Haluaisin siis lapsen HUOM.haluaisin.Mieheni ja minä olemme 18 ja 23v ja minä käyn töissä ja palkkani on n.1200ekk josta vuokra jo 600e.Olen tottunut huolehtimaan lapsista pienestä pitäen eikä se huoletakkaan vaan pärjäisimmekö rahallisesti?Tiedän että pystyisimme tarjoamaan kaiken lapselle tarvittavan henkisesti ja fyysisesti, mutta entäs vaatteet,ruoka ja vaipat?Mitä tukia saisin työskentelevänä kun mies opiskelee?Haluaisimme lapsen todella kovasti, suhteemmekin kun on vakaa ja minulla VAKITUINEN työpaikka mutta onko se mahdollista?
Kiitos tuhannesti vastauksista!
Miten selviäisin lapsen kanssa?
4
142
Vastaukset
- mimzeli
Minun mielestäni väärä käsitys että lapsen voi hankkia vasta tietyssä tilanteessa :D eriasia tietty narkomaani/alkoholisti nainen. Minä olen yksin odottava (minusta riippumattomista syistä), 18-vuotta, tuleva yh ja minulla on ollut jo pitkään kaikki tarvittava lasta varten. Tottakai asiaa auttaa maailman ihanimmat vanhemmat jotka ovat auttaneet valmistautumaan enemmän kuin tarpeeksi, mutta kyllä sitä pärjää tilanteessa kuin tilanteessa kunhan tahtoa löytyy.
- Syntynyt äidiksi
Kiitos sinulle vastauksestasi mimzeli :) Kysyin kysymystä lähinnä miehen takia koska tiedän pärjääväni lapsen kanssa.Mies vain on tottunut saamaan kaiken kun on rikkaasta perheestä ja nyt häntä pelottaa se miten pärjäisimme minun tuloillani.Äitini synnytti minut 17vuotiaana joten jos hän pärjäsi, niin pärjään minäkin.Jos miehenikin tosissaan haluaa lapsen kanssani (itse olen 100%varma ja asiaa pitkään harkinnut ja haluan edelleen) niin kyllä kaikki järjestyy!Kiitos että valoit uskoa minuun
- Äidiksi kasvanut
En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.
- Mimzeli
Äidiksi kasvanut kirjoitti:
En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.
Ikinä kun sekään ei ole varmaa että mies sen tosissaan haluaa. Aina on miehiä jotka osaavat esittää ja manipuloida (: Oman kokemuksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446