Haluaisin siis lapsen HUOM.haluaisin.Mieheni ja minä olemme 18 ja 23v ja minä käyn töissä ja palkkani on n.1200ekk josta vuokra jo 600e.Olen tottunut huolehtimaan lapsista pienestä pitäen eikä se huoletakkaan vaan pärjäisimmekö rahallisesti?Tiedän että pystyisimme tarjoamaan kaiken lapselle tarvittavan henkisesti ja fyysisesti, mutta entäs vaatteet,ruoka ja vaipat?Mitä tukia saisin työskentelevänä kun mies opiskelee?Haluaisimme lapsen todella kovasti, suhteemmekin kun on vakaa ja minulla VAKITUINEN työpaikka mutta onko se mahdollista?
Kiitos tuhannesti vastauksista!
Miten selviäisin lapsen kanssa?
4
145
Vastaukset
- mimzeli
Minun mielestäni väärä käsitys että lapsen voi hankkia vasta tietyssä tilanteessa :D eriasia tietty narkomaani/alkoholisti nainen. Minä olen yksin odottava (minusta riippumattomista syistä), 18-vuotta, tuleva yh ja minulla on ollut jo pitkään kaikki tarvittava lasta varten. Tottakai asiaa auttaa maailman ihanimmat vanhemmat jotka ovat auttaneet valmistautumaan enemmän kuin tarpeeksi, mutta kyllä sitä pärjää tilanteessa kuin tilanteessa kunhan tahtoa löytyy.
- Syntynyt äidiksi
Kiitos sinulle vastauksestasi mimzeli :) Kysyin kysymystä lähinnä miehen takia koska tiedän pärjääväni lapsen kanssa.Mies vain on tottunut saamaan kaiken kun on rikkaasta perheestä ja nyt häntä pelottaa se miten pärjäisimme minun tuloillani.Äitini synnytti minut 17vuotiaana joten jos hän pärjäsi, niin pärjään minäkin.Jos miehenikin tosissaan haluaa lapsen kanssani (itse olen 100%varma ja asiaa pitkään harkinnut ja haluan edelleen) niin kyllä kaikki järjestyy!Kiitos että valoit uskoa minuun
- Äidiksi kasvanut
En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.
- Mimzeli
Äidiksi kasvanut kirjoitti:
En minä muuta kuin, että teet tulevalle lapsellesi suuren palveluksen, kun maltat odottaa niin kauan, että miehesikin 100%:sti haluaa lapsen kanssasi.
Ikinä kun sekään ei ole varmaa että mies sen tosissaan haluaa. Aina on miehiä jotka osaavat esittää ja manipuloida (: Oman kokemuksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657