Mistä terminaalista

rampe---

lähtee lennot sinne Thaimaaseen kun pojat puhuvat millon mistäkin terminaalista. Uskallanko varata edes koko matkaa jos eksyn heti Hesassa. Apua ja kiitos, aasiallisia vastauksia.

9

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kestä

lähtee T2 terminaalista ja opasteet on hyvät...melkoinen matka portille eli varaa aikaa vähä 2tuntia. Ja jos Vantaalla jo eksyt niin miten sitten Bangkokissa...on 10 x suurempi lentoasema...kylläkin hyvät opasteet sielläkin...

• rampe---

Tuntu jo vähän aikaa helpommalta mutta se Bangkokin pää arveluttaa jotenka jätän reissun väliin. Käynpähän sitte joku toinen kerta jonku konkarin mukana. Kiitos realistisesta vastauksesta. Sawadee kha. Dai mai? Mai Dai!

• 17+17

Elä hyvä ihminen ressaa moisen takia. Seutulan kentällä on riittävän isolla kirjoitettu seiniin ja kattoon. Jos vaan sinulla on tiedossa tai muistissa mistä terminaalista olisi tarkoitus lähteä. Suvarnabumissa on vaan metrejä enemmän mutta silti helppo suunnistaa kun katselee maamerkkejä (opasteita). Ja eihän se ole häpeä jos kysyy neuvoa. Kentillä on paljon virkailijoita ja kysy vaikka kioskin pitäjältä niin hekin antaa pian oikean suunnan. Rohkeasti vaan matkaan.

• näin epäilen

siellä ei vaan savolla pärjää....

• rampe---
        näin epäilen kirjoitti:

siellä ei vaan savolla pärjää....

Testasin Suomi24 lukijoitten älykkyysosamäärää.

Nämä muutamat AASIallisia vastauksia antaneet tollukat ottivat leikkiviestini todesta....

Voi pyhä yksinkertaisuus!

• heh heh
        rampe--- kirjoitti:

Nämä muutamat AASIallisia vastauksia antaneet tollukat ottivat leikkiviestini todesta....

just joo

• naukkis
        rampe--- kirjoitti:

No julkista nyt tämän kattavan otoksen perusteella se osamäärä. Taidat itse lukeutua johonkin ryhmään tollukoista. Mielestäni sait kerrankin asiallisia vastauksia asialliseen kysymykseen. Et varmaan arvaa kuinka monella, vähemmän kenttiä kolunneella, on hieman jännitystä oikean reitin löytymisessä matkan aikana.

• rampe---
        naukkis kirjoitti:

No julkista nyt tämän kattavan otoksen perusteella se osamäärä. Taidat itse lukeutua johonkin ryhmään tollukoista. Mielestäni sait kerrankin asiallisia vastauksia asialliseen kysymykseen. Et varmaan arvaa kuinka monella, vähemmän kenttiä kolunneella, on hieman jännitystä oikean reitin löytymisessä matkan aikana.

Naukkis-neropatti älähti. Ettet vaan olisi noussut ylös aamulla keskijalalla.

• JUO hIRWIN

MENE :

Kesälomalle Seutulaan
      Valtion täysihoitolaan
      Suomihan on suuri urheilumaa
      Siis kaikki terveydeksi kuokkimaan

Toiset juo lomallansa shamppanjaa
      Minä vain teetä ja manikkaa
      Toiset makaa puoleen päivään vuoteissaan
      kun minä lähden joka aamu kuudelta kuokkimaan

Kesälomalle Seutulaan
      Valtion täysihoitolaan
      Suomihan on suuri urheilumaa
      Siis kaikki terveydeksi kuokkimaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4689
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1130
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1033
    Aihe