ja jouduin sairaalaan ruokamyrkytyksen takia.
Alanya oli paska mesta.
Ei enää ikinä sinne. Ostin menolipun omalle altaalle takaisin.
Vältettävä saksalaisia ja suomalaisia,alle 50vuotiaita.- hähähäähähäääää
Vanheneva homo on säälittävä näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212375- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉821000Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942