niin..
Mistä halvalla vesijäähdytys laitteet?
4
840
Vastaukset
- Pazi
Jos ei ole peukalo keskellä kämentä niin tee itse.
mulla tuli maksamaan noin 40e.
Siitä oli pumppu noin 30e. Romuttamolta Auton kenno letkut paikallisesta halpahalista
ite teet blokin niin ei tuu hintaa paljon.
http://koti.mbnet.fi/pasi1980/blokki.htm
pari kuvaa blokista ja kennosta- antti
olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.
tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!
nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.
itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.
terv.
antti - Jaska
antti kirjoitti:
olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.
tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!
nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.
itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.
terv.
anttisaattaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074056
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301622- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251306Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121160Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1001158- 391142
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291103Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91052