Heippa.. Onko muita äitejä, joilla kipeätkin supistukset kestäneet kauankin, ennen kuin on päästy ns. tositoimiin?
Minulla toinen lapsi kyseessä, mutta esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla käynnistyksen päätteeksi. En siis ole koskaan kokenut luonnollisesti alkaneita supistuksia.
Olen nyt kärsinyt pian 3 vuorokautta kipeistäkin supistuksista, mutteivät ole kovinkaan säännöllisiä. Menkkamaista jomotusta alavatsalla ja selässä, toissayönä heräsin kun alavatsa kramppasi todella pahasti, oli noustava sängystä ylös kun en voinut enää siinäkään makoilla. Nyt kipu on sellaista jatkuvaa juilimista, särkyä, "polttelua", jomotusta, nipistelyä jne.. Ja välillä vetää supistuksen aikaan alaselästä yläselkään asti, koko selkärangan mitalta oikein kipeästi, jomottaa ja särkee :( Olisikohan tämä merkki mistään alkavasta synnytyksestä, tai edes lähenevästä sellaisesta?! On todella turhauttavaa.
Kävin maanantaina synnärillä, kun pelkäsin että minulta tihkui lapsivettä, olikin vain nähtävästi juokevaa valkovuotoa. No, olin yhdelle sormelle auki, mutten tiedä onko tilanne ollut sellainen jo pidempään vai ovatko nämä tuntemukset saaneet sen aikaiseksi.
Rv 38 2.
supistuksista
jnjen
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408177
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786