kirjanpitäjä hakusessa

pertsa

Nyt jos jollain olisi vinkata oikeasti luotettava kirjanpitäjä pienyrittäjälle niin olisin kovin kiitollinen!!!! Nykyinen on aiheuttanut jo niin paljon harmaita hiuksia, että asialla olisi kiire!! Pori/lähikunnat kiitos!

68

6777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T:mi

      Sama oli mullakin ennen. Nyt Sanbon oy, Eteläkauppatori. Suosittelen, vaihdoin tänä vuonna sinne.

      • Anonyymi

        Nää on kyllä hankalia postauksia, kun koskaan ei tiedä kehuuko joku omaa firmaansa vai haukkuuko kilpailijaa. Voi olla aitokin, tiedä näistä. Itse en näihin postauksiin luottaisi.


    • pertsa

      Kiitos tästä vastauksesta, mutta onko tosiaan näin että hyvät kirjanpitäjät ovat näin maan alla?!?!?!?! Mistään ei tunnu saavan vinkkiä, eikä ketään tiedä mitn.... Onko näistä jokin rekisteri?????

      • Anonyymi

        Kysele Harjavallasta.
        Heillä on joku lahjakkuus siellä, joka on hoitanut myös kaupungin kirjanpitoa jo yli 20 vuotta.
        Hyvin hoideltu kirjanpito yrittäjälle takaa ettei käyttövara lopu koskaan.


    • T:mi

      Ilmeisesti, mulla edellinen ihan pihalla verotustakin korjattiin 3 kertaa 5 vuotta takautuvasti. Lisäksi muija kohteli kuin sontakasaa, vaikka minä luullakseni se asiakas olin :)
      En tiedä mistään rekistereistä, mutta nyt on hyvä ja asiallinen, tämä Sanbon oy, pistäydy, tai soita sinne.

      • Yritys on KY

        Minäkin haluaisin löytää asiallisen kirjanpitäjän. Tilitoimistot joita olen käyttänyt ovat jokainen pettäneet. Esim. 1 asiakkaan yritys, kirjanpidosta laskutettiin 1 kaudelta yli 4000 euroa ja silti se ei ollut oikein tehty. Mitään neuvontaa tai muuta ei koskaan saa yhdeltäkään, rahastetaan vaan. Kun arvostelin systeemiä niin kesken kauden ilmoitettiin että emme enää tee mitään, hakekaa tositteenne pois. Nyt olen pulassa! minulla ei ole koneita tai mitään muuta kuin paperia ja kynä ja kaikki tilitoimiston jäljiltä sekaisin. Mitä teen? Tällaista on pienyrittäjän elämä,


      • KTM.
        Yritys on KY kirjoitti:

        Minäkin haluaisin löytää asiallisen kirjanpitäjän. Tilitoimistot joita olen käyttänyt ovat jokainen pettäneet. Esim. 1 asiakkaan yritys, kirjanpidosta laskutettiin 1 kaudelta yli 4000 euroa ja silti se ei ollut oikein tehty. Mitään neuvontaa tai muuta ei koskaan saa yhdeltäkään, rahastetaan vaan. Kun arvostelin systeemiä niin kesken kauden ilmoitettiin että emme enää tee mitään, hakekaa tositteenne pois. Nyt olen pulassa! minulla ei ole koneita tai mitään muuta kuin paperia ja kynä ja kaikki tilitoimiston jäljiltä sekaisin. Mitä teen? Tällaista on pienyrittäjän elämä,

        Satakunnassa yli 200 kirjanpito firmaa. Varmasti löydät itsellesi mieluisan.


      • kerran pettynyt
        Yritys on KY kirjoitti:

        Minäkin haluaisin löytää asiallisen kirjanpitäjän. Tilitoimistot joita olen käyttänyt ovat jokainen pettäneet. Esim. 1 asiakkaan yritys, kirjanpidosta laskutettiin 1 kaudelta yli 4000 euroa ja silti se ei ollut oikein tehty. Mitään neuvontaa tai muuta ei koskaan saa yhdeltäkään, rahastetaan vaan. Kun arvostelin systeemiä niin kesken kauden ilmoitettiin että emme enää tee mitään, hakekaa tositteenne pois. Nyt olen pulassa! minulla ei ole koneita tai mitään muuta kuin paperia ja kynä ja kaikki tilitoimiston jäljiltä sekaisin. Mitä teen? Tällaista on pienyrittäjän elämä,

        Harmi ettei voi nimellä vinkata minne ei ainakaan kannata mennä asiakkaaksi. Omalta en saanut muuta kuin rahanmenoa ja huimia jälkiveroja ennen kun vaihdoin parempaan.

        Seuraavalta sain neuvoja ja ohjeita puolet halvemmalla.


      • antaa tulla
        kerran pettynyt kirjoitti:

        Harmi ettei voi nimellä vinkata minne ei ainakaan kannata mennä asiakkaaksi. Omalta en saanut muuta kuin rahanmenoa ja huimia jälkiveroja ennen kun vaihdoin parempaan.

        Seuraavalta sain neuvoja ja ohjeita puolet halvemmalla.

        Kukas sen kieltää? SIis jos kerrot tosiasioita, etkä valheita.

        Eihän totuus pala tulessakaan!


    • MInä tykkään

      Balanssi on ainut oikea paikka hoitaa noita asioita. Muut voit unohtaa.

      • miksi muka Balanssi?

        Makuasia. Koko Porin torin ympäristö on yhtä tilitoimistoa:

        Löytyy:

        - 1. Accounting
        - Econia
        - Balanssi

        jne.

        Ei tarvitse kauppatorin laidalta positua, niin löytyy tilitoimistoa joka makuun.


      • AsioitaSeuraava

        Balanssilla on todella kova vaihtuvuus. Mistähän johtuu, onko työilmapiiri tulehtunut? Isännöinti puoli kasvanut kuin sienet sateella hallitsemattomasti (merikarvia-pori akselilla).

        Oma veikkaukseni on että viiden vuoden sisällä pyörät päin taivasta!


      • Sivusta.Seuraava
        AsioitaSeuraava kirjoitti:

        Balanssilla on todella kova vaihtuvuus. Mistähän johtuu, onko työilmapiiri tulehtunut? Isännöinti puoli kasvanut kuin sienet sateella hallitsemattomasti (merikarvia-pori akselilla).

        Oma veikkaukseni on että viiden vuoden sisällä pyörät päin taivasta!

        Balanssilla on tosi kova vaihtuvuus, lähes ennennäkemätön. Siellä on, miten sanoisi ystävällisesti, erikoinen työilmapiiri. Tämä siis sisäpiiritietona. Sen tarkemmin en näe tarvetta käsitellä asiaa. En myöskään näe, että oman subjektiivisen mielipiteen kertomisessa olisi mitään laitonta. Balanssin työilmapiiri on epämiellyttävä ja ahdistava -> suuri vaihtuvuus työntekijöissä johtuu vain ja ainoastaan siitä.

        Ydinhenkilöinä siellä ovat äiti ja poikansa sekä "pääkirjanpitäjä", mutta tämän kolmikon lisäksi on vaikea nähdä, että siellä kukaan normaali ihminen yli puolta vuotta viihtyy.

        Sen verran on toiminta paisunut, että eivät he pysty hoitamaan asiakkaita kunnolla. Taloyhtiöille voi vastaavasti sanoa, että sitä saa mitä tilaa: jos joku on kuukausihinnaltaan polkuhintoja tarjoava firma, niin ei sieltä paljon voi odottakaan palvelua saavansa. Asiakkaille vinkiksi: kannattaa kysyä montako taloyhtiötä yhdellä isännöitsijällä on hoidettavana. Jos vastaus on yli 25 kpl, kannattaa kiertää sellainen isännöintitoimisto kaukaa. Ihan oikeasti.


      • Anonyymi

        Tänä päivänä 2023 en luottaisi Balanssiin.


    • rölömsääh

      penii dasdfokaosd!

    • Kermiitti

      Balanssi se meidänkin putiikin hoitaa. Eikä ole ollut valittamista. Paperit kulkevat nopeasti ja asioista keskustellaan.
      Myös neuvoja olen saanut näin uutena yrittäjänä hyvin.

      Huonoa kirjanpitoa olen kuullut olevan Harmaalinnassa. Itsellä ei siis kokemusta heistä, mutta muilta yrittäjiltä saanut kehotuksen välttää tätä puljua.

      • Ba Ba Balanssi

        Omat työntekijätkö täällä jaksavat kehua?

        Menkää jo lapset nukkumaan! 8 tunnin kuluttua alkaa uusi työpäivä!


      • Kermiitti
        Ba Ba Balanssi kirjoitti:

        Omat työntekijätkö täällä jaksavat kehua?

        Menkää jo lapset nukkumaan! 8 tunnin kuluttua alkaa uusi työpäivä!

        Hehee. Juuei minun matikkapäällä kauaa työskennellä tilitoimistossa. Kunhan annoin tunnustusta hyvästä työstä. Siinä ei kai ole mitään väärää?

        Ja kai sitä omatkin saisivat kehua. Sen verran tasokkaampaa palvelua kuin toisilla.


      • mitäpä moisesta
        Kermiitti kirjoitti:

        Hehee. Juuei minun matikkapäällä kauaa työskennellä tilitoimistossa. Kunhan annoin tunnustusta hyvästä työstä. Siinä ei kai ole mitään väärää?

        Ja kai sitä omatkin saisivat kehua. Sen verran tasokkaampaa palvelua kuin toisilla.

        Mitäpä jos omilla työntekijöillä ei ole syytä kehua?

        Toisaalta harvaa asiakasta jaksaa kiinnostaa, millainen yritys on työpaikkana, työntekijän näkökulmasta. Tämä siis liittyen mihin tahansa yritykseen toimialasta riippumatta.

        Vai väitätkö, että sinua oikeasti kiinnostaa, miten esim. käyttämäsi tilitoimisto kohtelee työntekijöitään?

        Valitettavan harva asiakas funtsii yritystä tällaisesta näkökulmasta. Kiinnostaako sinua oikeasti se, mitä tapahtuu kulisseissa, vai se, millaisen tuotteen tai palvelun sinä koet saavasi? Haluatko esim. ravintolassa asioidessasi edes tietää, mitä keittiössä tapahtui? Tai mitä autollesi tehtiin huollossa (tai ei tehty)?


      • rahalle vastinetta
        mitäpä moisesta kirjoitti:

        Mitäpä jos omilla työntekijöillä ei ole syytä kehua?

        Toisaalta harvaa asiakasta jaksaa kiinnostaa, millainen yritys on työpaikkana, työntekijän näkökulmasta. Tämä siis liittyen mihin tahansa yritykseen toimialasta riippumatta.

        Vai väitätkö, että sinua oikeasti kiinnostaa, miten esim. käyttämäsi tilitoimisto kohtelee työntekijöitään?

        Valitettavan harva asiakas funtsii yritystä tällaisesta näkökulmasta. Kiinnostaako sinua oikeasti se, mitä tapahtuu kulisseissa, vai se, millaisen tuotteen tai palvelun sinä koet saavasi? Haluatko esim. ravintolassa asioidessasi edes tietää, mitä keittiössä tapahtui? Tai mitä autollesi tehtiin huollossa (tai ei tehty)?

        "Haluatko esim. ravintolassa asioidessasi edes tietää, mitä keittiössä tapahtui?"
        Nyt kun mainitsit niin kyllä, erityisesti ravintolan keittiön puuhat kiinnostaa ja varmuus siitä ettei kokki kaiva persläpeään ennen ruokani valmistamista tai onanoi salaattiin.
        Myös tilitoimistoissa kiinnostaa työntekijöiden rehellisyys,ammattitaito ja niin edespäin.Viinaanmenevä moniongelmainen ei oikein ole se jota asiakas ensimmäisenä tahtoo asioitaan hoitamaan.Ja kyllä, tahdon tietää prikulleen mitä autolleni huollossa tehdään jotta tiedän mistä maksan ja mistä en.
        Huonoja kusetusyrittäjiä kun on olemassa nimenomaan siksi ettei ihmisiä kiinnosta asiat.Kaikki maksavat laskun tuosta vaan vaatimatta tietoa mitä sen rahan eteen on tehty autokorjaamolla ja varmentamatta asioita itse.
        Tyhmä maksaa siis enemmän.


      • mitäpä moisesta
        rahalle vastinetta kirjoitti:

        "Haluatko esim. ravintolassa asioidessasi edes tietää, mitä keittiössä tapahtui?"
        Nyt kun mainitsit niin kyllä, erityisesti ravintolan keittiön puuhat kiinnostaa ja varmuus siitä ettei kokki kaiva persläpeään ennen ruokani valmistamista tai onanoi salaattiin.
        Myös tilitoimistoissa kiinnostaa työntekijöiden rehellisyys,ammattitaito ja niin edespäin.Viinaanmenevä moniongelmainen ei oikein ole se jota asiakas ensimmäisenä tahtoo asioitaan hoitamaan.Ja kyllä, tahdon tietää prikulleen mitä autolleni huollossa tehdään jotta tiedän mistä maksan ja mistä en.
        Huonoja kusetusyrittäjiä kun on olemassa nimenomaan siksi ettei ihmisiä kiinnosta asiat.Kaikki maksavat laskun tuosta vaan vaatimatta tietoa mitä sen rahan eteen on tehty autokorjaamolla ja varmentamatta asioita itse.
        Tyhmä maksaa siis enemmän.

        "Huonoja kusetusyrittäjiä kun on olemassa nimenomaan siksi ettei ihmisiä kiinnosta asiat.Kaikki maksavat laskun tuosta vaan vaatimatta tietoa mitä sen rahan eteen on tehty autokorjaamolla ja varmentamatta asioita itse.
        Tyhmä maksaa siis enemmän."

        Tuota tuskin voisi paremmin sanoa!


    • ilmaisvinkkkiä

      Kirjahylly pitää kirjat hyvin.

    • Meilläkin sielä.

      Balanssi. Vain hyviä kokemuksia.

      • Meilläkään ei sielä.

        Porilaisilta, tilitoimistoalaa vähän syvemmin tuntevilta, olen kuullut Balanssista "mielenkiintoisia" asioita. Viimeksi tänään eräs porilainen yrittäjä kertoi mielipiteensä Balanssista, mutta ei siitä sen enempää tässä kohtaa.

        Sinun "hyvät kokemukset" lienevät asiakkaan näkökulma vai kirjoitteletko yrityksen työntekijänä tänne? Eikö ole vähän epäuskotavaa väittää olevan vain hyviä kokemuksia? Tuskin mikään firma onnistuu tarjoamaan VAIN hyviä kokemuksia. Tosielämässä aina jokin asia tökkii, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.

        Lisäksi mielenkiintoista on se, että työntekijämäärän perusteella Balanssi ei ole lähelläkään Porin suurimpia tilitoimistoja. Heillä ei siis voi olla asiakkaanakaan "puolta Poria", kun työntekijöitäkin on vain kourallinen.

        Mikä on tilastollinen todennäköisyys, että tänne foorumille osuu yllättäen vain Balanssin "asiakkaita" (uskoo ken haluaa) kehumaan firmaa, mutta vaikkapa Porin Tilifaktan, Econia Yrityspalvelut Oy:n tai pikkuruisen (tämä on sarkasmia) 1.Accounting -tilitoimiston asiakkaita ei täällä ole yllättäen ainuttakaan kertomassa kokemuksistaan.

        Kertoisitko vähän tarkemmin näistä vain hyvistä kokemuksistasi. Ihan vaikka käytännön esimerkein.


      • Meilläkään ei sielä.
        Meilläkään ei sielä. kirjoitti:

        Porilaisilta, tilitoimistoalaa vähän syvemmin tuntevilta, olen kuullut Balanssista "mielenkiintoisia" asioita. Viimeksi tänään eräs porilainen yrittäjä kertoi mielipiteensä Balanssista, mutta ei siitä sen enempää tässä kohtaa.

        Sinun "hyvät kokemukset" lienevät asiakkaan näkökulma vai kirjoitteletko yrityksen työntekijänä tänne? Eikö ole vähän epäuskotavaa väittää olevan vain hyviä kokemuksia? Tuskin mikään firma onnistuu tarjoamaan VAIN hyviä kokemuksia. Tosielämässä aina jokin asia tökkii, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.

        Lisäksi mielenkiintoista on se, että työntekijämäärän perusteella Balanssi ei ole lähelläkään Porin suurimpia tilitoimistoja. Heillä ei siis voi olla asiakkaanakaan "puolta Poria", kun työntekijöitäkin on vain kourallinen.

        Mikä on tilastollinen todennäköisyys, että tänne foorumille osuu yllättäen vain Balanssin "asiakkaita" (uskoo ken haluaa) kehumaan firmaa, mutta vaikkapa Porin Tilifaktan, Econia Yrityspalvelut Oy:n tai pikkuruisen (tämä on sarkasmia) 1.Accounting -tilitoimiston asiakkaita ei täällä ole yllättäen ainuttakaan kertomassa kokemuksistaan.

        Kertoisitko vähän tarkemmin näistä vain hyvistä kokemuksistasi. Ihan vaikka käytännön esimerkein.

        Porissa on Balanssin lisäksi muutaman kymmentä tilitoimistoa.

        Pintaraapaisuna, henkilöstömäärä:

        Balanssi - 5 työntekijää
        Porin Tilifakta - 11 työntekijää
        Econia Yrityspavelut - 17 työntekijää
        1.Accounting - 12 työntekijää
        Pretax Pori - ? työntekijää
        Festum Accounting - yli 10 työntekijää
        PK-Laskenta - 3 työntekijää
        Satakunnan Tilipalvelu - 1 työntekijä
        Satalaskenta - 6 työntekijää
        Abakus - 3 työntekijää
        Satakunnan Yritystili Oy - 13 työntekijää

        jne. jne. jne.

        Mutta "yllättäen" tähän ketjuun löytävät tiensä vain Balanssin asiakkaat, joilla on vain kehuja ;)


      • Kermiitti
        Meilläkään ei sielä. kirjoitti:

        Porissa on Balanssin lisäksi muutaman kymmentä tilitoimistoa.

        Pintaraapaisuna, henkilöstömäärä:

        Balanssi - 5 työntekijää
        Porin Tilifakta - 11 työntekijää
        Econia Yrityspavelut - 17 työntekijää
        1.Accounting - 12 työntekijää
        Pretax Pori - ? työntekijää
        Festum Accounting - yli 10 työntekijää
        PK-Laskenta - 3 työntekijää
        Satakunnan Tilipalvelu - 1 työntekijä
        Satalaskenta - 6 työntekijää
        Abakus - 3 työntekijää
        Satakunnan Yritystili Oy - 13 työntekijää

        jne. jne. jne.

        Mutta "yllättäen" tähän ketjuun löytävät tiensä vain Balanssin asiakkaat, joilla on vain kehuja ;)

        Onko sinulla kenties jotain hampaankolossa Balanssia vastaan?
        Olemme käyttäneet heidän palveluaan vasta n. 6 kk eikä tältä ajalta ole huonoa kerrottavaa.

        Entisessä titlitoimistossa eivät kuukauden asiakkuuden jälkeen vastanneet edes puhelimeen kuin silloin tällöin ja paperit myöhässä tai laskettu päin mäntyä harva se kerta.
        Ja tämäkin toimisto löytyy tuosta sinun listastasi.

        Jos näillä palstoilla yrität kehua jotain paikallista yritystä, niin joku dille leimaa heti kyseisen paikan työntekijäksi.
        Itsekin olen useampaa yritystä täällä kehaissut joten olen ilmeisesti aikamoinen moniosaaja?

        Ja tämähän on vain minun mielipiteeni. Muut lampaat muodostakoon omansa.


      • kaarina-
        Meilläkään ei sielä. kirjoitti:

        Porissa on Balanssin lisäksi muutaman kymmentä tilitoimistoa.

        Pintaraapaisuna, henkilöstömäärä:

        Balanssi - 5 työntekijää
        Porin Tilifakta - 11 työntekijää
        Econia Yrityspavelut - 17 työntekijää
        1.Accounting - 12 työntekijää
        Pretax Pori - ? työntekijää
        Festum Accounting - yli 10 työntekijää
        PK-Laskenta - 3 työntekijää
        Satakunnan Tilipalvelu - 1 työntekijä
        Satalaskenta - 6 työntekijää
        Abakus - 3 työntekijää
        Satakunnan Yritystili Oy - 13 työntekijää

        jne. jne. jne.

        Mutta "yllättäen" tähän ketjuun löytävät tiensä vain Balanssin asiakkaat, joilla on vain kehuja ;)

        Pyydönniemi ky paras.


    • raamattuako?

      Paljonko kirja painaa, missä asennossa sitä tulisi pitää ja kauanko?
      Voin tulla pitämään kirjaa kyllä, mutta paljonko sen pitämisestä saa tuntipalkkaa?

      • ei ole Raamattuja

        Sanoivat, ettei kirjaa tarvitse pitää. Maan vetovoiman putoamiskiihtyvyys pitää kirjat puolestasi.

        Kirjan pitämisestä yritys X maksaa kirjanpitäjilleen alan keskipalkkaa eli 2500 erkkiä kuukaudessa vähennettynä veroilla. Työaika on noin 50-60 tuntia viikossa. Tuntipalkan voit laskea itse 200-220 tunnin mukaan. 2500e/220h=11,36 e/h


      • raatomatto
        ei ole Raamattuja kirjoitti:

        Sanoivat, ettei kirjaa tarvitse pitää. Maan vetovoiman putoamiskiihtyvyys pitää kirjat puolestasi.

        Kirjan pitämisestä yritys X maksaa kirjanpitäjilleen alan keskipalkkaa eli 2500 erkkiä kuukaudessa vähennettynä veroilla. Työaika on noin 50-60 tuntia viikossa. Tuntipalkan voit laskea itse 200-220 tunnin mukaan. 2500e/220h=11,36 e/h

        Noh, jos asia on näin niin voin kertoa että kirjoja siis ei kannata pitää.Ollenkaan.
        Suosittelenkin myymään kaikki kirjat jonnekin antikvariaattiin jotta niillä saa ostettua edes citypubista yhden saksalaisen laatuoluen.


      • Anonyymi

        Minä taas en sitten ensinkään pidä kirjoista, enkä pidä kirjaa muidenkaan kirjoista.Kirjoittaakaan en osaa.Kirjeet ja kevyet pamfletit ovat suosikkejani.


    • sssssssss

      kannattaa jättää lopettamisilmoitus jos et pysty löytämään kirjanpitäjää muualta kuin täältä

    • Huuto-vitun-naurua

      Naurattaa nämä balanssia haukkuvat ihmiset.

      Ei taida olla todellisuuden kanssa mitään tekemistä "en viitsi täällä kertoa". No se on ihan sama kuin se, että negatiivista ei ole.

      Kirjoitin tuon balanssin kehuviestin ja en ole missään työsuhteessa ko. puljuun. Asiakkaana kyllä.

      Hinta voi tuntua kovalta, mutta asiat hoidetaan ammattitaidolla.

      • ei naurata yhtään

        Nimimerkksi perusteella olet samalla tasolla kuin Balanssin porukka. Sovit hyvin joukkoon!


      • kestää ja kestää...

        "asiat hoidetaan ammattitaidolla. "

        Sisältyykö siihen luvatulla aikataululla?

        Oma kokemukseni on se, että espanjalaisetkin hoitavat "manjaana"-mentaliteetillaan asiat joutuisammin kuin Balanssi, mutta tämä on vain oma kokemukseni. Voin puhua vain siitä palvelusta, jota minä saan Balanssista. Enkä ole olleenkaan tyytyväinen.


      • Kermiitti
        kestää ja kestää... kirjoitti:

        "asiat hoidetaan ammattitaidolla. "

        Sisältyykö siihen luvatulla aikataululla?

        Oma kokemukseni on se, että espanjalaisetkin hoitavat "manjaana"-mentaliteetillaan asiat joutuisammin kuin Balanssi, mutta tämä on vain oma kokemukseni. Voin puhua vain siitä palvelusta, jota minä saan Balanssista. Enkä ole olleenkaan tyytyväinen.

        Jospa se onkin kiinni asiakkaan naamavärkistä ja asenteesta? Vähän kuin vanha sananlasku, että siten metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Ei kai mikään arvonsa tunteva yrittäjä katso hyvällä kaikenmaailman keikareita ja nokka pystyssä kulkevia?

        Jos menet mihin firmaan tahansa sillä asenteella, että hetikaikkimulle nyt ja vähän äkkiä sitten, niin tuskimpa saat hyvää palvelua.

        Joten, pikainen vilkaisu peiliin ja asenteen muutos ennen käyntiä, niin johan alkaa palvelukin pelaamaan.


    • Petetty 31

      Kokemuksia porin tilitoimistoista, pienyrittäjänä. Olen ollut muutaman tilitoimiston asiakkaana vuosien kuluessa. jokaisella on ollut tärkeintä saada rahastettua mahdollisimman suuri summa, asiakkaasta ei muuten väliä eikä kirjanpidon ja tilinpäätöksen oikeellisuudesta. 3-4000 euroa yhden asiakkaan firman kirjanpidosta on mielestäni aivan liikaa tilikaudessa, 20-30 tositetta per/kk.

    • Vitun vämpit!

      Antinkartanost löytyy ammattilaisia.

    • Prudentis

      Porin Yrittäjätalo Köörissä olevaa tilitoimistoa kannattaa välttää. Erittäin huonoja kokemuksia firman asioiden hoidosta. Sanoisin että leväperäistä, joka tuli lopulta erittäin kalliiksi.

    • Exliikkeenharjoittaja

      Satatili. Jos vielä toimii. Oli joskus luotettavin tilitoimisto. Ei tullu koskaan verottajan kanssa kränää.

      • Oppirahat

        Tämä Köörissä sijaitseva tilitoimisto on epäpätevän henkilön luotsaama. Asioita ei hoideta niin kuin on ennalta sovittu ja allekirjoituksin vahvistettu. Pirulle kun antaa pikkusormen niin se vie koko käden.


      • oma_kirjanpitäjä

        No kun Satatilinkin kanssa oli ongelmaa. Venkoilivat joka kuukausi senttierotilin kanssa, että saiavt kirjan pidon täsmäämään. Tässäpä siis ketjun hulluin neuvo: oma kirjanpito. Tee itse kirjanpitosi. Minä en veny tästä sen enempää, joten turha pyytää minua kirjanpitäjäksenne!


      • ilehytär

        Tämä Köörin nainen on ehdokkaana kuntavaaleissakin. Voi vain ihmetellä mitä yhteisten asioiden hoidosta tulisi kun asiakkaiden kirjanpito hoidetaan päin p...tä


      • Anonyymi
        ilehytär kirjoitti:

        Tämä Köörin nainen on ehdokkaana kuntavaaleissakin. Voi vain ihmetellä mitä yhteisten asioiden hoidosta tulisi kun asiakkaiden kirjanpito hoidetaan päin p...tä

        Oikea suunta.


    • Vakuuttunut_

      Festum Accountingista pelkkiä positiivisia kokemuksia ja plussana mukava henkilökunta!

    • Plopppi

      Tuollaista nimihirviötä välttäisin kyllä ihan periaatteesta. Ollaan sentään Suomessa.

    • Anonyymi

      Kertokaa mitkä tilitoimistot hyviä mitkä huonoja. Ps. Tiedän vanha ketju.

      • Anonyymi

        Iso-Karhussa on hyvä.


    • Anonyymi

      Ari Paaso on paras, ei juo rahojanne ja osaa hommat.

    • Anonyymi

      Opiskelen kirjanpitoalaa. Yksi opettajistamme on Hannele Härkälä, jolla on Asiointipalvelu Härkälä Ky.
      Jos minun pitäisi valita kirjanpitäjä, valitsisin hänet. Mutta tämä on minun mielipiteeni.

      Ja ei, tämä ei ole maksettu mainos eikä minulla ole mitään muuta sidettä häneen, vain opettaja-oppilas -suhde. Mutta hänen tapansa puhua, kertoa asioista ja tehdä kirjanpitoasiat selkeiksi on luottamusta herättävä.

    • Anonyymi

      Econia aiheuttaa monella tapaa ikäviä yllätyksiä ja omistaja on ahne paska... Pieni pieni piiri pyörii ympärillä ..
      EI kenenkään kannata laittaa firman kirjanpitoa eikä mennä töihin siihen firmaan.

      • Anonyymi

        Ääni tälle!


      • Anonyymi

        Tuo on täyttä totta ! Jotain on pielessä jos asiakkaat ja työntekijät vaihtuvat jatkuvasti. Pysykää kaukana Econiasta ja Elinasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni tälle!

        Samoin!


    • Anonyymi

      Viime vuosina uutisointeja seuranneena olen todennut että kannattaa jättää kirjanpito vallan tekemättä.
      Jos käy käry niin siinä kohtaa pitäisi olla veroparatiisissa jo muutama milli turvassa odottamassa, ja sitten tutkinnan alkaessa pitää vain levitellä käsiä että en mää vaan tienny että mun pitää johtajana jotain kirjanpitoa pitää.
      Pyydellä anteeksi ja pyytää eroa. Niin se menee.
      Kyllähän sitä nyt parille miljoonalle eurolle vähän voi nöyristelläkin.

    • Anonyymi

      Hyvässä tilitoimistossa hallitaan suvereenisti yritystoiminnan kolme kulmakiveä.

      Kolminkertainen vakuutussuoja
      Kaksinkertainen kirjanpito
      Yksinkertainen tilintarkastaja

      Näillä nousuun.

    • Anonyymi

      Hyvää ja halpaa tilitoimistoa ei ole. Hyvän tilitoimiston tuntee siitä, että se ei voi ottaa asiakkaita enempää, mitä pystyy tekemään, voi sanoa siis ei oota, kun kysytään kirjanpitoa. Huono tilitoimisto ottaa kaiken mitä asiakkaita saa ja alihintaan.

    • Anonyymi

      Nykyään on vanhanaikasta maksaa laskuja ja huolehtia kirjanpidosta, nyt on in ja cool ulkoistaa hommat kaupunginvoudille sekä viskaalille.

      • Anonyymi

        Tilitoimiston käyttö tulee kuitenkin halvemmaksi loppujen lopuksi.

        Sinun konstisi on pösilön hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilitoimiston käyttö tulee kuitenkin halvemmaksi loppujen lopuksi.

        Sinun konstisi on pösilön hommaa.

        Onhan se pösilön hommaa :D

        Nykyään vaan moni taitaa niin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se pösilön hommaa :D

        Nykyään vaan moni taitaa niin tehdä.

        Ei kaupunkikaan pidä kirjanpitoa, joten ilmeisesti ihan turhaa hommaa kansalaisillekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaupunkikaan pidä kirjanpitoa, joten ilmeisesti ihan turhaa hommaa kansalaisillekaan.

        Kyllä pitää.
        Se vain on salaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää.
        Se vain on salaista.

        Agenttihommia :D


    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta tuoreitakin viestejä näköjään löytyy. Itse vaihdoin yritykseni kirjanpidon nimeltä mainitsemattomasta firmasta Ulvilassa toimivaan alkuvuodesta -21 perustettuun Koo-Tilit tilitoimistoon. Omistajana nuorehko naisihminen. Hinta erittäin kilpailukykyinen, palvelu ensiluokkaista ja ystävällistä. Suosittelen tutustumaan. Samoissa tiloissa toimi ennen kuulemma Ulvilan kirjanpito, jonka yrittäjän jäädessä eläkkeelle, kyseisen firman työntekijä laittoi itse tämän uuden firman pystyyn ja jatkoi toimintaa. Eli kokemusta kirjanpitohommista on kuitenkin tuoreella yrittäjällä jo vuosia.

    • Anonyymi

      Ikeassa on kirjahyllyjä tarjouksessa ne pitävät useammankin kirjan samalla kerralla.Suosittelen.

    • Anonyymi

      Ulvilassa on joku hämärä tilitoimisto, kun se on päivisin kiinni, ja illalla myöhään auki ja verhot kiinni.

      • Anonyymi

        Sinne kannattaisi ostaa valaistusta niin olisi silmille parempi ettei hämärässä tarvi tilittää toisille asioita.Tilinteon hetki kun koittaa niin pitää tehdä tilit selväksi jokaiselle vaikka ottaisi koville.


    • Anonyymi

      No jos kysymys et immeine joka ei tee maastohommia vaikka nimike maastopiällikkö, tai kartta-asiantuntija joka ei ymmärrä ettei kannot kuulu karttaan, niin ei muuta kuin yhteys entisiin ja nykyisiin paperinkerääjiin Pori TPK Mitta/Kartta-asiantuntijapiälliköt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe