Tietääkö kukaan keikkaileeko Eila Pienimäki? Mitään varsinaista keikkalistaa en löydä. Ohjelmatoimiston listoilla kyllä näkyy olevan, mutta keikoista kaipaisin päivämääriä ja paikkakuntia.
Onko joku joskus ollut hänen keikallaan? Keikkamuistoja olisi kiva kuulla.
Eila Pienimäen keikat?
3
1115
Vastaukset
- Luona vanhan veräjän
Olin vuosi sitten keikalla Ikaalisissa Vihreillä Niityillä tai se oli ennemminkin oma konsertti. Laulaa edelleen upeasti ja olemus on entisellään. Todella ajaton esiintyjä ja todella lämpimän tuntuinen ihminen ne muutamat kerrat kun olen saanut tavata. Taitaa aika harvakseltaan keikkailla nykyään.
- Jorma.K
Kyllä keikkailee edelleen..tulossa SUURI KONSERTTI 60v. Estraadilla Jämi-Areenalla 24.2.2019 klo 19.00
Ota yhteyttä Jorma 0400 732 942 niin kerron enemmän.. - Anonyymi
Eila Pienimäki on Toivo Kärjen tallista. Ikivihreä menestyjä, selätti rintasyövänkin
silti jaksaa edelleen laulaa. Paras kappale on Vanhan Veräjän luona vuodelta 1959.
Eila on nuorekas esiintyjä ja sydämellinen. On ollut Radio Robin Hoodin ohjelmissa.
Eila tykkää joulusta, on tosi jouluihminen. Kaikkea hyvää taitavalle laulajalle ja hänen
faneilleen. Jatka vielä hetkinen, niin tinki tulee täyteen! Vanhat tähdet kunniaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673