Elämässäni mies jonka kanssa oltiin matkalla viime viikolla. Millainen jatko näkyy?
Kiitos
Keskiyö
6
58
Vastaukset
Hei
sinä olet toki toisenkin miehen mielessä vahvasti. tällä toisella miehellä on asiat kunnossa ja hyvä ammatti.
tätä matkakaveria en näe, mutta näen toisenkin matkan.
naisia ei pyöri ympärilläsi, miehiä sitäkin enemmän.
sinulla voisi olla tiukkaa työssä, tai jossakin muussa instituutissa. näen suuren rakennuskompleksin, minkä ympärillä kävelee vartija.
näen sinut miehen seurassa, mutta tämä on joku toinen. katso myös tarkkaan kehen heistä voit luottaa, sillä sinulla on ihailijoita.
t. Keskiyö- rivien välistä
Kiitos. juu isossa talossa töissä, tiukkaa ei ole, mutta vartioita on kyllä ja liikemiehiä ympärilläni. Naisia ei juuri. kaikki hyvässä ammatissa ja asiat kunnossa, kuten myös miehellä jonka kanssa tein matkan ja teen tämän seuraavankin, minkä ilmeisesti näit. Kuormasta en syö ja tämä yksi mies, joka ei siis liity työkuvioihini, vain kiinnostaa. Ja tiedän kyllä että olen hänen mielessä vahvasti, sen verran pitkään tunnettu. Harmi, kun et nähnyt tähän mieheen mitään. Eräs toinen näkijä hiljattain sanoi vain yhdellä lauseella meidän menevän naimisiin, tiedä sitten. Olisin halunnut nyt toisenkin mielipiteen. :)
Hei
mutta sinähän sait toisen mielipiteen :-)
t. Keskiyö- rivien välistä
Niinpä. :) eikös olekin melkoinen ristiriita? Kaksi ääripäätä. Ainakin viimeksi mietittiin mm.asumiskuvioita uusiksi. Juuri siksi nimmarini on rivien välistä. Yritän arvailla, että mitä seuraa.
Hei
olet skeptinen mietteissäsi, mutta lopulta sinä kuitenkin itse päätät mikä on sinulle hyväksi.
no sanotaan, että näen ainakin insinöörin kuvioissasi. ja teet mitä teetkin, sinua kositaan ja se on hyvien tähtien alla. jos suostut kosintaan, saatte yhdessa kauniin omakotitalon aikaan, siellä asuu onni ja varakkuus.
ajoista en osaa puhua, aikaa ei minulle ole olemassa. mutta onnellisesti sinä kuitenkin menet naimisiin.
t. Keskiyö- rivin välistä
No kiitos vielä kerran. Tämä mies jonka kanssa viimeksi suunniteltiin, just sitä omakotitalon hankintaa, ehkä jo ensi vuodelle (silleen jännällä tavalla varmistettiin kummankin mieltymykset ja tarpeet tosi tarkkaan) , onkin sitten ainoa tuntemani insinööri :) ja ollut vuosia sielunkumppanini, siksi tiedän, että hän varmasti mua ainakin ajattelee. Olemme itsenäisiä ja päätämme asioistamme itsenäisesti, mutta yhdessä kaikki asiat neuvottelemme.Ja vaikka mitä elämäntilanteita ollan yhdessä hoidettu. Mutta periaatteessa olen ajatellut, että jos tämä viisaus säilyy, en mene naimisiin, mutta kosintaan on vaikea sanoa ei. Siksi varmaan olen skeptinen. Olen kaikille sanonut, että en aio naimisiin enää. Tiedän, ei pitäisi koskaan sanoa: "ei koskaan" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.554722Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2483555Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2573265Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123233Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321975- 1011548
- 1661160
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA671047Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril123969Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34841