Yksin naisena Goalle? lähteekö henki :)?

dreamcometrue!!!!

Hei,

Oletko matkustanut Goalle yksin? Onko Mumbain lentokentällä turvallista odotella jatkolentoa yksin naisena yöllä, onko kenttä edes auki koko yötä?
Uskaltaako iltasella liikkua enää esim. rannalla yksin?
Mitä perustasoinen hostellimajoitus kustantaa esim. Anjunassa rannalla, 1 hh huone?

Kiitos tosi paljon vastauksista jo etukäteen!!

7

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zztt

      mumbaista en tiedä mutta goalla olen paljon liikkunut yksin ja olen nainen.
      rannalla on illalla pimeällä paljon porukkaa ja silloin on ainakin ollut ihan turvallista.
      ei ole tullut mieleen edes pelätä p-goalla, mutta toki aina järki päässä ja se perus varovaisuus.
      en nyt lähtisi mihinkään pimeille syrjäisille "lenkki"poluille yksin.
      täytyy muistaa, että p-goalla väkimäärää on lisääntyny huimasti ja näin ikävä kyllä myös se tuo mukaan aina jotakin ei hyviä tyyppejä.
      minulle ei ole mitään uhkaavia tilanteita sattunut.

    • dreamcometrue!!!

      OK kiitos zztt viestistä!
      :)
      miten muuten pukeutuminen, onko peitettävä ittensä vai voiko kulkea normihameessa polvet paljaina ja topissa?

      • Ravali

        Goassa voit kulkea minihameessa tai sortseissa ja topissa kadulla. Uimarannalla voit olla myös bigineissä mutta se vaatetus kuuluu vain rannalle tai hotellin uima-altaalle. Yläosattomissa aurinkoa ottavia ei suvaita vaikka goalainen luonne on hienotunteinen eikä mainitse asiasta kuin marmattamalla takana päin.
        Venäläisistä ei pidetä senkään takia kun he kulkevat kaduilla ja yleisillä paikoilla bigineissä puolialasti.

        Muualla Intiassa on oltava tarkempi pukeutumisen suhteen jo senkin takia että siellä ei ole totuttu näkemään paljasta pintaa.

        Mielestäni Mumbain lentokentällä on turvallista jopa yöaikaan. Huomaathan varata aikaa siirtymiseen terminaalista toiseen. Niiden välillä kulkee maksuttomat bussit.

        Mukavaa matkaa!


      • dreamcometrue!!!
        Ravali kirjoitti:

        Goassa voit kulkea minihameessa tai sortseissa ja topissa kadulla. Uimarannalla voit olla myös bigineissä mutta se vaatetus kuuluu vain rannalle tai hotellin uima-altaalle. Yläosattomissa aurinkoa ottavia ei suvaita vaikka goalainen luonne on hienotunteinen eikä mainitse asiasta kuin marmattamalla takana päin.
        Venäläisistä ei pidetä senkään takia kun he kulkevat kaduilla ja yleisillä paikoilla bigineissä puolialasti.

        Muualla Intiassa on oltava tarkempi pukeutumisen suhteen jo senkin takia että siellä ei ole totuttu näkemään paljasta pintaa.

        Mielestäni Mumbain lentokentällä on turvallista jopa yöaikaan. Huomaathan varata aikaa siirtymiseen terminaalista toiseen. Niiden välillä kulkee maksuttomat bussit.

        Mukavaa matkaa!

        Kiitos Ravali infosta! erityisen mukava oli kuulla, että Mumbain kentällä pystyn oleen yöllä rauhallisin mielin, vaihtoaikaa mulla olis sellanen 5 h, että luulis jopa Intiassa sen riittävän terminaalista toiseen vaihtamiseen :D

        Olen itse kanssa merkille pannut, että rantakohteissa ihmiset luulee, että bikineissä on ihan ok käydä kaupassa ja kävellä keskustassa, mikä on kyllä aika mielenkiintoista käytöstä!


      • dreamcometrue!!! kirjoitti:

        Kiitos Ravali infosta! erityisen mukava oli kuulla, että Mumbain kentällä pystyn oleen yöllä rauhallisin mielin, vaihtoaikaa mulla olis sellanen 5 h, että luulis jopa Intiassa sen riittävän terminaalista toiseen vaihtamiseen :D

        Olen itse kanssa merkille pannut, että rantakohteissa ihmiset luulee, että bikineissä on ihan ok käydä kaupassa ja kävellä keskustassa, mikä on kyllä aika mielenkiintoista käytöstä!

        Hi dreamvometrue! Olen tänä vuonna p-Gooalla 27.11.9.12 "yksinäisenä naisena". Mieheni tulee vasta sen jälkeen. Olen pohtinut myös samaa asiaa kuin sinä. Kokemusta on kyllä siellä liikkumisesta kerran verran. Aioin keskittää toimiani valoisaan aikaan: aamujoogaa ja iltaruokailu ihan majapaikkamme lähistöllä olevissa tutuissa paikoissa. Tavataanko?


    • ravali

      En yleensä anna yhteystietojani mutta jos tarvitset opastusta Goassa niin olemme mieheni kanssa käytettävissä.

      Meillä on viiden toista vuoden kokemus matkoilta sielä ja viimeiset neljä talvea olemme asuneet talvet Calangutessa. Oleme nytkin menossa joulukuun alussa ja tarkoituksena olla siellä n. 4 kuukautta.

      Sähköposti: [email protected]

    • Goangirl

      ihan voitte huoletta Goalla yksin liikkua, myös pimeän aikaan sellaisissa paikoissa missä muitakin ihmisiä on. Itse olen ollut neljänä vuonna aiemmin yksin reissussa, eikä koskaan mitään ongelmia ole syntynyt edes öiseen aikaan. Rannalle tosin paikalliset varoittelevat yöllä yksin menemästä. Taas menossa kolmeksi kuukaudeksi. Hyvää ja nautinnollista lomaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe