Olin Tapanin keikalla alkukesästä. Oikein komeesti lauloi ja reippaasti ja hyväntuulisesti esiintyi, mutta ainoa mikä vähän häiritsi oli se että aika paljon tuntui hällä olevan asiaa soittajilleen. Rumpalille elehti pariin otteeseen aika kiukkuisesti kun tämä ei kai oikein pysynyt Tapsan tahdissa. Kosketinsoittajan luona kävi muutaman kerran jotain neuvottelemassa. Sillä kosketinsoittajalla oli kaksi soitinta silleen lomittain päällekkäin En ole muusikko joten en tiedä miksi niitä kosketinsoittimia täytyy olla kaksi. Tapsa kuitenkin pari kertaa meni sen soittajan luo ja kun muusikko soitti sitä toista koskettimistoa niin Tapsa näyttikin sille että soita sitä toista ja ikäänkuin malliksi paineli itse niitä koskettimia.
Aika monia artisteja olen käynyt kuuntelemassa, mutta ihan noin selkeää orkesterin ohjaamista en ole muilta solisteilta nähnyt.
Noh, jokaisella artistilla on oma tyylinsä, jonka ovat omaksuneet.
Bändin kanssa työskentely
6
214
Vastaukset
- Totuus tulkoon julki
Katsos Tytti: pienimunaisella, lahjattomalla keski-iän jo aikoja sitten ohittaneella rääkyvällä vanhuksella on pätemisen tarvetta. Päteä pitää vaikka rahkeet eivät ole koskaan siihen riitäneet. Säälittävä neiti-ihminen tämä teidän Tapsuliininne.
Sä olet säälittävä inisijä, jonka jutut on täyttä soopaa. Tapsa on sua parempi niin monessa asiassa ,että tollasta katkeraa ulinaa sun täytyy täällä pitää. Sun juttus on täyttä fulaa. Haukut mm. pienimunaiseksi, vaikka et ole koskaan nähnyt Tapsan "sitä".
- Juppajuu
Se bändi on ihan peestä, eikä näy koskaan oppivan. Mulla menis hermot sen kans täysin...
- mä vaan...
Njaa.... Ainakaan Tapsa ei ole vaihtanut bändiä, joten tuskin se nyt niin surkee orkka voi olla.
- Näin Suomessa
On esiintyjiä, joille ammattilaisuus kokonaisuutena ei koskaan hahmotu, ei ikinä.
- dodii....
Tapsan bändissä kokoonpano muuttuu aina vähänväliä. Tuuraajat ( eikä aina vakkarisoittajatkaan) eivät pysy mukana Tapsan aivoituksissa . Siksi Tapsan täytyy niitä opastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818