Mommolan motelli

seppoilmari

Mikäs paikka tämä oikein on. Onko omistaja vaihtunut hiljattain kun se ja työntekijä täysin pihalla kaikesta. Kuvittelin paikan olevan vanhan ajan mallinen mistä saa kunnon pöperöö mutta paskat, kaikki oli valmiskuraa eikä sitäkään ostat tehdä kunnolla. Oli tasan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseiseen puljuun rahojani vien. ENkä todellakaan taida olla ainut mitä seurailin muita asiakkaita syödessäni.
Varautukaa pizzaa hakiessanne odotteleen..

12

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amerikaano

Kyllä mää on pitsani saanut sieltä ihan normaalissa ajassa. Mutta ahdasta siellä on humpata nykyään.

• Huittislainen

Älkää menkö. Palvelu on huonoa eikä siisteys vakuuta hygieniasta. Omistaja valikoi asiakkaat ja ilmoittaa kymmentä minuuttia ennen sulkemisaikaa huutamalla, raivoamalla ja melskaamalla, että pulju menee kiinni nyt, painukaa helvettiin.

Ko. paikka ei myöskään kohtele työntekijöitään hyvin, päin vastoin. Toistan; älkää menkö!

• sivusta seurannut

Totta katsellut olen joskus tiskin takkaa kun omistaja haukkuu työntekijöitä p**koiksi ja tunkee tielle kun toinen koittaa kovin ruokaa tehdä. Myöskään jonossa ei kovin kauaa voi miettiä mitä pizzaan ottaisi kun herralla on kovin lyhyt pinna.

• Kerran poikennu..

..Eikä toistakertaa kans tule! Minun lisäkseni oli tasan 1 asiakas joka pupelsi jo sapuskaansa pöydässä, ja köökin puolella 2 naista. Ite tilasin kerroshampurilaisen ja juoman, juoman sai heti ja hampparia sai odottaa yli 20 minuuttia ja kun se sitten lopulta tuli, niin se oli kylmä, hinta osattiin kyllä ottaa viimisenpäälle... Sain kyllä lähteissä kysyttyä että paljonko se olis maksanu lisää jos sen ois saanu lämpimänä...Eli 2 kertaa tuli samalla kertaa käytyä, eka ja viiminen, enkä todellakaan suosittele ko paikkaa kenellekään...

• tietävät

elkääpäs ny haukkuko hyviä ihmisiä. ei se niiden vika oo jos teillä on kiire tai helvetin kova nälkä. aina voi mennä hiljaa muualle tai sitten vaihtoehtosesti haukkua netissä, jopa vielä eläkkeelläkin töitä tekeviä ihmisiä. Onnea vaan teille sossupummit. Ja mitä näihin siellä töissä oleviin naisiin tulee niin eipä oo valittamista yhdestäkään. Ne tekee töitänsä niinku kuuluu ja käsketään. kokeilkaapa tekin joskus :D

• Kerran poikennu...

Ensinnäkin: Kyseisen paikan burgeripuoli ei ole mikään tilausravintola, joten uks kappale kerrospurilainen ei voi kestää yli 20 minuuttia, ei niin mitenkään. Ja toiseks: Ihan varmasti menen muualle tästä lähin, kerta riitti. Ja kolmanneks: En todellakaan ole sosiaalipummi, niinkuin sinä, jolla näemmä on aikaa moista tupeksintaa päivät pitkät kattella, vaan se kunnollinen Suomalainen suhteellisen kiireellinen työläinen, joka maksaa sinunkinlaisien saatanan lorvijoiden toimeentulon, että revippä siittä..!!!!

• Ratsumies

Sunnuntai-ehtoona muuten Forssan Autokeitaan Hesburgerissa meni tv-mainoksessakin pyörivän Clubiaterian saamiseen 20 minuuttia.
        Paikka täynnä ihmsiä, keittiössä yksi eläkeikää lähestyvä mummo, kassolla kaksi nuorta tyttöä.

Pitäisikö haukkua Autokeidas ja laittaa koko paikka boikottiin ?

Vai voidaanko hyväksyä, että jos hampurilaisravintolassa tilaa jotain mitä ei ole lämpötiskissä valmiina, ottaa riskin että siinä kestää.
        Esim. omassa tapauksessani Hesen perukerrosburgereita olisi ollut saatavilla saman tien. Halusin kuitenkin Clubin, tosin en tiennyt että siinä menisi noin kauan. No, tulipa kerrankin lepoajat käytettyä :D

Valittajille sen verran että yhden käynnin perusteella on turha lähteä haukkumaan mitään paikkaa. Me maantiesoturit törmäämme kyllä näihin onnistumisiin ja epäonnistumisin ihan jokaisessa paikassa silloin tällöin.

Elämä on.

• huidelainen

On oikeesti totta ettei työntekijöitä kohdella siellä todellakaan hyvin. olen kuullut monelta siellä ja kyseisen omistajan edellisissä puljuissa työskenneiltä ihmisiltä inhottavia juttuja. :/ siks kartan ite paikkaa. Motellin lounasta oon kyllä kuullu kehuttavan :D

• Kantabaari. Kalja ja bacardi komiaa. Homer on pelimies.

• hyvin palveltu

terve!!voi että teitä., mitä kielen käyttöä.,??ei sinne pakko ole mennä.,
      itse käyn siellä ja kyllä olen aina saanut ajallaan kaiken mitä olen tarvinnut,.
      ajatelkaa jollei sitään olis.,
      palvelu on ollut mun mielestäni hyvä,.
      ja olen muuten työssä käyvä veronmaksaja,.

• mäcdonallssi

Ei ole pakko mennä mutta voi täällä varotella muita jos palvelu on perseestä ettei muiden tarvitse pettyä. En muuten ole työtön sosiaalipummi.

• Gulinaristi

Kyllä pitäisi olla valmis kestämään kritiikkiä ja ottamaan siitä oppia ja parantamaan palvelua ja laatua, että saa puljunsa pysymään pystyssä. Huittisissa kun on muutamia hyviä ruokapaikkoja, mistä saa hyvän sapuskan lisäksi ystävällistä asiakaspalvelua. Ei ihmiset nykypäivänä maksa huonon ruuan lisäksi epäystävällisestä palvelusta. Sana kiirii ku kulovalkea ja paikka menee boikottiin. Itse kyseisessä paikassa tasan kerran käynyt, ja se oli se viimeinen.

Onneksi on vapaus valita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53