Haluton mies tekee haluttomaksi

SeksiUnohtuu

Kyllä mua vähän ihmetyttää nämä tekstit täällä, että miksi naiset pihtaa... Kyllä se on se haluton mies, joka ainakin minulle on se pahin downeri... Itse olen kiihkeä, seksinnälkäinen neito, joka kokee seksin yhtenä tärkeimpänä asiana elämässään. llman sitä parisuhde on pelkkää kaveruutta. Olen senkin kokenut ja seksittömyys johtui puhtaasti siitä, ettei miehellä ollut itsetunto kohdallaan ja purki pahan olonsa minuun syyttämällä minua passiiviseksi. Eipä siinä enää tehnyt mieli sekstailla kun olin aina muka väärässä paikassa väärään aikaan, spontaanius puuttui, samoin kosketus.

Nykyinen suhteeni on muuten aivan täydellinen, mutta mies on suht lyhyen seurustelun jälkeen muuttunut niin, ikäänkuin olisimme seurustelleet/olleet yhdessä vuosikausia. Seksi kiinnostaa ehkä kerran viikossa, aloitteet ovat kuihtuneet täysin kokoon. Kovasti yritän kehrätä kainalossa ja haastaa "leikkiin" mutta ei näytä kiinnostavan.

Ja niille, jotka sanoo, että mene läski lenkille niin olen oikeasti hoikkavartaloinen ja liikunnallinen nuori nainen, joka pitää itsestään huolta. Sängyssä koen olevani aktiivinen ja aistikas. Olen hyvin seksuaalinen ja kiihotun helposti jos aloite tulee rakastamaltani mieheltä. Tuntuu, etten kuitenkaan ole tarpeeksi. Tai sitten tarpeemme eroavat totaalisesti.

Kyllä minä manaan hitusen näitä urakehitystä havittelevia bisnesmiehiä, joille taloudellinen tilanne on tärkein ja kaikki kaikessa. Sitten on stressiä duunien suorittamisesta niin, että mikään muu ei tahdo kiinnostaa. Harmittaa vaan niin vietävästi, kun on muuten niin mukava tyyppi tuo miekkoseni! Pohdin vain kannattaisiko lähteä metsästämään uutta urosta, vai tyytyäkö hyvään suhteeseen vähäisellä seksillä... Siinä saattaa vain käydä niin, että lopahtaa halut sitten tykkänään ja aina vain hankalampi ryhtyä toimeen kun ei oikeen edes tahdo muistaa, mistä se toinen tykkää...

8

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain kavereita?

      Olemme olleet yhdessä miehen kanssa 22 vuotta ja seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa kun mies ei halua. En enään yritäkkään tehdä aloitetta kun niin monta kertaa olen tullut torjutuksi, asiasta kun olemme keskustelleet niin mies kääntää sen niin että kun sinä et halua. No en enään häntä haluakkaan kun tarpeeksi monta vuotta olen tullut torjutuksi.

    • 3+3

      Jos seksi ei onnistu niin lääkäriin siitä.Miehellä on testosteroniarvot matalalla.Itsellä oli sama ongelma ja ongelma ratkesi kun selvisi että on noi arvot alhaalla.Sain lääkityksen ja halut tuli takaisin :)

      Puhu asiasta miehellesi ja ehdota lääkärille menoa.Puhu niin että hän tajuaa että vika ei ole hänen (kuten ei olekaan).

    • 69

      Oletkohan sinä ap. nymfomaani? Ei miehetkään koko ajan jaksa nussia kyllä 1-4 kertaa viikossa riittää useimmille

    • On tuo näinkin

      Mutta toisaalta, miksi miehen pitäisi sotkea itsensä toisen takapuolessa? Eihän siinä ole mitään järkeä, pestyt pallit on parempi kuin löyhkäisivät mädältä silliltä.

    • odottelija 1

      Meillä ollaan sillokun mies jaksaa!!Haluaisin useammin,mutta ei kun ei.Alussa tein itse aloitteen,mutta nykyään odottelen koska toinen jaksais olla.Ikäkään ei pitäis vielä painaa.Kauhulla ajattelen mitä sitä,kun ollaan vanhoja.Pidetään vissin kädestä kiinni keinutuolissa!!

    • Epätoivoinen

      No voi jee. Meillä jos olisi seksiä edes se kerran viikossa niin olisin onnellinen.
      Yhden käden sormet valitettavasti riittävät 1,5 vuoden ajalle.
      Olen toki ollut raskaana ja synnyttänyt hänelle lapsen, siitä on nyt vielä jäljellä pari ylinmääräistä kiloa, mutta urheilen paljon ja nekin on kohta pois. Painoindeksini on kuitenkin normaalipainoinen joten en lihavakaan ole.
      Olen yrittänyt asiasta keskustella ja kertoa kuinka pahalta minusta tuntuu tulla aina torjutuksi. No sehän käännettiin niin että olenko ajatellut kuinka pahalta hänestä tuntuu kun sanon tälläistä ja mitä enemmän pidän asiaa esillä sen vähemmän häntä kiinostaa joten nyt on kaksi kuukautta mennyt niin ettei asiasta ole puhuttu. En edes pysty muistamaan miltä tuntui, kun hän piti minua sylissä.
      Joka päivä meikkaan ja pukeudun sievästi ja naisellisesti vaikka meillä on vauva. Kodin pidän siistinä ja ruoan laitan joka päivä jotta hänen olisi mahdollisimman mukava olla kotona.
      Onko kenelläkään ideoita miten eteenpäin? Olen jo miettinyt onko hänellä toinen nainen, kun minä en enään kiinosta.

      • Impo-Ilpoko ?

        Meillä ei ole ollut seksiä 7 kuukauteen. Seksimme on niin huonoa että olen mieluummin ilman. Seisokki on ihan hyvä kun vaimo ei ole lähettyvillä mutta kun hän purjehtii viereen niin löpsis. Haluaisin kyllä seksiä mut en vaimoni kanssa. Tiedän mihin tämä johtaa, eikä harmita yhtään. Että meillä tällei.


    • Meillä sama mies ei halua ja olisin kans tyytyväinen jos edes kerran viikossa,mutta tässä alkaa olla yli puolenvuoden tauko.Aina kun asian ottaa puheeksi niin ei vika ole minussa vaan hänessä ja kuulemma tressissä. Olen harkinnut jo hankkivani salarakkaan seksisuhteeseen tai lähtöä koko liitosta. Mielikuvitus puuttuu seksistä vaikka itse olen kokeiluhaluinen.Muuten mies ois aivan ihana kun vain seksi vielä luistais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe