Mitä voin tehdä tälle ongelmalle??
olin kutsunnoissa tänään ja yllätyin, kun siinä oli pelkästään ulkomaalaistaustaiset ihmiset. toinen yllättävä juttu ole se, että siellä ei ollut järjestetty kunnon lääkäritarkistukseen. äija joka ei ollut ees lääkäri näköinen kysyi pari kysymystä ja mä sain (A) kaikki perusjutut. Uskonto, Vaatteet koko, Harrastus, Pituus, paino, ryhti, näkö, Allergioista ja muista piilevistä sairauksista ja vaivoista oli skipattu, itse asiassa se kyselylomake palvelusta ja terveydentilan tutkimista varten ei ees otettiin esille. Haastattelu kesti alle 10 min ja jonotus aika oli yli tunti.
kutsunnat ulkomaalaistaustaiselle
1
152
Vastaukset
- stsertnertn
Ne (Suomen valtio) laittaa teidät etulinjaan. Olen pahoillani, sehän ei ole oikeudenmukaista. Asetelma on vähintäänkin julma ja Kafkamainen.
Mediassa palvotaan suvaitsevaisuutta, mutta Suomi-huoralla onkin kahdet kasvot.
Koko armeija on iso kusetuslaitos, joudut käyttämään omaa rahaasi, että saisit leireillä riittävästi syötävää. Monenlaista muutakin rahanmenoa on tiedossa.
Palvelin itsekin Santahaminassa aikanaan ja ilmiö oli selkeästi nähtävissä:
Ulkomaalaistaustaiset, pikkurikolliset ja kaksoiskansalaiset olivat kaikki lähestulkoon 1. jääkärikomppaniassa , Pstk:ssa tai Krhk:ssa.
Eli toisinsanoen puolen vuoden miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124213
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042081Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.151871Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341772- 1811554
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261441Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2151201- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150