Hei, olen 19v tyttö ja luulen olevani raskaana.. Muuten en varmaan olisi edes tajunnut, mutta unohdin ottaa yli viikon ajalta e-pillerini ja pillereiden käyttöoppaassa luki että raskaudelle on suuri todennäköisyys tuona aikana. En jättänyt tahallani ottamatta pillereitä, ne vain unohtuivat. Rinnoissani on tapahtunut hiukan muutoksia, nännini ovat suurentuneet, ja tummentuneet, olen tuntenut myös arkuutta parisen päivää, myös jonkin verran on huimannut ja yhtäkkiä olen alkanut himoita tummaa suklaata, vaikken ikinä ole tykännyt siitä oikeassa jalassa olen ajoittain tuntenut puristusta, jolloin olen ottanut kengän pois.. Raskaustesti odottaa kaapissa vielä yli viikon, en voi olla ajattelematta mahdollista raskauttani.. ainut ongelma on vain ettei pian 18v kihlattuni halua vielä lasta, hän käy vielä 2 vuotta koulua, onko kohtuutonta pitää lasta? Olemme olleet yhdessä pian 3 vuotta, ja kihloissa myös pian 1 vuoden, rakastamme toisiamme valtavasti, voiko kihlattuni päätä kääntää? rakastan lapsia hyvin paljon ja tunnen olevani valmis äidiksi aborttia vastaan olen ollut aina.. valmistun itse viimeistään jouluna, joten minulla ei ole esteitä ryhtyä äidiksi
Vastaukset 5
- Provoooooooooooooooo
Mitä jos unohdat hoitaa lastasi...et tietenkään tahallasi, mutta jos vain unohtuu?
- .
Ei ne pillerit noin vain yhtäkkiä viikoksi unohdu ottamatta. Nuo oireet ei aina viittaa raskauteen vaan voi olla myös omaa kuvittelua. ja huimauskin voi johtua siitä,että olet noussut ylös liian nopeaa tai et ole syönyt hyvin..
- eikun vaan
lisää munaa spermalla
- Miumiuuuu
Tee raskaustesti ja mikäli sitten olet raskaana sinun tulee keskustella poikaystäväsi kanssa asiasta. Tietenkin lopullinen päätös on sinun. Ja mikäli poikaystäväsi ei kaikesta huolimatta lasta halua, voit tehdä abortin tai pitää lapsen ja kasvattaa sen yksin. Mitä ikinä teet niin mieti tarkkaan! Itse olen pienen lapsen yksinhuoltaja äiti(isä eiole kanssamme missään tekemisissä) ja pärjäämme todella hyvin!
Tsemppiä! - !!
EI 19 vuotias voi olla noin tyhmä! PROVO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91024Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56935
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43779Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev160727Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 44594
- 70586
- 95561
- 52531
- 22526
- 60524
- 35497
- 26490
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408