Ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.
Maaningan kasino
12
3374
Vastaukset
- Nauraen tanssiin...
Ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan.
- Nauraen tanssiin...
Yritän vielä kolmannen kerran!
Siis,
ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan. - Nauraen tanssiin...
Herätys jo nakkimakkarat!
Rakkaat munapäät,
ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan. - Nauraen tanssiin...
Haloo - onko siellä kaikki "kotona" ?
Vielä kerran yritän!
Siis kullanmuruni pullaposket,
ootteko käyneet ko. tanssipaikalla? Jos niin kertokaa, kannattaako lähteä viettämään lauantai iltaa sinne? Muutama kappale ikähaarukalla 40-50 vuotiaita nuorekkaita naisia liikkeellä ja etsivät tasokasta tanssi- ja juttu seuraa. Tai jos tiedätte Kuopion alueella jotain muita varteen otettavia paikkoja joissa ko. ikäryhmään kuuluvat käyvät niin ilolla otamme viestiä vastaan. Rauhalahti ei enää jaksa innostaa, joten uutta kaivataan. - pienj' prinssinakki
Aina kannattaa yrittää, tiiä, vaikka kuin tärppää. Nykymenosta ossaa mitään virkkaa, koskapa viimeksi Kasinolla kävin puoliskon kanssa 80-luvun alussa. Tuupattiin kolmistaan koulukaverin kanssa viehkeitten neitosten vajaaseen pöytään ja pikkuhiljaa esittelin neitokaisille urheilijakoulukaveriani. Sillä kertaa ei poka onnistunut.
- Pielaveeeltä
No menkää paikan päälle kattomaan, eihän tuonne niin pitkä matka ole! :)
http://www.youtube.com/watch?v=Wnkc9h3IMUA - Nasse
Paljon siellä on ainakin porukkaa. Ikä on laidasta laitaan. Käymällä selviää. Sittenhän sen näkköö, kun omat silimät kattoo. Olen käynyt muutaman kerran tänä vuonna. Tunnelma on häikäisevä kun on järven läheisyydessä. Tulukeepa mukkaan.
- Nasse
25.8. olen vastannut tähän. Tulukee ihmeessä. Porukkaa on paljon. Tunnelma
mahtava. - dfd1
Onha toi hyvä paikka!
- Nauraen vastattu
Toivottavasti noi aloittajat ovat malttaneet kotonaan pysytellä tähän saakka ja edelleen...
- Mazurkka
Kysytääs aloittajalta, kui tärppäs?
Joko on tehty uusia ihmisiä? - Anonyymi00012
On vähän ns.sisäänlämpiävää miehet samoja naisia tanssittavat ja jotkut ei tanssi ollenkaan. Mitä varten ollaan jos ei tanssi kysyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511