Yksin naisena Goalle? lähteekö henki :)?

dreamcometrue!!!!

Hei,

Oletko matkustanut Goalle yksin? Onko Mumbain lentokentällä turvallista odotella jatkolentoa yksin naisena yöllä, onko kenttä edes auki koko yötä?
Uskaltaako iltasella liikkua enää esim. rannalla yksin?
Mitä perustasoinen hostellimajoitus kustantaa esim. Anjunassa rannalla, 1 hh huone?

Kiitos tosi paljon vastauksista jo etukäteen!!

7

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zztt

mumbaista en tiedä mutta goalla olen paljon liikkunut yksin ja olen nainen.
      rannalla on illalla pimeällä paljon porukkaa ja silloin on ainakin ollut ihan turvallista.
      ei ole tullut mieleen edes pelätä p-goalla, mutta toki aina järki päässä ja se perus varovaisuus.
      en nyt lähtisi mihinkään pimeille syrjäisille "lenkki"poluille yksin.
      täytyy muistaa, että p-goalla väkimäärää on lisääntyny huimasti ja näin ikävä kyllä myös se tuo mukaan aina jotakin ei hyviä tyyppejä.
      minulle ei ole mitään uhkaavia tilanteita sattunut.

• dreamcometrue!!!

OK kiitos zztt viestistä!
      :)
      miten muuten pukeutuminen, onko peitettävä ittensä vai voiko kulkea normihameessa polvet paljaina ja topissa?

• Ravali

Goassa voit kulkea minihameessa tai sortseissa ja topissa kadulla. Uimarannalla voit olla myös bigineissä mutta se vaatetus kuuluu vain rannalle tai hotellin uima-altaalle. Yläosattomissa aurinkoa ottavia ei suvaita vaikka goalainen luonne on hienotunteinen eikä mainitse asiasta kuin marmattamalla takana päin.
        Venäläisistä ei pidetä senkään takia kun he kulkevat kaduilla ja yleisillä paikoilla bigineissä puolialasti.

Muualla Intiassa on oltava tarkempi pukeutumisen suhteen jo senkin takia että siellä ei ole totuttu näkemään paljasta pintaa.

Mielestäni Mumbain lentokentällä on turvallista jopa yöaikaan. Huomaathan varata aikaa siirtymiseen terminaalista toiseen. Niiden välillä kulkee maksuttomat bussit.

Mukavaa matkaa!

• dreamcometrue!!!
        Ravali kirjoitti:

Goassa voit kulkea minihameessa tai sortseissa ja topissa kadulla. Uimarannalla voit olla myös bigineissä mutta se vaatetus kuuluu vain rannalle tai hotellin uima-altaalle. Yläosattomissa aurinkoa ottavia ei suvaita vaikka goalainen luonne on hienotunteinen eikä mainitse asiasta kuin marmattamalla takana päin.
        Venäläisistä ei pidetä senkään takia kun he kulkevat kaduilla ja yleisillä paikoilla bigineissä puolialasti.

Muualla Intiassa on oltava tarkempi pukeutumisen suhteen jo senkin takia että siellä ei ole totuttu näkemään paljasta pintaa.

Mielestäni Mumbain lentokentällä on turvallista jopa yöaikaan. Huomaathan varata aikaa siirtymiseen terminaalista toiseen. Niiden välillä kulkee maksuttomat bussit.

Mukavaa matkaa!

Kiitos Ravali infosta! erityisen mukava oli kuulla, että Mumbain kentällä pystyn oleen yöllä rauhallisin mielin, vaihtoaikaa mulla olis sellanen 5 h, että luulis jopa Intiassa sen riittävän terminaalista toiseen vaihtamiseen :D

Olen itse kanssa merkille pannut, että rantakohteissa ihmiset luulee, että bikineissä on ihan ok käydä kaupassa ja kävellä keskustassa, mikä on kyllä aika mielenkiintoista käytöstä!

• dreamcometrue!!! kirjoitti:

Kiitos Ravali infosta! erityisen mukava oli kuulla, että Mumbain kentällä pystyn oleen yöllä rauhallisin mielin, vaihtoaikaa mulla olis sellanen 5 h, että luulis jopa Intiassa sen riittävän terminaalista toiseen vaihtamiseen :D

Olen itse kanssa merkille pannut, että rantakohteissa ihmiset luulee, että bikineissä on ihan ok käydä kaupassa ja kävellä keskustassa, mikä on kyllä aika mielenkiintoista käytöstä!

Hi dreamvometrue! Olen tänä vuonna p-Gooalla 27.11.9.12 "yksinäisenä naisena". Mieheni tulee vasta sen jälkeen. Olen pohtinut myös samaa asiaa kuin sinä. Kokemusta on kyllä siellä liikkumisesta kerran verran. Aioin keskittää toimiani valoisaan aikaan: aamujoogaa ja iltaruokailu ihan majapaikkamme lähistöllä olevissa tutuissa paikoissa. Tavataanko?

• ravali

En yleensä anna yhteystietojani mutta jos tarvitset opastusta Goassa niin olemme mieheni kanssa käytettävissä.

Meillä on viiden toista vuoden kokemus matkoilta sielä ja viimeiset neljä talvea olemme asuneet talvet Calangutessa. Oleme nytkin menossa joulukuun alussa ja tarkoituksena olla siellä n. 4 kuukautta.

Sähköposti: [email protected]

• Goangirl

ihan voitte huoletta Goalla yksin liikkua, myös pimeän aikaan sellaisissa paikoissa missä muitakin ihmisiä on. Itse olen ollut neljänä vuonna aiemmin yksin reissussa, eikä koskaan mitään ongelmia ole syntynyt edes öiseen aikaan. Rannalle tosin paikalliset varoittelevat yöllä yksin menemästä. Taas menossa kolmeksi kuukaudeksi. Hyvää ja nautinnollista lomaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3781
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1402
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1106
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      73
      948
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      948
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      928
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      99
      864
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe