Onko kokemuksia ruuvipaalun asennuslaitteista, jollain tapaa moottoroidusta mutta ei traktoria yms tarvitsevasta?
Käsipelin taljat apuna muutama paalu porattu mutta tarvis vinkkiä jonkin kevyen apuvälineen käyttöön (hydraulinen/sähköinen).
Erityisesti savimaahan porattaessa... Kiitos
2.15m paalu savimaahan käsipelin?
5
504
Vastaukset
- inssi..
Mitä aiot rakentaa. Ja millä suunnitelmilla. Ruuvipaalu on erikoispaalu, joka vaatii taitavan suunnittelijan.
Kysy paalun valmistajalta, kait siellä tiedetään parhaiten
Itse en moisiin rakenteisiin sortuisi. Korkeintaan postilaatikon voisin sen varaan perustaa. - dinssi
Älä sorru noihin halpisviritelmiin! Valitse kunnon teräspaalutus (lyöntipaalutus tai porapaalutus).
- ins..
Kait jonkin pitäis se ruuvipaalunkin käyttö suunnitella ja määrittää sen paalun kantavuus. Eihän se voi olla sivuseikka.
Eikös tuo mene, kun hankit tarpeeksi paljon vartta josta vääntää... Nelimetrinen metalliputki?
Harkitsen laiturin merenpuoleiselle reunalle ruuvia, olisi kiva kuulla miten tuo ruuvaaminen onnistuu (parimetristä ruuvia, mutta vain reilu metri olisi tarkoitus saada uppoamaan).- vhju.böölugjhfgdfsdf
Ei mene 2,15m ihan käsipelin.Noin lyhyillä paaluilla ei hintaa tule kuin all 2 tonnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569