Miten selviäisin lapsen kanssa?

Syntynyt äidiksi

Haluaisin siis lapsen HUOM.haluaisin.Mieheni ja minä olemme 18 ja 23v ja minä käyn töissä ja palkkani on n.1200ekk josta vuokra jo 600e.Olen tottunut huolehtimaan lapsista pienestä pitäen eikä se huoletakkaan vaan pärjäisimmekö rahallisesti?Tiedän että pystyisimme tarjoamaan kaiken lapselle tarvittavan henkisesti ja fyysisesti, mutta entäs vaatteet,ruoka ja vaipat?Mitä tukia saisin työskentelevänä kun mies opiskelee?Haluaisimme lapsen todella kovasti, suhteemmekin kun on vakaa ja minulla VAKITUINEN työpaikka mutta onko se mahdollista?

Kiitos tuhannesti vastauksista!

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimzeli

      Minun mielestäni väärä käsitys että lapsen voi hankkia vasta tietyssä tilanteessa :D eriasia tietty narkomaani/alkoholisti nainen. Minä olen yksin odottava (minusta riippumattomista syistä), 18-vuotta, tuleva yh ja minulla on ollut jo pitkään kaikki tarvittava lasta varten. Tottakai asiaa auttaa maailman ihanimmat vanhemmat jotka ovat auttaneet valmistautumaan enemmän kuin tarpeeksi, mutta kyllä sitä pärjää tilanteessa kuin tilanteessa kunhan tahtoa löytyy.

    • Syntynyt äidiksi

      Kiitos sinulle vastauksestasi mimzeli :) Kysyin kysymystä lähinnä miehen takia koska tiedän pärjääväni lapsen kanssa.Mies vain on tottunut saamaan kaiken kun on rikkaasta perheestä ja nyt häntä pelottaa se miten pärjäisimme minun tuloillani.Äitini synnytti minut 17vuotiaana joten jos hän pärjäsi, niin pärjään minäkin.Jos miehenikin tosissaan haluaa lapsen kanssani (itse olen 100%varma ja asiaa pitkään harkinnut ja haluan edelleen) niin kyllä kaikki järjestyy!Kiitos että valoit uskoa minuun

      • Äidiksi kasvanut

        En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.


      • Mimzeli
        Äidiksi kasvanut kirjoitti:

        En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.

        Ikinä kun sekään ei ole varmaa että mies sen tosissaan haluaa. Aina on miehiä jotka osaavat esittää ja manipuloida (: Oman kokemuksen kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe