Pienoinen vahinko..

19v ja valmis äidiks

Hei, olen 19v tyttö ja luulen olevani raskaana.. Muuten en varmaan olisi edes tajunnut, mutta unohdin ottaa yli viikon ajalta e-pillerini ja pillereiden käyttöoppaassa luki että raskaudelle on suuri todennäköisyys tuona aikana. En jättänyt tahallani ottamatta pillereitä, ne vain unohtuivat. Rinnoissani on tapahtunut hiukan muutoksia, nännini ovat suurentuneet, ja tummentuneet, olen tuntenut myös arkuutta parisen päivää, myös jonkin verran on huimannut ja yhtäkkiä olen alkanut himoita tummaa suklaata, vaikken ikinä ole tykännyt siitä oikeassa jalassa olen ajoittain tuntenut puristusta, jolloin olen ottanut kengän pois.. Raskaustesti odottaa kaapissa vielä yli viikon, en voi olla ajattelematta mahdollista raskauttani.. ainut ongelma on vain ettei pian 18v kihlattuni halua vielä lasta, hän käy vielä 2 vuotta koulua, onko kohtuutonta pitää lasta? Olemme olleet yhdessä pian 3 vuotta, ja kihloissa myös pian 1 vuoden, rakastamme toisiamme valtavasti, voiko kihlattuni päätä kääntää? rakastan lapsia hyvin paljon ja tunnen olevani valmis äidiksi aborttia vastaan olen ollut aina.. valmistun itse viimeistään jouluna, joten minulla ei ole esteitä ryhtyä äidiksi

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provoooooooooooooooo

      Mitä jos unohdat hoitaa lastasi...et tietenkään tahallasi, mutta jos vain unohtuu?

    • .

      Ei ne pillerit noin vain yhtäkkiä viikoksi unohdu ottamatta. Nuo oireet ei aina viittaa raskauteen vaan voi olla myös omaa kuvittelua. ja huimauskin voi johtua siitä,että olet noussut ylös liian nopeaa tai et ole syönyt hyvin..

    • eikun vaan

      lisää munaa spermalla

    • Miumiuuuu

      Tee raskaustesti ja mikäli sitten olet raskaana sinun tulee keskustella poikaystäväsi kanssa asiasta. Tietenkin lopullinen päätös on sinun. Ja mikäli poikaystäväsi ei kaikesta huolimatta lasta halua, voit tehdä abortin tai pitää lapsen ja kasvattaa sen yksin. Mitä ikinä teet niin mieti tarkkaan! Itse olen pienen lapsen yksinhuoltaja äiti(isä eiole kanssamme missään tekemisissä) ja pärjäämme todella hyvin!

      Tsemppiä!

    • !!

      EI 19 vuotias voi olla noin tyhmä! PROVO!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe