Moniin autoihin on korjauspeltejä saatavissa pintapellin kunnostukseen mutta lokasuojan kaaren sisempiä peltejä ei taida varaosana olla vaan ruostunut sisäkaari pitäisi korjata suorasta pellistä muotoilemalla mutta miten sellaisen taiteilee jos ulkopelti on jo leikattu pois eikä ole hajuakaan minne asti sisälokasuojan pitäisi ulottua osuakseen täsmälleen kohdalleen ulkopellin pistehitsisauman, L-reunan kanssa?
Pellin muotoilu muutenkin lienee hyvin haasteellista tähän kohtaan kun pellin tulisi olla pyöreä pituus ja leveys-suunnassa sekä reunassa jyrkkä L-taite johon pintapelti pistehitsataan. Tämä sauma pitäisi olla hyvin istuva ettei ruoste tuhoaisi heti uudenkin pellin, sauma pitäisi kotelosuojata sisäpuolelta sekä saumata jollain ulkopuoleltakin ja se kurakaaren hylly pitäisi pestä usein ettei kura seiso lahottamassa sitä.
Mitenkäs tällaiset paikat korjataan uudemmista kolariautoista, onko näitä sisälokasuojan "välipeltejä" ulko- ja sisälokasuojan välille saatavana uudempiin autoihin varaosana?
Takapyörän kaaren sisäreunan korjaaminen
ihmettelen vain
1
508
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Se ulkopelti on ensin laitettava väliaikaisesti kohdilleen, jotta saat muotoiltua oikeanlaisen sisäpellin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337