Mistähän moinen johtuu? Kun kaasua painaa niin alkaa kuulua sihinää. Kun jalan jättää vakaaksi ei kuulu mitään. Ainoastaan kierroksia lisätessä sihisee. Britti Carina E -97
Kierroksia nostaessa kuuluu sihinää
SihinäSuhina
1
137
Vastaukset
- Jyan
Itse uusin jokin aika sitten ruiskusuuttimia. Samalla tuli uusitua ruiskujen tiivisteet jotka on lohkossa kiinni. Eipä kuulunut sihinää enää sieltä. Ilmeiseti oli tiivisteet jo niin kovia ja väljiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184121- 393888
- 223610
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****242968- 852025
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361972Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2631914Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171707Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2281380Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.221192