seurustelin/seurustelen yhden naisen kanssa. Puolen vuoden jälkeen olin jo huomannut melkoisen outoa käyttäytymistä. Selvis myös että se syö lääkettä seroquel 300 mg (antipsykootti). Myös selvis että se oli ollut "hoidossa" n. 6-7 vuotta sitten ja sillon oli mm. kuullut ääniä että "ne tulee ja tappaa sut". sillon lääkitys oli vissiin jotain 700-800mg samaa ja jotain muuta. Eritoten kännissä se muuttuu oikeesti kun persoonasta toiseks, siis viel paljon enemmän kun muut! :D Eli, onko skitsofrenia (vielä)?
ONKO HÄNELLÄ SKITSOFRENIA?
snitso
4
283
Vastaukset
- erikoisasiantun tija
On se skitsofrenia jos on vähintään 2 erilaista persoonallisuutta. Varsinkin juovuksissa.
- asianerikois tuntija
onkoha ny näi?
- kisulikitkat
Ja mistähän hemmetistä mun se pitäisi tietää ja mitä väliä.
S e kun on kännissä se tarkoittaa,että on kännissä.Se kun on monta persoonaa,katso telkusta Taran monta elämää,niih siellä ...dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838406Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732760- 131082
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25876
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72772