Onko kiihottavaa jos on isot nännit ja b-tissit? :D
Itseäni se häiristee kun on yli peukun paksuset nännit nii niitä pitää aina joka paikassa puristella että menee pienempää kasaa..
Mieheni siitä pitää mutta...
Miestenmielee??
mammaliini100
6
639
Vastaukset
- Kysyn vaan
"Mieheni siitä pitää mutta... "
No missä ja mikä se ongelmasi sitten on? - nuorempi
tissejä on kaiken kokosia ja näkösiä, mutta omaa silmää ja mieltä kiihottaa just nännit. Eikä niissä sitä kokoa katota ;)
- mammaliini100
aijaa..
Moni mies on ihmetelly mun isoja nännejä..
Kai ne on hienot? ;) - siittää pitää
Onhan nuo b-kokiset vähän tavikset, a- tai aa- kupeissa noita olis kiva kattella ja …
Melkein kannattais leikkautaa nuo b-tissit a-kokoisiksi pystymallisiksi. - Rekka Reijo
Joo, sitten ne muistuttais Scanian startti nappulaa.
mulla c-koon tissit pienillä nökönänneillä,ikinä ei kelpaa se on varmaa se...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797