Maaningan kasino

Nauraen tanssiin...

Ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.

12

3374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauraen tanssiin...

      Ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.

    • Nauraen tanssiin...

      Yritän vielä kolmannen kerran!
      Siis,
      ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.

    • Nauraen tanssiin...

      Herätys jo nakkimakkarat!
      Rakkaat munapäät,
      ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.

    • Nauraen tanssiin...

      Haloo - onko siellä kaikki "kotona" ?
      Vielä kerran yritän!
      Siis kullanmuruni pullaposket,
      ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.

    • pienj' prinssinakki

      Aina kannattaa yrittää, tiiä, vaikka kuin tärppää. Nykymenosta ossaa mitään virkkaa, koskapa viimeksi Kasinolla kävin puoliskon kanssa 80-luvun alussa. Tuupattiin kolmistaan koulukaverin kanssa viehkeitten neitosten vajaaseen pöytään ja pikkuhiljaa esittelin neitokaisille urheilijakoulukaveriani. Sillä kertaa ei poka onnistunut.

    • Pielaveeeltä
    • Nasse

      Paljon siellä on ainakin porukkaa. Ikä on laidasta laitaan. Käymällä selviää. Sittenhän sen näkköö, kun omat silimät kattoo. Olen käynyt muutaman kerran tänä vuonna. Tunnelma on häikäisevä kun on järven läheisyydessä. Tulukeepa mukkaan.

    • Nasse

      25.8. olen vastannut tähän. Tulukee ihmeessä. Porukkaa on paljon. Tunnelma
      mahtava.

    • dfd1

      Onha toi hyvä paikka!

    • Nauraen vastattu

      Toivottavasti noi aloittajat ovat malttaneet kotonaan pysytellä tähän saakka ja edelleen...

    • Mazurkka

      Kysytääs aloittajalta, kui tärppäs?
      Joko on tehty uusia ihmisiä?

    • Anonyymi00012

      On vähän ns.sisäänlämpiävää miehet samoja naisia tanssittavat ja jotkut ei tanssi ollenkaan. Mitä varten ollaan jos ei tanssi kysyn vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe