Eli en ole varmaan ainoa joka haluaa puhua koulukiusaamisesta. Olen itsekkin nuori 13 vuotias. Olen jäänyt 1 luokalla luokalle, koska en osannut lukea. Olen nyt 6 luokalla mutta olen syntynyt 1999. Kerron nyt teille kuinka minua on kiusattu/kiusataan... Elikkäs minua alettiin kiusaamaan 2 luokalla ylipainostani, mutta kesäloman loputtua ja 3 luokalle päästyä vaihdoimme koulua koko luokka. Kiusaaminen ei loppunut vieläkään kiusaamista jatkettiin. No sitten taas 4 luokalla kiusaamista ei enää ollut kun vaihdettiin taas koulua, koska yksi koulun suosituimmista tytöistä oli parasystäväni. 5 luokalla kiusattiin aina vähän jopa se yksi koulun suosituimmista tytöistä kiusasi välillä ja välillä oli taas mun kaveri. No nyt koulu on alkanut 3 päivää sitten ja minua kiusattiin tänään koko päivä :( kaveri jonka olen tuntenut 3 päivää kiusasi myös minua. Ensin se jonka olen tuntenut 3 päivää sanoi "sulla on isot silmät, ne on niin tyhmän näköset ku ne on nui isot ja sää näytät ihan keharilta ku sulla on noin isot silmät" se loukkasi minua. Suunnilleen joku tuntematon tulee haukkumaan mua päin naamaa. Ja sitte yks koulun suosituimmista tytöistä jatkaa "sulla on hirveen rasvaset hiukset, milloin pesit ne viimeks?" vastasin että "eilen ilalla" ja hän jatkoi "en oikeen usko ku hirveen rasvaset on. Sulla on muutenki naama täynä finnejä ja kaiken maailman näppyjä" se ei ollut yhtään kivaa :( mun hiukset on vähän semmoiset kellertävät niin ne voi näyttää rasvasilta. ja melkein jokaisella murrosikäisellä nuorella on pari näppyä naamassa. Sitte kun koulun yks suosituimmista tytöistä kysyi että voisinko alkaa häntä tänään vastasin että "en varmaan" hän kysyi "miks?" vastasin "en vain nyt jaksa alkaa ketään" hän sanoi siihen muka hirveen surullisena että "mitä oon tehny ku et haluu alkaa mua?" ajattelin että "mieti mitä just äskön sannoit musta ja lähtiin pois. Unohdin kertoa sen että tänään kun olimme välitunnilla niin se yksi koulun suosituimmista tytöistä sano joitain että "ai mun käsi" kuulin että "ai mun tissi" niin sitten se vaan että "eihän sulla ees oo tissejä nii miten sun tissiin voi sattua?" Ja mulla todellaki on tissit ja jos sillä on isommat rinnat ku mulla nii sehän tarkoittaa sitä ettei mulla ois rintoja ollenkaan ja joillekkin rinnat alkavat kasvamaan joskus 7-8 luokalla vasta. Jos teitä koulukiusataan tai on koulukiusattu jättäkää kommenttia? :) "Jokaisesta löytyy syy miksi kiusata, kukaan ei ole täydellinen"
Koulukiusaaminen
1
143
Vastaukset
- ____________________
Oikeesti ny trolli-Janne, Lopeta !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521480Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281376PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1801364- 1431241
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153- 39976
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v163974