Tietääkö kukaan keikkaileeko Eila Pienimäki? Mitään varsinaista keikkalistaa en löydä. Ohjelmatoimiston listoilla kyllä näkyy olevan, mutta keikoista kaipaisin päivämääriä ja paikkakuntia.
Onko joku joskus ollut hänen keikallaan? Keikkamuistoja olisi kiva kuulla.
Eila Pienimäen keikat?
3
1493
Vastaukset
- Luona vanhan veräjän
Olin vuosi sitten keikalla Ikaalisissa Vihreillä Niityillä tai se oli ennemminkin oma konsertti. Laulaa edelleen upeasti ja olemus on entisellään. Todella ajaton esiintyjä ja todella lämpimän tuntuinen ihminen ne muutamat kerrat kun olen saanut tavata. Taitaa aika harvakseltaan keikkailla nykyään.
- Jorma.K
Kyllä keikkailee edelleen..tulossa SUURI KONSERTTI 60v. Estraadilla Jämi-Areenalla 24.2.2019 klo 19.00
Ota yhteyttä Jorma 0400 732 942 niin kerron enemmän.. - Anonyymi
Eila Pienimäki on Toivo Kärjen tallista. Ikivihreä menestyjä, selätti rintasyövänkin
silti jaksaa edelleen laulaa. Paras kappale on Vanhan Veräjän luona vuodelta 1959.
Eila on nuorekas esiintyjä ja sydämellinen. On ollut Radio Robin Hoodin ohjelmissa.
Eila tykkää joulusta, on tosi jouluihminen. Kaikkea hyvää taitavalle laulajalle ja hänen
faneilleen. Jatka vielä hetkinen, niin tinki tulee täyteen! Vanhat tähdet kunniaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3003612Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841481
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.881228- 1431169
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951012Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212857Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777