Ryanair karsii talveksi

9jved567

It's in the news everywhere,

Puolet Lappeenrannasta, yli puolet Tampesterista ja kaikki Turun lennot menee tauolle. Ryynär säästää pistämällä läjän bongoja talviteloille.

Tampereelta talven aikana viiteen kohteeseen, Lappeenrannasta yhteen ja Turustakin pääsee vanhaan tuttuun tapaan Wizzairillä Gdanskiin.

:D minkäs teet.. ottaja antaja kanan paskan kantaja kun on.

9

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fly or not fly

      Tämmösiä nää hupilentovirmat on, ei näiden varaan voi mitään menoja suunnitella etukäteen.

      • asdfghjkk

        Miksei voi halpisyhtiöiden kanssa menojaan suunnitella, sillä onhan niillä nyt vielä lentoja. Kuka muutenkaan suunnittelee menojaan puolta vuotta etukäteen, sillä minä en ainakaan tiedä, et mikä tilanne elämässä minulla on puolen vuoden päästä. Nyt suunnittelen menoa lokakuun lopulla Lontooseen, mutta vielä en tiedä pystynkö olemaan silloin töistä pois.
        Täytyy nyt myös muistaa, että Turun lennot jatkuvat jälleen ensi maalis-huhtikuun vaihteessa.


      • gfhhdfh
        asdfghjkk kirjoitti:

        Miksei voi halpisyhtiöiden kanssa menojaan suunnitella, sillä onhan niillä nyt vielä lentoja. Kuka muutenkaan suunnittelee menojaan puolta vuotta etukäteen, sillä minä en ainakaan tiedä, et mikä tilanne elämässä minulla on puolen vuoden päästä. Nyt suunnittelen menoa lokakuun lopulla Lontooseen, mutta vielä en tiedä pystynkö olemaan silloin töistä pois.
        Täytyy nyt myös muistaa, että Turun lennot jatkuvat jälleen ensi maalis-huhtikuun vaihteessa.

        Jatkuvat tai sitten ei, tai jatkuvat ja loppuvat milloin Ryanairia huvittaa. Lennetään jos sattuu olemaan lentoja, mutta ainakin viimeistään Hesasta pääsee maailmalle Ryanairin koukeroista huolimatta.


    • Tietäjäheebo

      Lisää "markkinointirahaa" Turku ja Tampere niin kyllä lennot jatkuu.

    • - a

      tottakai voi suunnitella - jatkuvat lennot ovat olleet jo pitkään varattavissa. itse ostin uuden vuoden paluulennon ryanairilta jo kesäkuun puolessa välissä.

    • Tesu

      Onko missään mainittu paikkakuntia, joihin Tamperelta pääsee talvella?

    • oooooh

      Tässähän ei ole mitään uutta. Viisi reittiä oli Tampereelta myös edellisenä talvena. Kesäkaudella lennetään sitten taas enemmän.

    • - a

      Tampereelta kokeilun (tammikuun alku) perusteella voi ostaa lipun ainakin Lontooseen, Budapestiin, Bremeniin, Frankfurt-Hahniin ja Roomaan (Ciampino). Uutisissa puhuttiin viidestä reitistä eli lopetin kokeilun kun löysin nuo viisi.

      Viime vuonna talviaikatauluun lisättiin hiihtolomakaudeksi Milano (Bergamo), nyt sitä ei ainakaan vielä ollut varattavissa (tosin viime vuonna se lisättiin myöhemmin)

      • Lentäjän poika

        Tää on lopun alkua halppisyhtiöille. Onneksi häipyvät kohta kokonaan Suomen ilmatilasta. Veronmaksajien tuella tänne lentävät


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe