Mulla on ollu tässä jonkun aikaa semmonen valkonen patti nielurisojen takana(vaan toisella puolen). Voiko se olla suusyöpä, vai mikä se on?? Mulla on myös ollu cähän aikaa semmonen palan tunne kurkussa. Voiko johtua siitä patista?? Auttakaa pliis!!
Suusyöpä(kö)??
5
503
Vastaukset
- mr
Siis miten nielurisojen takana? Eihän se vaan voisi olla proppu? Siis tällainen:
Nielurisoissa on koloja ja onteloita, joihin kertyy limakalvolta poistuvaa kuollutta kudosta ja ruoan jätteitä. Isot proput näkyvät nielurisojen pinnalla kellertävinä läiskinä. Kun risoja painaa lastalla tai esimerkiksi lusikan varrella, proppu usein pullahtaa kolostaan pois.
Nielurisojen kroonisessa tulehduksessa risojen koloja on tavallista runsaammin, mutta pelkät proput eivät merkitse sairautta ja ovat vaarattomia. Jos proppuja on paljon ja niihin liittyy hajuhaittoja, niitä voi poistaa puulastalla tai muulla sopivalla tylpällä esineellä nielurisaa vierestä painamalla. Proput kuitenkin pyrkivät uusiutumaan hiljalleen. Hyvin hankalissa tapauksissa voidaan niiden vuoksi risat poistaa.- Marielle!
Kiitti tosta :)) Kainse sitten toikin voi olla, vaikka se onkin niinkun kurkussa?
- mr
Marielle! kirjoitti:
Kiitti tosta :)) Kainse sitten toikin voi olla, vaikka se onkin niinkun kurkussa?
Niin, en tiedä. Kokeile lähteekö se irti =)
- 100µg
proppu se on
ja haisee pahalle
Syö D-vitamiinia- Anonyymi
Tiedä sanoo, on leukemia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751988Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561417Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2051240Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781102Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67957
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.95868