seurustelin/seurustelen yhden naisen kanssa. Puolen vuoden jälkeen olin jo huomannut melkoisen outoa käyttäytymistä. Selvis myös että se syö lääkettä seroquel 300 mg (antipsykootti). Myös selvis että se oli ollut "hoidossa" n. 6-7 vuotta sitten ja sillon oli mm. kuullut ääniä että "ne tulee ja tappaa sut". sillon lääkitys oli vissiin jotain 700-800mg samaa ja jotain muuta. Eritoten kännissä se muuttuu oikeesti kun persoonasta toiseks, siis viel paljon enemmän kun muut! :D Eli, onko skitsofrenia (vielä)?
ONKO HÄNELLÄ SKITSOFRENIA?
snitso
4
281
Vastaukset
- erikoisasiantun tija
On se skitsofrenia jos on vähintään 2 erilaista persoonallisuutta. Varsinkin juovuksissa.
- asianerikois tuntija
onkoha ny näi?
- kisulikitkat
Ja mistähän hemmetistä mun se pitäisi tietää ja mitä väliä.
S e kun on kännissä se tarkoittaa,että on kännissä.Se kun on monta persoonaa,katso telkusta Taran monta elämää,niih siellä ...dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063