Olen pohdiskellut piirtopöydän hankkimista ja mietin, että mikähän mahtaisi olla sellainen "aloittelija ystävällinen" malli tms.?
Kaverini ainakin kehui näitä Wacom -merkkisiä, mutta kun ne mokomat tuppaavat olemaan melko hintavia..
Ja sitäkin mietin, että minkähän kokoinen sen kannattaisi olla? Kun yleensä tulee piirrettyä A4 kokoisia töitä, niin vaikuttaako se millä tavoin jos ostaa A5 kokoisen pöydän? Vai onko se vain tottumis kysymys?
Ja vaikuttaakos se valintaan pöydän valintaan mitä piirrustus ohjelmaa käyttää (Itselläni on Gimp 2)?
Eli siis mikä olisi helppo käyttöinen mahdollisimman hyvä ja halpa piirtopöytä joka toimisi Vistalla, tukisi Gimppiä ja se liitettäisiin koneeseen usb:llä?
Piirtopöydistä
1
312
Vastaukset
- hjujkui
Taitais ainakin noista Aiptekin ja Tevionin piirtopöydistä löytyä melko huokeita malleja, joiden laadusta en tiedä. Wacomit kieltämättä tuppaavat maksamaan, mutta ovat taatusti laadukkaita.
Koolla ei niinkään oo väliä, on vain makuasia, missä koossa tykkää työskennellä. Isot pöydät vievät tilaa, mutta niillä saa pitkiä kynänvetoja tehdyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3631944Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841043
- 90936
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118843- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746