niin..
Mistä halvalla vesijäähdytys laitteet?
4
862
Vastaukset
- Pazi
Jos ei ole peukalo keskellä kämentä niin tee itse.
mulla tuli maksamaan noin 40e.
Siitä oli pumppu noin 30e. Romuttamolta Auton kenno letkut paikallisesta halpahalista
ite teet blokin niin ei tuu hintaa paljon.
http://koti.mbnet.fi/pasi1980/blokki.htm
pari kuvaa blokista ja kennosta- antti
olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.
tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!
nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.
itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.
terv.
antti - Jaska
antti kirjoitti:
olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.
tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!
nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.
itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.
terv.
anttisaattaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962